HEAVY crush på kendis trods kæreste

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 24. sep 2016, 07:07

Nej, det har jeg fundet ud af. :)
Men jeg er først ved, at lære mig selv at kende og hvad jeg står for, så når en masse kvinder siger at man skal savne, bliver jeg en tand forvirret. Så er først ved at lære mig selv, at kende og hvad jeg står for. :)

Jeg tror også at pga crushet størrelse er en "forhindring" for mig, imod større selvbevidsthed. For jeg har stadig noget i mig, der tror at et forhold skal være fyldt med sommerfugle og elektricitet. Jeg er først ved at lære et voksent forhold at kende. Det at man vælger kærligheden og lærer at acceptere at sådan er kærlighed (ikke som nyforelskede)
Lad os sige, at jeg fik ham komikeren. Så ville der gå 6-12 måneder (afhængig af hvor længe jeg er forelsket) også vil jeg stå samme sted, som nu og måske en da ikke have en fyr, der forstår mig og mit handicap. (Har Aspergers, som er autisme)
Nu har jeg ENDELIG en, der ikke står og dunker mig i hovedet og acceptere mine "besværligheder" og nogen vil måske gå så vidt, og sige at jeg bruger ham, som forsøgskanin og det gør jeg også i en lille grad.
Men jeg kan jo slet ikke forestille mig et liv uden ham. Det giver ikke mening.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21921

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Purple Haze » 24. sep 2016, 07:55

Først skal du gøre dig klart at det ikke er ham komikeren du er blevet vild med.
Du er vild med fantasien om din perfekte partner, og det har du så "stoppet ind" i en "tilfældig" person, sandsynligvis fordi du er fysisk tiltrukket af ham. Og han måske har sagt et eller andet der har tricket det.

Din perfekte partner findes i øvrigt ikke. Bla fordi du ændre dig med tiden, og det du har lyst og behov for i en partner også ændre sig. Men du kan hvis du er heldig finde en du kan udvikle dig sammen med.

Jeg har i øvrigt været seriøs vild med en kollega, Billy Idol og Stig fra DAD inden for de sidste 10 års tid.
Overvejede seriøst om jeg skulle "stalke" Stig, og se om jeg kunne score. Indtil jeg besindede mig og det gik op for mig at han jo aldrig ville kunne leve op til min fantasi om ham.

Og udfra det jeg kender til komikere, når de ikke er på, så tvivler jeg på at "din" komiker vil kunne leve op til din idealisering af ham som den passioneret, sjove og omsorgsfulde mand.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. sep 2016, 08:51

TryToBeHappy skrev:Teenager er jeg kommet over. Jeg er 26.
Men det er dybereliggende og min måde, at anskue forhold på og hvordan jeg troede et forhold skulle være. F.eks, jeg troede at man skulle savne hinanden, når man var væk fra hinanden en hel dag.


Hvorfor?
Jeg savner ikke min mand hvis vi er væk fra hinanden et døgn eller 2, eller flere.
Faktisk så nyder jeg det, rigtig meget. Det er først den sidste dags tid jeg begynder at glæde mig til at se ham igen.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. sep 2016, 09:06

Måske du skulle lægge alt med komikeren langt væk, lade være med at opsøge det på tv, netflix, eller hvor du ellers har adgang til det.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Venus222 » 24. sep 2016, 11:02

Er du ikke bare ved at prøve at sabotere dit forhold igen igen igen? :gruble: Dine andre tråde handler om det samme, bare udforment forskelligt.

Måske du skulle overveje hvorfor du prøver at "overtale" dig selv til at afslutte forholdet, og os andre til at give dig ret i at du bør gå.


Det er sådan jeg læser TS tråde.
0
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 24. sep 2016, 11:14

A jeg prøver at sabortere mit forhold er bare sørgeligt. Men hvis jeg fik en ny kæreste, så vil alt det jeg går igennem starte på ny. Nissen følger med.

Og jeg elsker min kæreste, så jeg vil udvikle mig hos ham. :)
Så jeg ville faktisk hellere, at alle sagde at jeg skulle blive. Jeg modargumentere folk der bare nævner, at jeg burde slå op.
Og mit opslag handler ikke om de gamle tråde.

Til jer andre der har kommenteret, imens jeg har prøvet at sove influenzaen væk.
Tusind tak, for de rigtig gode råd. Har bestemt taget dem til mig. :)
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf vibbsen » 24. sep 2016, 19:34

TryToBeHappy skrev:Jeg har altid set komikeren som mega grineren. På linje med ruben Søltoft, Simon talbot og Mick øgendahl og forstyrrelsen er først kommet indenfor de sidste 3-4 dage, så ergo imens jeg har lagt syg. :wacko:

Jeg har ikke lyst til, at gå fra min kæreste. :(


Tror du så egentlig ikke bare at du måske keder dig en lille smule og har ladet dine tanker gå på vandretur...

Det er set før. Også i helt almindelige velfungerende parforhold. Og bør næppe være grundlaget for en større hovedrengøring i ens parforhold....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 24. sep 2016, 19:39

vibbsen skrev:
TryToBeHappy skrev:Jeg har altid set komikeren som mega grineren. På linje med ruben Søltoft, Simon talbot og Mick øgendahl og forstyrrelsen er først kommet indenfor de sidste 3-4 dage, så ergo imens jeg har lagt syg. :wacko:

Jeg har ikke lyst til, at gå fra min kæreste. :(


Tror du så egentlig ikke bare at du måske keder dig en lille smule og har ladet dine tanker gå på vandretur...

Det er set før. Også i helt almindelige velfungerende parforhold. Og bør næppe være grundlaget for en større hovedrengøring i ens parforhold....


