Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Hvor lang tid går der normalt før der er blowjob i farvandet

Indenfor 4 timer
12
27%
Indenfor 24 timer
2
5%
2-4 dage
4
9%
5-8 dage
4
9%
9-14 dage
1
2%
15-22 dage
4
9%
22-24 dage
17
39%
 
Afgivne stemmer: 44
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Evapeva » 22. sep 2016, 10:27

kidkomb skrev:
Evapeva skrev:Jeg synes altid, det er lidt "meh" at svare i sådan nogle tråde her, fordi der potentielt sidder folk og læser med, som "kender" én irl. :genert:

Men altså. Jeg har en mand, som ikke er til blowjobs, men til gengæld er stor fan af fisseslikkeri. Stik den! :love:

Jeg byder ind med at ingen af os gider blowjobs og jeg kan ikke lide fisseslikkeri. Vi er bare mere til hænder.


Hænder har også store kvaliteter. :genert:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf JoyNips » 22. sep 2016, 10:36

Der er større sandsynlighed for at det først sker efter 3,5 uger end efter 3,5 timer. Men der er stor sandsynlighed for at det sker første gang vi er i seng sammen. Jeg går bare ikke i seng med folk 3,5 timer efter at jeg har mødt dem.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 285
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 837

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Kasper » 22. sep 2016, 12:04

Allmost_Famous skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:Til gengæld synes jeg det er irriterende at alle dem jeg har været sammen med, nærmest så det som deres ret at jeg gav dem et blowjob, men tænkte de på at gengælde mig den "ret"? Næh :rulle:


HUH? Det er da LOL at slikke fisse?

Hvor gammel er du? :ticks:


Det er da herreLOL at slikke fisse. Har du prøvet?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf kidkomb » 22. sep 2016, 12:23

Kasper skrev:
Allmost_Famous skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:Til gengæld synes jeg det er irriterende at alle dem jeg har været sammen med, nærmest så det som deres ret at jeg gav dem et blowjob, men tænkte de på at gengælde mig den "ret"? Næh :rulle:


HUH? Det er da LOL at slikke fisse?

Hvor gammel er du? :ticks:


Det er da herreLOL at slikke fisse. Har du prøvet?

Jeg har. Der var ikke meget smiley-face over mig kan jeg berette.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Hewlett » 22. sep 2016, 12:53

TS, synes ærlig talt at både emnet på tråden og dit startoplæg er lidt uheldigt formuleret, med tanke på hvor du har hentet inspiration fra.

Jeg synes faktisk du kommer til at udstille en debattør, som har forklaret baggrunden for manglende blowjob, samt at lægge ord i munden på andre debattører som har udvist forståelse for manglende blowjob, debattørens situation taget i betragtning.

Lidt i stil med;

Hej, jeg har ikke haft sex i 2 år fordi jeg er enormt kropsbevidst og mangler selvtillid.

Nyt emne: Er det normalt ikke at have sex i 2 år?

...
3
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf sortkaffe » 22. sep 2016, 13:32

Altså....hvis der var KRAV om det så ville der komme til at gå uendeligt lang tid før det skete
3
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Grissebassen » 22. sep 2016, 14:14

Jeg har sgu aldrig tænkt over, hvor længe det er normalt at vente. Jeg giver BJ, hvis jeg har lyst og føler mig tryg ved fyren. Nogle gange er det efter et par få knald. Andre gange er det efter et halvt år+
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5558

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Luffegås » 22. sep 2016, 14:29

Nu er jeg temmelig oralfixeret, og stopper alt i min mund, jeg tygger også blyanter, og elsker at kysse, snave, og have tyggegummi, og snacks i munden. Utroligt jeg ikke er blevet fed eller ryger.. Men netop derfor elsker jeg at give et godt blowjob, for uanset selvtillid (sextillid nærmere) så ved jeg, at det er noget jeg kan. At sidde øverst er mere grænseoverskridende for mig, og der kan gå længe før jeg er tryg ved det, men et blowjob kan jeg godt være tryg ved hurtigt, hvis jeg ved der er rent og flot i det område.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf hotlips » 22. sep 2016, 17:12

Evapeva skrev:Jeg synes altid, det er lidt "meh" at svare i sådan nogle tråde her, fordi der potentielt sidder folk og læser med, som "kender" én irl. :genert:

Men altså. Jeg har en mand, som ikke er til blowjobs, men til gengæld er stor fan af fisseslikkeri. Stik den! :love:


Sådan en har jeg haft, men hans pik var sq heller ikke rigtig noget at hidse sig op over og noget skulle han jo kunne bruges til.
Han holdt kun et par uger.

Men jeg ville også være ked af at undvære at give min mand et blæs når det har været dem der holdt længe.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Slettet bruger » 22. sep 2016, 17:53

Allmost_Famous skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:Til gengæld synes jeg det er irriterende at alle dem jeg har været sammen med, nærmest så det som deres ret at jeg gav dem et blowjob, men tænkte de på at gengælde mig den "ret"? Næh :rulle:


HUH? Det er da LOL at slikke fisse?

Hvor gammel er du? :ticks:


Gammel NOK *bragende dåselatter*
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Slettet bruger » 22. sep 2016, 17:55

Hewlett skrev:TS, synes ærlig talt at både emnet på tråden og dit startoplæg er lidt uheldigt formuleret, med tanke på hvor du har hentet inspiration fra.

Jeg synes faktisk du kommer til at udstille en debattør, som har forklaret baggrunden for manglende blowjob, samt at lægge ord i munden på andre debattører som har udvist forståelse for manglende blowjob, debattørens situation taget i betragtning.

Lidt i stil med;

Hej, jeg har ikke haft sex i 2 år fordi jeg er enormt kropsbevidst og mangler selvtillid.

Nyt emne: Er det normalt ikke at have sex i 2 år?

...


Hun har jo VUNDET afstemningen! 44% siger 22-24 dage, så hun har klart fat i det lange strå.
0
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf chokoladegris » 25. sep 2016, 12:43

Jeg er da glad for at mit seriøse problem, kunne give inspiration til sådan en ligegyldig debat.

Desuden har jeg givet gutten et par blowjobs nu og han er desuden blevet min kæreste, så win win
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Slettet bruger » 25. sep 2016, 13:13

chokoladegris skrev:Jeg er da glad for at mit seriøse problem, kunne give inspiration til sådan en ligegyldig debat.

Desuden har jeg givet gutten et par blowjobs nu og han er desuden blevet min kæreste, så win win


Kan også være de måske rykker mere når han har gået rundt med forventningens glæde i 22-24 dage.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Moxy-lady » 19. okt 2016, 19:58

Jeg har misforstået spørgsmålet, havde ikke set den anden tråd. Jeg troede at det var i et forhold, og jeg har svaret- 4-8 dage. Men sådan første gang vi er sammen? 4 timer!
0
My world 12-10-18 :lun:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Normalt at vente 3,5 uge med blowjob?

Indlægaf Slettet bruger » 22. okt 2016, 13:00

Kom i tanke om en historie fra en veninde. Hun var til en fest hvor hun indtager så rigelige mængder af alkohol at hun blackouter. Da hun vågner fra blackoutet er hun så i gang med at give et BJ til en fyr hun ikke ved hvem er, fordi hun jo har mødt ham inde i blackoutet. Så man kan sige at hun på en måde var nede på 0 minutter, 0 sekunder.
0

Tilbage til "Forhold og sex"