Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dr_bp » 23. sep 2016, 15:11

Animi skrev:Jeg har enkelte gange oplevet at utroskab ahr haft sin berettigelse.

-Og det er helt i trådens ånd, for det må man I HVERT FALD ikke sige!


Men i hvilke tilfælde er det? Jeg kan personligt ikke komme på én eneste grund hvor jeg synes det har haft det :gruble:[/quote]

Jeg kender til 2 tilfælde, men jeg kan ikke rigtigt beskrive dem uden det bliver for genkendeligt for de involverede.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 23. sep 2016, 15:14

Dr_bp skrev:
Animi skrev:Jeg har enkelte gange oplevet at utroskab ahr haft sin berettigelse.

-Og det er helt i trådens ånd, for det må man I HVERT FALD ikke sige!


Men i hvilke tilfælde er det? Jeg kan personligt ikke komme på én eneste grund hvor jeg synes det har haft det :gruble:


Jeg kender til 2 tilfælde, men jeg kan ikke rigtigt beskrive dem uden det bliver for genkendeligt for de involverede.[/quote]

Ah okay. Jeg ville sikkert være uenig alligevel :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dr_bp » 23. sep 2016, 15:18

Animi skrev:
Dr_bp skrev:
Animi skrev:Jeg har enkelte gange oplevet at utroskab ahr haft sin berettigelse.

-Og det er helt i trådens ånd, for det må man I HVERT FALD ikke sige!


Men i hvilke tilfælde er det? Jeg kan personligt ikke komme på én eneste grund hvor jeg synes det har haft det :gruble:


Jeg kender til 2 tilfælde, men jeg kan ikke rigtigt beskrive dem uden det bliver for genkendeligt for de involverede.


Ah okay. Jeg ville sikkert være uenig alligevel :D[/quote]
Det kunne ellers blive til en af deder gode diskussioner, debatten her trænger så meget til :D
2
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ficus » 23. sep 2016, 15:38

Urtekussen skrev:Når man lige har fået barn i januar, går fra hinanden i juni og begge har nye kærester i september, som man slæber med til alt, så tænker jeg mit.
Og det er ikke pænt!




Min kusine klarede at møde mand, blive gravid, gift, føde, skilt på 11 måneder :dance: Der var vi også nogen der tænkte vores.

Endnu mere da hun så 1-halvanden uge efter at have fortalt om skilsmissen(skulle stadig underskrives), insisterede på at den nye kæreste, som ingen havde mødt, skulle med til min anden kusines(hendes søster) bryllup, på en fransk vingård. Altså til et lille bitte, intimt bryllup, kun med de allernærmeste. Hvor brudeparret betalte transport og overnatninger og alt dertil/dernede...

Endte med at deres forældre betalte. Der tænkte vi så også list om min onkel og tante :fløjt:
6
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 24. sep 2016, 07:36

Jeg synes faktisk ikke at sygeplejerskere skal have en højere lønd end politikere.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 24. sep 2016, 07:57

Purple Haze skrev:Jeg synes faktisk ikke at sygeplejerskere skal have en højere lønd end politikere.


det ville også blive alt for dyrt for samfundet.

Derimod synes jeg at politikere skulle have lavere løn end sygeplejersker, så ville vi få flere politikere der brændte for deres fag.
10
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. sep 2016, 09:42

Har du en veninde som jævnligt går ned med flaget og har brug for at du støtter ekstra meget i perioder, og som du tit føler du skal være der for, så er der en ret god chance for at den dag du selv går ned med flaget kan hun ikke hjælpe, for hun har selv en dårlig dag.
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf IrmaPigen » 24. sep 2016, 11:43

Jeg synes en hulens masse mennesker har helvedes ondt i røven over hvad andre mennesker gør. Feks i tråden her, i tråden om Ninka osv. Pas dog jeres eget liv i stedet for at dømme andre mennesker...
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 24. sep 2016, 12:30

Buller skrev:
Purple Haze skrev:Jeg synes faktisk ikke at sygeplejerskere skal have en højere lønd end politikere.


det ville også blive alt for dyrt for samfundet.

Derimod synes jeg at politikere skulle have lavere løn end sygeplejersker, så ville vi få flere politikere der brændte for deres fag.


Eller et større incidement for korruption.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 24. sep 2016, 12:30

IrmaPigen skrev:Jeg synes en hulens masse mennesker har helvedes ondt i røven over hvad andre mennesker gør. Feks i tråden her, i tråden om Ninka osv. Pas dog jeres eget liv i stedet for at dømme andre mennesker...


Siger hun meget fordømmende :P
14
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 24. sep 2016, 14:50

Purple Haze skrev:
Buller skrev:
Purple Haze skrev:Jeg synes faktisk ikke at sygeplejerskere skal have en højere lønd end politikere.


det ville også blive alt for dyrt for samfundet.

Derimod synes jeg at politikere skulle have lavere løn end sygeplejersker, så ville vi få flere politikere der brændte for deres fag.


Eller et større incidement for korruption.


Så skal de bare også have lavere løn end politiet, så er der råd til at holde styr på dem også.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Nicolait » 25. sep 2016, 05:29

Når Anders Fogh i en artikel fra TV2, som der bringes et uddrag af på Twitter, hvor han siger, at vi trak os ud af Afghanistan for tidligt, har jeg sådan lyst til at svare ham, at hans far nok trak sig ud af hans mor for sent.

Det er så åndssvagt plat, at jeg tænker sådan, men de 43 liv og 20 mia. kr kunne være brugt bedre i min optik.
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 25. sep 2016, 05:42

Æble skrev:Jeg synes at den "krig" der er mellem Københavnere og provinsen altid startes af provinsen og lugter mistænkelig meget af mindreværd. Provinsen har så travlt med hvor forfærdeligt Kbh og københavnere er og hvor glade de er for at bo i Nørre Svinningbøv. Fint, men så lad os andre være glade for København uden det behøver være krig. Man bor vel i de fleste tilfælde der hvor man helst vil bo, så den der krig giver ingen mening.

Enig - men mht. afstande er alle danskere vist lidt forkælede. Jeg hørte lige forleden to amerikanere tale sammen, og den enes familie boede der og der. "Nå, men det er jo ret tæt på, så!" "Ja-ja, det tager kun 7 timers kørsel, hvis man tager den uden stop!" :fløjt:
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 25. sep 2016, 07:31

Jeg synes Dannebrog er et ret grimt flag.
0
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 09:12

dgd2007 skrev:
Æble skrev:Jeg synes at den "krig" der er mellem Københavnere og provinsen altid startes af provinsen og lugter mistænkelig meget af mindreværd. Provinsen har så travlt med hvor forfærdeligt Kbh og københavnere er og hvor glade de er for at bo i Nørre Svinningbøv. Fint, men så lad os andre være glade for København uden det behøver være krig. Man bor vel i de fleste tilfælde der hvor man helst vil bo, så den der krig giver ingen mening.

Enig - men mht. afstande er alle danskere vist lidt forkælede. Jeg hørte lige forleden to amerikanere tale sammen, og den enes familie boede der og der. "Nå, men det er jo ret tæt på, så!" "Ja-ja, det tager kun 7 timers kørsel, hvis man tager den uden stop!" :fløjt:

Præcis. Amerikanere kører glad og gerne 3-4 timer for at drikke kaffe.
Jeg har også oplevet svenskere, der synes at 5 timers kørsel er "a walk in the park".
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"