Men kan tankerne gå så meget på Vandreture, at man får så stærkt og urealistisk et crush?
Syntes det vildt, at jeg næsten vil forlade min kæreste for ham og prøver at tage kontakt til denne komiker. :/
(Skammer mig ekstremt, når jeg ser på min kæreste. Syntes selv jeg er møg tarvelig)

Men hvad gør man så?
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf vibbsen » 25. sep 2016, 10:44

TryToBeHappy skrev:
vibbsen skrev:
TryToBeHappy skrev:Jeg har altid set komikeren som mega grineren. På linje med ruben Søltoft, Simon talbot og Mick øgendahl og forstyrrelsen er først kommet indenfor de sidste 3-4 dage, så ergo imens jeg har lagt syg. :wacko:

Jeg har ikke lyst til, at gå fra min kæreste. :(


Tror du så egentlig ikke bare at du måske keder dig en lille smule og har ladet dine tanker gå på vandretur...

Det er set før. Også i helt almindelige velfungerende parforhold. Og bør næppe være grundlaget for en større hovedrengøring i ens parforhold....


Men kan tankerne gå så meget på Vandreture, at man får så stærkt og urealistisk et crush?
Syntes det vildt, at jeg næsten vil forlade min kæreste for ham og prøver at tage kontakt til denne komiker. :/
(Skammer mig ekstremt, når jeg ser på min kæreste. Syntes selv jeg er møg tarvelig)

Men hvad gør man så?


Selvfølgelig kan tankerne gå så meget på vandretur at man får et stærkt og urealistisk crush....Men det er altså ikke det samme som at man bør reagerer på det. Og det har du jo så heller ikke gjort. Din impulskontrol er åbenbart intakt....

Med fare for at lyde en lille smule nedladende, så lyder det som om du søger lidt drama i tilværelsen. Og derfor vælger at læse Fanden på Væggen i nogen ret uskyldige ting. Det ville jeg måske overveje at prøve at lade være med i fremtiden. Når du føler trangen så knib dig selv hårdt i armen og find tilbage på sporet.
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 25. sep 2016, 12:37

Jeg har nu haft skrevet til komikeren, dog mere en kommentar om noget angående noget comedyshow halløj. Og ja jeg håbede, at han ville snakke ydeligere. Men tror det er godt, at han kun ser mig, som en fan.
For det har næsten taget overhånd.
Drømte i nat, at jeg skulle have sex med ham. MEN! Inden "mini komikeren" når mig, så er det min kæreste, jeg skulle have sex med. (Gjorde langt fra intet) - vågnede dog bagefter.

+ dette totalt urealistiske og store crush, er kommet imens jeg har været syg. (Siden mandag aften)
Og jeg er en der virkelig over tænker og analysere og det ligger desværre også til min diagnose Aspergers syndrom.
Jeg har bare ikke lært, at styre det endnu. (Fik diagnosen sidste år)

Det med drama har du helt ret i. Det sagde min psykolog også til mig. (Er dog igang med, at skifte da hun ikke havde erfaring med autisme)
Men dengang sagde hun, at jeg gjorde det fordi det var det, jeg var vant til.
True. Jeg har aldrig haft et roligt familie liv. Heller ej venskaber eller forhold.
Jeg er aldrig blevet forstået, mobbet helt op i voksenårene og er vant til, at fyrene er nogle freaks. (Utroskab, sexkrænkende, manipulerende O.s.v)
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf Pjeps » 25. sep 2016, 12:44

Jeg tror du skal lade være med at "dyrke" dit crush, styr dine tanker i en anden retning når de dukker op, lad være at beskæftige dig med noget der har forbindelse til dit crush.
2
:ninja:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf sortkaffe » 25. sep 2016, 13:01

TryToBeHappy skrev:Jeg har nu haft skrevet til komikeren, dog mere en kommentar om noget angående noget comedyshow halløj. Og ja jeg håbede, at han ville snakke ydeligere. Men tror det er godt, at han kun ser mig, som en fan.
For det har næsten taget overhånd.
Drømte i nat, at jeg skulle have sex med ham. MEN! Inden "mini komikeren" når mig, så er det min kæreste, jeg skulle have sex med. (Gjorde langt fra intet) - vågnede dog bagefter.


uanset om det var noget hverdagsagtigt så forstår jeg slet ikke du har taget kontakt til ham.
0
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 25. sep 2016, 14:22

Pjeps skrev:Jeg tror du skal lade være med at "dyrke" dit crush, styr dine tanker i en anden retning når de dukker op, lad være at beskæftige dig med noget der har forbindelse til dit crush.


Prøver så godt jeg kan. :)
0
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf TryToBeHappy » 25. sep 2016, 14:22

sortkaffe skrev:
TryToBeHappy skrev:Jeg har nu haft skrevet til komikeren, dog mere en kommentar om noget angående noget comedyshow halløj. Og ja jeg håbede, at han ville snakke ydeligere. Men tror det er godt, at han kun ser mig, som en fan.
For det har næsten taget overhånd.
Drømte i nat, at jeg skulle have sex med ham. MEN! Inden "mini komikeren" når mig, så er det min kæreste, jeg skulle have sex med. (Gjorde langt fra intet) - vågnede dog bagefter.


uanset om det var noget hverdagsagtigt så forstår jeg slet ikke du har taget kontakt til ham.


Er heller ikke stolt af det.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: HEAVY crush på kendis trods kæreste

Indlægaf achillaxedprune » 26. sep 2016, 06:49

Har du tidligere været inde på dindebat under forskellige nicks, bl.a. Soledad?

Mit råd til dig er, at du skal holde op med at opsøge og dyrke dit crush... Det er vildt nedern, at du tager kontakt til ham i håbet om, at I vil komme til at tale sammen. Kæmpe røvhulsstil i forhold til din kæreste. Stop dig selv.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Forhold og sex"