Den store fodboldtråd

Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Code71 » 6. sep 2016, 17:50

NejJegErIkkeAsiat skrev:Bendtner til Nottingham Forest. Den havde jeg ikke lige set komme.


Tjooo der har været tale om en championship klub ret længe og det er jo nok også det højeste han kan håbe på

Jeg håber for ham - og for landsholdet at det er et godt match

Ser i forresten U/21 på DR3? Shit de spiller godt :savl:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 6. sep 2016, 18:46

Code71 skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Bendtner til Nottingham Forest. Den havde jeg ikke lige set komme.


Tjooo der har været tale om en championship klub ret længe og det er jo nok også det højeste han kan håbe på

Jeg håber for ham - og for landsholdet at det er et godt match

Ser i forresten U/21 på DR3? Shit de spiller godt :savl:


Jeg tænkte bare at han måske valgte en klub med lidt bedre chance for oprykning.
Men fint at han kommer i gang igen.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Nicolait » 25. sep 2016, 14:27

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Code71 skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Bendtner til Nottingham Forest. Den havde jeg ikke lige set komme.


Tjooo der har været tale om en championship klub ret længe og det er jo nok også det højeste han kan håbe på

Jeg håber for ham - og for landsholdet at det er et godt match

Ser i forresten U/21 på DR3? Shit de spiller godt :savl:


Jeg tænkte bare at han måske valgte en klub med lidt bedre chance for oprykning.
Men fint at han kommer i gang igen.


Måske har han ikke haft så mange valgmuligheder. Det er primært uden for banen, at han har skabt overskrifter.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Nicolait » 25. sep 2016, 14:31

Øv hvor er det dog trist, at OB er blevet så dårlige.

Jeg, gamle mand, kan huske den gang, hvor OB havde Miti, Tempo og Høier og kampene var spændende og OB spillede godt og var et svært hold at spille mod.

Nu er de bare blevet den bløde mellemvare, som aldrig rykker ned, men som ikke findes i den gode ende af tabellen.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. sep 2016, 09:02

Så er Claudemir tilbage i Parken i aften :gogo:
Det bliver godt nok spændende at se, om FCK kan vinde den, på papiret, letteste kamp i puljen.
Kampen mod Porto var jo på en måde gratis. Der var ingen forventninger om point. Alligevel præsterede de flot og tog et enkelt med hjem.
Skal de videre i puljen, må man nok forvente at hjemmekampen mod Brügge skal vindes. Ellers er det lidt opad bakke.

Jeg er optimist og tror på en hård kamp med en kneben FCK sejr :kryds: :banan:
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Code71 » 27. sep 2016, 09:10

Jeg har bange anelser. De splittede os ad på alle leder og kanter og vandt nemt 4:0 sidst de var i parken. Jeg vil være jublende glad for en 1:0'er i aften må jeg indrømme
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. sep 2016, 09:22

Code71 skrev:Jeg har bange anelser. De splittede os ad på alle leder og kanter og vandt nemt 4:0 sidst de var i parken. Jeg vil være jublende glad for en 1:0'er i aften må jeg indrømme


Det var også en helt anden tid. FCK virker langt stærkere nu og Brügge har faktisk fået en rigtig dårlig start i ligaen, samt nederlag hjemme til Leicester. Når det så er sagt, så er det heller ikke en kamp jeg har det helt roligt med. Jeg kan sagtens forestille mig et nederlag. Men ikke i nærheden af det vi så sidst.
Faktisk har FCK en positiv statistik mod Brügge, selvom statistik ikke er noget værd.
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Code71 » 27. sep 2016, 11:25

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Code71 skrev:Jeg har bange anelser. De splittede os ad på alle leder og kanter og vandt nemt 4:0 sidst de var i parken. Jeg vil være jublende glad for en 1:0'er i aften må jeg indrømme


Det var også en helt anden tid. FCK virker langt stærkere nu og Brügge har faktisk fået en rigtig dårlig start i ligaen, samt nederlag hjemme til Leicester. Når det så er sagt, så er det heller ikke en kamp jeg har det helt roligt med. Jeg kan sagtens forestille mig et nederlag. Men ikke i nærheden af det vi så sidst.
Faktisk har FCK en positiv statistik mod Brügge, selvom statistik ikke er noget værd.


Enig. Jeg har bare en ret skidt fornemmelse, med at FCK for engangsskyld er favoriter i en CL kamp. Det kan næsten kun gå galt :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. sep 2016, 12:53

Code71 skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Code71 skrev:Jeg har bange anelser. De splittede os ad på alle leder og kanter og vandt nemt 4:0 sidst de var i parken. Jeg vil være jublende glad for en 1:0'er i aften må jeg indrømme


Det var også en helt anden tid. FCK virker langt stærkere nu og Brügge har faktisk fået en rigtig dårlig start i ligaen, samt nederlag hjemme til Leicester. Når det så er sagt, så er det heller ikke en kamp jeg har det helt roligt med. Jeg kan sagtens forestille mig et nederlag. Men ikke i nærheden af det vi så sidst.
Faktisk har FCK en positiv statistik mod Brügge, selvom statistik ikke er noget værd.


Enig. Jeg har bare en ret skidt fornemmelse, med at FCK for engangsskyld er favoriter i en CL kamp. Det kan næsten kun gå galt :lol:


Det er også lige præcis den del der gør mig nervøs. FCK som favoritter i en CL-kamp, er ikke nødvendigvis positivt :tie:
Men det bliver super spændende :popkorn:
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Code71 » 27. sep 2016, 13:17

Ja meget endda hehe
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. sep 2016, 20:07

Kæft et mål af Delaney. Mon ikke det vil kandidere til et af CL's bedste mål :gogo:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. sep 2016, 20:12

Sam Allardyce har forladt posten som engelsk landstræner efter én kamp :forvirret:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 13. okt 2016, 12:25

FCK klar til at forlade Superligaen: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... en/6346258

Jeg kan godt forstå at man reagerer fra FCK's side, og ideen er da også interessant nok. Men jeg tror det bliver meget svært at skabe noget der kan lade sig gøre i praksis. Skal klubberne så rejse udenlands hver anden weekend? Kan man få godkendt ligaen hos UEFA? Hvordan skal kalenderen se ud - de norske og svenske klubber har jo tit problemer om vinteren.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Slettet bruger » 20. nov 2016, 18:28

Man skylder sig selv at se Kapser Dolbergs hattrick i dag i Ajax. Han bliver altså god!
0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Ondemand » 8. dec 2016, 17:44

Nu er jeg ikke den store gambler, men de her odds på Ajax ser da attraktive ud .. eller er der noget jeg har overset? :gruble:
image.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler

Tilbage til "Sport"