Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8984

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 23. sep 2016, 18:55

Mængden af halv-og helt racistiske mennesker i det område jeg bor. Når en kollega (som er muslim og har mellemøstlige aner), ligefrem har følt sig nødsaget til at sidde et andet sted end sammen med hans nærmeste kollegaer til et arrangement, fordi de hyggede gevaldigt med at fortælle racistiske jokes, så bliver jeg så træt. Og det var kun ét tilfælde i dag
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6633

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 23. sep 2016, 19:07

Jeg har lagt en masse tid og energi i at være der for en veninde, der har haft det svært det sidste års tid. Det er rigtig mange gange jeg har hjulpet, støttet og heppet. Nu er hun så småt ovenpå igen.
Nu har jeg så selv ramt et større bump og kan godt se på det hele, at det bare ikke går begge veje.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3992
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5231

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf girl_beat » 23. sep 2016, 19:35

Sophaya skrev:Jeg har lagt en masse tid og energi i at være der for en veninde, der har haft det svært det sidste års tid. Det er rigtig mange gange jeg har hjulpet, støttet og heppet. Nu er hun så småt ovenpå igen.
Nu har jeg så selv ramt et større bump og kan godt se på det hele, at det bare ikke går begge veje.

Det er åbenbart et udbredt symptom i flere kredse for tiden :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 24. sep 2016, 13:48

FrøkenM skrev:Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

Heldigvis kom en ung fyr mig til undsætning og tilbød mig sin plads.

Øv en skoddag :trist:

Tusind tak for jeres søde grønne :lun:
Man bliver helt varm om hjertet :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 24. sep 2016, 18:43

Min søster har været indlagt i weekenden med forhøjet blodtryk og meget væske i kroppen. Hun er 29 uger henne i sin graviditet med andet barn og sidst fødte hun 29+2. Det er unfair at det skal være så svært for hende at være gravid!

Og min svigerinde havde en MA i maj måned i uge 11. Nu er hun gravid igen i uge 7 og en scanning har vist et foster uden hjerteblink.

Det er godt nok svært. :(
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 24. sep 2016, 19:26

Bad Samaritan skrev:Jeg har åndsvagt meget hjemve - og det har fucket med mig hele dagen. Måske er det bare en reaktion på at jeg lige har underskrevet kontrakt for et helt år i et forholdsvis risikabelt job, og at virkeligheden stadig lige skal synke sådan rigtigt ind. Jeg har i hvert fald aldrig haft det sådan før - og mine tanker flyder totalt over med sortsyn og worst case scenarios lige nu. Eller også er jeg bare overtræt. Har kørt rimelig hårdt på de sidste par døgn, og i morgen kører jeg ud på en længere tur, som nok kommer til at betyde i hvert fald et par dage i marken med flere hundrede kilometers kørsel i 45 graders varme og ekstremt shitty terræn, hvor der ovenikøbet også er ballade lige nu... og for så at toppe det off, fik jeg lige ét samlet minut af hende dér Pernille Lortemund på dr2 her til aften, og nu føles det fandme som om mit eget land - eller bare alt som var fedt ved det engang - er ved at blive revet ned sten for sten af en flok narrøve også. :sarkasme:

Jeg burde nok gå i seng. Men istedet bliver jeg bare ved med at overspringshandle mig fra de her beregninger, som virkelig gerne skulle være færdige, inden vi rykker ud i morgen. Jeg er i det hele taget så pissedesperat for virkelighedsflugt lige nu at jeg forsøger mig med at streame Jan Gintberg med 10kb i minuttet, og jeg hører kun sådan cirka ti sammenhængende ord af gangen. Men så igen: hans jokes har aldrig været sjovere - og hans blegfede face frosset i halvhjernede grimasser hvert 3. sekund får mig til at tænke, at der er værre ting i livet end at sidde i et borgerkrigsramt land lige nu. Som feks at være gæst til det show dér...

