Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LaScrooge » 23. sep 2016, 14:00

Ja, jeg gjorde alvor af dét alle debattens kvinder har drømt om siden 2007 - styrtede på cyklen i håb om at blive reddet af min drømmefyr :D

Det skete desværre ikke.

Nu swiper jeg lidt i kedsomhed og undrer mig over at støde på "Anbefal Martin til dine venner!"
Altså, hvad fanden skal det betyde?
6
And we both know: I will be delicious
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf derived242 » 24. sep 2016, 07:52

LaScrooge skrev:Ja, jeg gjorde alvor af dét alle debattens kvinder har drømt om siden 2007 - styrtede på cyklen i håb om at blive reddet af min drømmefyr :D

Det skete desværre ikke.

Nu swiper jeg lidt i kedsomhed og undrer mig over at støde på "Anbefal Martin til dine venner!"
Altså, hvad fanden skal det betyde?


Det giver bare mulighed for at generere et link til personens profil som du kan sende videre
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 24. sep 2016, 08:28

Jeg svarede en der skrev til mig, med et nej tak, vedkommende svarede igen med en tommelfinger der vendte nedad... jeg ved ikke helt hvad han forventede af reaktion på det. (han fik ingen)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 24. sep 2016, 08:42

DenSyngendeLussing skrev:Tinder er fandme så kanon.

Det der er virkelig gennemført humor. Bare fordi han rent faktisk har forstået sangens indhold, kunne jeg finde på at mødes med ham :-D

Edit: Når jeg quoter får jeg ikke billedet med. Det var ham med nallerne i et kyllingebryst som skrev at hans yndlings sang er Alouette.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 24. sep 2016, 19:26

Det er altid lidt mærkværdigt, når folk har mere fokus, hvad de ikke vil have, end hvad de vil have.

Og det bliver sådan lidt grumt, når de decideret sviner folk til.

Altså brug dog endelig hele din tekst på Tinder til at grine af piger med fucked up øjenbryn. Men forvent ikke, at jeg derefter tænker, at jeg gerne vil på date med sådan et positivt og tolerant menneske som dig. (Og det siger jeg med helt naturlige, ikke-særlige øjenbryn.
9
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LaScrooge » 25. sep 2016, 06:46

derived242 skrev:
LaScrooge skrev:Ja, jeg gjorde alvor af dét alle debattens kvinder har drømt om siden 2007 - styrtede på cyklen i håb om at blive reddet af min drømmefyr :D

Det skete desværre ikke.

Nu swiper jeg lidt i kedsomhed og undrer mig over at støde på "Anbefal Martin til dine venner!"
Altså, hvad fanden skal det betyde?


Det giver bare mulighed for at generere et link til personens profil som du kan sende videre


Ja, men hvorfor skal man kunne det? Det er da en privat ting mellem dem der dukker op inden for de søgekriterier hver har opstillet? Jeg bryder mig ikke om tanken om, at nogen kan linke til min profil og sige "Prølli og se hende her!"-agtigt og så kan alle mulige se den.
3
And we both know: I will be delicious
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 25. sep 2016, 07:12

LaScrooge skrev:
derived242 skrev:
LaScrooge skrev:Ja, jeg gjorde alvor af dét alle debattens kvinder har drømt om siden 2007 - styrtede på cyklen i håb om at blive reddet af min drømmefyr :D

Det skete desværre ikke.

Nu swiper jeg lidt i kedsomhed og undrer mig over at støde på "Anbefal Martin til dine venner!"
Altså, hvad fanden skal det betyde?


Det giver bare mulighed for at generere et link til personens profil som du kan sende videre


Ja, men hvorfor skal man kunne det? Det er da en privat ting mellem dem der dukker op inden for de søgekriterier hver har opstillet? Jeg bryder mig ikke om tanken om, at nogen kan linke til min profil og sige "Prølli og se hende her!"-agtigt og så kan alle mulige se den.


Det var også min første tanke om den mulighed: mobnings-feature.
Men jeg ved ikke noget om, hvordan den fungerer i praksis.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LaScrooge » 25. sep 2016, 09:15

Guldfisk skrev:
LaScrooge skrev:
derived242 skrev:
Det var også min første tanke om den mulighed: mobnings-feature.
Men jeg ved ikke noget om, hvordan den fungerer i praksis.


Det er åbenbart tænkt som en Kirsten Giftekniv-funktion, så man kan introducere venner for profiler man tænker har deres interesse.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lover-Moses » 26. sep 2016, 05:42

Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:
6
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 26. sep 2016, 06:09

Lover-Moses skrev:Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:
Hvis man(d) selv egentlig er mere interesseret I hunde?
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Oddinary » 26. sep 2016, 06:14

Lover-Moses skrev:Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:


Tror du ikke bare det betyder, at hun ikke vil skille sig af med dem? Så allergikere, hundehadere eller folk, der ikke er interesseret i at være begrænset af den slags kan klikke videre med det samme? :)

Men det lyder lidt uheldigt. :D
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 26. sep 2016, 06:20

Lover-Moses skrev:Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:

De samme der evt. ville skrive til en med børn. For jeg tror nok alle forældre vil sætte deres børn i første række eller er det bare noget jeg drømmer ?
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lover-Moses » 26. sep 2016, 06:45

Oddinary skrev:
Lover-Moses skrev:Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:


Tror du ikke bare det betyder, at hun ikke vil skille sig af med dem? Så allergikere, hundehadere eller folk, der ikke er interesseret i at være begrænset af den slags kan klikke videre med det samme? :)

Men det lyder lidt uheldigt. :D


Det kan godt være at det er det der menes, men det er ikke det der står.
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lover-Moses » 26. sep 2016, 06:47

cola skrev:
Lover-Moses skrev:Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:

De samme der evt. ville skrive til en med børn. For jeg tror nok alle forældre vil sætte deres børn i første række eller er det bare noget jeg drømmer ?


Det er også noget helt andet. Der er vel ingen der forventer at stå over en partners børn.
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 26. sep 2016, 14:33

Lover-Moses skrev:
cola skrev:
Lover-Moses skrev:Efter 173 sider er det nok ikke første gang det bliver nævnt, men så lige det hersens kvindemenneske på dating.dk skrive i sin profil: "Kvinde på 30 år, med to små hunde som kommer i første række". Hvem faen gider skrive til sådan en? Jamen fedt at blive tilsidesat af et par hunde :forvirret:

De samme der evt. ville skrive til en med børn. For jeg tror nok alle forældre vil sætte deres børn i første række eller er det bare noget jeg drømmer ?


Det er også noget helt andet. Der er vel ingen der forventer at stå over en partners børn.

For rigtig mange er kæledyret et barn, og bliver opfattet på ligefod der, i dag er der næsten flere der har et kæledyr end folk der har børn. Personligt har jeg selv skrevet, at jeg ikke skal have en mand med børn, sjovt nok så oplever jeg flere mænd der alligevel skriver, med beskeden, jeg ser jo ikke mine børn.

Hvilket nok egentlig passer fint ind i denne tråd :-)
1

Tilbage til "Forhold og sex"