HEAVY crush på kendis trods kæreste

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 23. sep 2016, 21:31

Hej alle.

Ja, som titlen fortæller, så har jeg fået et kæmpe crush på en komiker, selvom jeg har en rigtig dejlig kæreste.

Crushet på komikeren kommer af hans ufattelige skønne og søde ansigt + hans helt fantastiske humor.
Han er næsten lige blevet single og jeg blev helt, som en teenage tøs.

Jeg forstår ikke lige hvad der sker.
For kendte jeg komikeren, ville vi med 95% chance ikke passe sammen overhovedet.
Men jeg kan alligevel ikke lade være med, at tænke på ham.

Er det fordi han evt repræsentere at jeg mangler humoren i mit forhold?
Eller er jeg bare lidt "starstruck"??
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2859
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5551

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Luffegås » 23. sep 2016, 21:47

Måske ikke bare humoren i dit forhold, men i dit liv, og måske, i dig selv ;) Helt ærlig, du er nok bare starstrucked, men det er da kun skønt du kan værdsætte han sikkert er, for dig, et fantastisk menneske. Men det er vigtigt du fortæller dig selv der ikke bliver mere end det. Et crush kan alle have, det er hvordan man reagere på det der fortæller noget om én.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 23. sep 2016, 21:56

Jeg er bare så starstrucked, at jeg næsten kunne finde på at forlade min kæreste, hvis komikeren ville have mig. :/
Vil virkelig gerne have den følelse væk. Men får hjertebanken ligeså snart jeg ser komikeren eller, da han svarede på et spørgsmål angående hans show. :(
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Rapfisk » 23. sep 2016, 22:04

Star struck. Ikke "strucked".

Jeg ville sige, at dagdrømmeri er helt normalt, forhold eller ej. Om det stikker dybere for dig, kan kun du selv svare på.
2
Livslinjen: 70 201 201
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 23. sep 2016, 22:08

Men kan man ikke vende tankerne? :)
For lad os sige, at komikeren ville have mig. Så ville der med garanti ikke gå lang tid også ville det gå over, for så er han måske en nar eller noget.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Animi » 23. sep 2016, 22:37

Det er da helt normalt at have crush på kendisser? Jeg synes altså ikke at du skal lægge noget særligt i det :)

Og hvis du og din kæreste har et godt og dejligt forhold, er jeg sikker på at du rent faktisk ikke ville forlade ham, hvis du fik chancen. :) Det er jo nemt nok at sige/forestille sig, men nok noget helt andet i virkeligheden :P

Nu er jeg helt nysgerrig over hvem det er :P
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 23. sep 2016, 22:52

Jeg tør ikke sige hvem det er, for tvivler på at mange har et crush på ham, og måske finder nogen ud af hvem jeg er. :P
Kunne være der var nogen herinde kendte mig irl. :P

Men lige nu siger mit hjerte, at jeg ville forlade til fordel for komikeren. Men som du siger, er virkeligheden sikkert anderledes, hvis jeg rent faktisk fik muligheden. :)
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. sep 2016, 23:15

Du er blevet forstyrret... Kendis eller ej, det sker at nogen gør et stort indtryk på os, og forstyrrer os i det vi er i, selvom vi gerne vil være der.

Men helt kort, enten så vurderer du om den forstyrrelse er en her og nu ting, og du arbejder med en blanding af at acceptere og ignorere, og koncentrerer dig om din kæreste.
Eller du vurderer at det fylder så meget som det gør af en årsag, som handler om din og kærestens forhold, så det måske er bedst i går hver til sit.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 23. sep 2016, 23:37

Jeg har altid set komikeren som mega grineren. På linje med ruben Søltoft, Simon talbot og Mick øgendahl og forstyrrelsen er først kommet indenfor de sidste 3-4 dage, så ergo imens jeg har lagt syg. :wacko:

Jeg har ikke lyst til, at gå fra min kæreste. :(
0
Petrix
Indlæg: 3751
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Petrix » 24. sep 2016, 02:46

Måske skulle du lige kigge lidt på dig selv og finde ud af hvem du egentlig er. Hvis du bringer dit forhold til overvejelse pga. en 3. Person som du ikke kender og han kender heller ikke dig, så vil jeg sige at du skal tænke dig grundigt om.
2
27102021
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Rapfisk » 24. sep 2016, 04:32

Petrix skrev:Måske skulle du lige kigge lidt på dig selv og finde ud af hvem du egentlig er. Hvis du bringer dit forhold til overvejelse pga. en 3. Person som du ikke kender og han kender heller ikke dig, så vil jeg sige at du skal tænke dig grundigt om.

Men gør hun det? Bringer forholdet i fare?
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8692

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf englishchannel » 24. sep 2016, 05:08

Det er helt normalt at have et crush på en kendis, men jeg synes nu alligevel, at du burde tage et seriøst kig på dit forhold. Dette skriver jeg ikke pga. denne tråd, men fordi samtlige af dine indlæg her på siden har handlet om, at du har en eller anden tvivl om dit forhold.

Medmindre du stadig er teenager (du går vist i skole), hvor altid typisk er lidt overdramatisk, ville jeg virkelig prøve at arbejde med de her følelser. Jeg kan ikke gennemskue om det reelt er dit nuværende forhold, der giver dig al den tvivl, eller om det er noget dybereliggende ved dig og din måde at anskue relationer på generelt, men det lader under alle omstændigheder til at gå dig meget på i hverdagen, hvilket ikke er holdbart på længere sigt.
3
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 24. sep 2016, 05:23

Som en af de andre snakker om, så er det jo ikke sikkert at jeg i princippet ville "bytte" min kæreste ud, hvis jeg fik valget.
Og jeg vil meget nødigt af med min kæreste.
0
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 24. sep 2016, 05:26

Teenager er jeg kommet over. Jeg er 26.
Men det er dybereliggende og min måde, at anskue forhold på og hvordan jeg troede et forhold skulle være. F.eks, jeg troede at man skulle savne hinanden, når man var væk fra hinanden en hel dag.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Sangius » 24. sep 2016, 06:58

TryToBeHappy skrev:Teenager er jeg kommet over. Jeg er 26.
Men det er dybereliggende og min måde, at anskue forhold på og hvordan jeg troede et forhold skulle være. F.eks, jeg troede at man skulle savne hinanden, når man var væk fra hinanden en hel dag.


Det behøver man nu ikke. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Forhold og sex"