Agh det er ikke nemt at være mig lige nu! :(


At arbejde i de del af verden, som du bevæger sig rundt i, kan ikke andet end at påvirke en. Får du noget psykolog eller lignende som hjælp til at takle de påvirkninger? F.eks. gennem din kontrakt?
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 24. sep 2016, 21:05

Bad Samaritan skrev:
Tibbler skrev:
Bad Samaritan skrev:Jeg har åndsvagt meget hjemve - og det har fucket med mig hele dagen. Måske er det bare en reaktion på at jeg lige har underskrevet kontrakt for et helt år i et forholdsvis risikabelt job, og at virkeligheden stadig lige skal synke sådan rigtigt ind. Jeg har i hvert fald aldrig haft det sådan før - og mine tanker flyder totalt over med sortsyn og worst case scenarios lige nu. Eller også er jeg bare overtræt. Har kørt rimelig hårdt på de sidste par døgn, og i morgen kører jeg ud på en længere tur, som nok kommer til at betyde i hvert fald et par dage i marken med flere hundrede kilometers kørsel i 45 graders varme og ekstremt shitty terræn, hvor der ovenikøbet også er ballade lige nu... og for så at toppe det off, fik jeg lige ét samlet minut af hende dér Pernille Lortemund på dr2 her til aften, og nu føles det fandme som om mit eget land - eller bare alt som var fedt ved det engang - er ved at blive revet ned sten for sten af en flok narrøve også. :sarkasme:

Jeg burde nok gå i seng. Men istedet bliver jeg bare ved med at overspringshandle mig fra de her beregninger, som virkelig gerne skulle være færdige, inden vi rykker ud i morgen. Jeg er i det hele taget så pissedesperat for virkelighedsflugt lige nu at jeg forsøger mig med at streame Jan Gintberg med 10kb i minuttet, og jeg hører kun sådan cirka ti sammenhængende ord af gangen. Men så igen: hans jokes har aldrig været sjovere - og hans blegfede face frosset i halvhjernede grimasser hvert 3. sekund får mig til at tænke, at der er værre ting i livet end at sidde i et borgerkrigsramt land lige nu. Som feks at være gæst til det show dér...

Agh det er ikke nemt at være mig lige nu! :(


At arbejde i de del af verden, som du bevæger sig rundt i, kan ikke andet end at påvirke en. Får du noget psykolog eller lignende som hjælp til at takle de påvirkninger? F.eks. gennem din kontrakt?


Vi har supervisionsordninger, som jeg også benytter mig flittigt af. Men altså: Hvis jeg ikke OGSÅ kunne have det sådan her engang imellem - erkende at nogen gange, så ER det bare fucking nederen at være langt væk fra alting - og hvis ikke det gjorde mig pissebange, så ville jeg virkelig ikke have noget at gøre her.

Men det med Gintberg er straks værre. Jeg er fyrre minutter inde i det dér tæerkrummende pinlige show, og jeg har allerede brug for et kram... :(


Det var nu heller ikke fordi jeg sad og tænkte; "oh my god, der er seriøst brug for hjælp" :D

Det slog mig bare lige, at det må kunne give nogle meget tunge sten i "bagagen", hvis ens oplevelser, og kontrasten mellem det man kommer fra, og det man befinder sig i, ikke bearbejdes på en eller anden måde.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2016, 08:44

Den her mail kunne jeg faktisk godt have undværet :trist:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 25. sep 2016, 15:57

En uventet kæmperegning fra elselskabet.

Pga min flytning, vil de gerne have pengene for årspgørelsen af 2016 nu..
Den blir de sgu nødt til at dele op, kan og vil ikke leve for kun 417 kr i oktober!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf IrmaPigen » 26. sep 2016, 05:34

Noooooo, Svinkløv Badehotel brændt ned til grunden :nerve:

Så skal jeg aldrig mere spise i gul stue :nej:
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3907

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Anlewi » 26. sep 2016, 05:48

At jeg ikke er blevet kaldt til samtale på et meget spændende job
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lulu-p » 26. sep 2016, 06:38

Svinkløv badehotel er brændt ned. Det er helt åndssvagt sørgeligt.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2016, 07:14

At jeg faktisk hellere vil blive i Aalborg end at skulle hjem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 26. sep 2016, 08:03

En bestemt kunde går mig på nerverne!!! De kommer rendende på kontoret 3-5 gange om ugen med diverse ynkelige spørgsmål, og i sidste ende vil de betale nada for mine ydelser i sidste ende.....
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 26. sep 2016, 08:06

At elselskabet ikke vil dele den regning op :(
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini

Tilbage til "Generelt"