Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 12:13

Animi skrev:
Oveditlevsen skrev:
Animi skrev:
Ah, jeg har nu også set andre statements i denne her tråd der ikke handler om menstruation, men som har affødt en del reaktioner.

Selvfølgelig ville det være ideelt hvis man altid kunne debattere sagligt og uden at blive forarget, men når man skriver et statement som lyder dømmende og som rammer i hvert fald 50% af segmentet herinde, er det vel ikke overraskende at der kommer reaktioner. Jeg mener, du har vel vidst at statementet ville provokere?

Og til det sidste: Det er malplaceret at jeg spørger opklarende, selvom det er præcis det du efterspurgte?


På mange måder er jeg enig med dig, men grundpræmissen for denne tråd er "forargelige og kontroversielle udtryk/statements", så ting der er provokerende kan ikke komme som en overraskelse her.Jeg ville kunne forstå de stærke reaktioner i en normal tråd eller hvis jeg hen og sagde IRL at menstruationsramte bare skal tage sig sammen, men her bliver det bare skingert og lidt en offerrolle.


Og i startindlægget står der "Lad os allesammen blive forargede over hinanden :deer: ".
Så i princippet er alle de forargede reaktioner også i overenstemmelse med tråden :P

Men grundlæggende synes jeg at man altid skal være klar til at kunne klare de evt reaktioner ens indlæg må afføde - uanset hvilken tråd det er :)

Bevares, jeg svarer da også på livet løs :D
1
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 27. sep 2016, 12:13

Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation.


Og kvinder skal lukke røven når det gælder bestyrelsesposter.

Fordi kvinder kan umuligt vide noget om bestyrelsesposter?


Jeg vil tro det er akkurat lige så muligt, som at mænd kan vide noget om menstruation.

Javel ja. Jeg var ikke klar over, at besiddelsen af en vagina gør det umuligt at tilegne sig erfaringer med bestyrelsesposter. Biologi er en magisk størrelse.
5
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 27. sep 2016, 12:14

Oveditlevsen skrev:
dykkersild skrev:
Oveditlevsen skrev:Behovet for brugen af forbehold på denne debat om nogle emner forbløffer mig(især i denne tråd) , i stedet for at stille opklarende spørgsmål vælges forargelsen og offerrollen.


Mit indlæg gik hverken på forargelsen og offerrollen - men på din åbenlyse manglende erfaring med kvinder.

Du kender ikke baggrunden for mit indlæg, det der siger mest er dine bastante konklusioner om mig ;)


Præcis - jeg tolker frit fra leveren ud fra det du skriver - jo mere man uddyber - jo bedre bliver man forstået. Indtil da - tja...
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 12:15

dykkersild skrev:
Overgangsalder - meget farligere...

Ja hvem vidste at det også inkluderede forhastede konklusioner :ad!: :nerve:
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 27. sep 2016, 12:16

dykkersild skrev:
Præcis - jeg tolker frit fra leveren ud fra det du skriver - jo mere man uddyber - jo bedre bliver man forstået. Indtil da - tja...


Så din lever tolker det åbenlyse :clap: :gogo:
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 27. sep 2016, 12:17

Engang imellem burde man måske lade visse ting der bliver skrevet eller sagt , fise ind af det ene øre og lige lukt ud af det andet.
Og ved sig selv tænke " Det der det aner han/hun tydeligvis ikke en døjt om",eller bare vide med sig selv " Denne person har i hvertfald ikke prøvet at være i mine sko ,når jeg har haft det allermest træls " .
10
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. sep 2016, 12:18

Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation.


Og kvinder skal lukke røven når det gælder bestyrelsesposter.

Fordi kvinder kan umuligt vide noget om bestyrelsesposter?


Jeg vil tro det er akkurat lige så muligt, som at mænd kan vide noget om menstruation.

Javel ja. Jeg var ikke klar over, at besiddelsen af en vagina gør det umuligt at tilegne sig erfaringer med bestyrelsesposter. Biologi er en magisk størrelse.


Der er så meget kvinder ikke forstår om bestyrelsesposter - hvilket er grunden til at I skal lukke røven om det.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 27. sep 2016, 12:20

Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation.


Og kvinder skal lukke røven når det gælder bestyrelsesposter.

Fordi kvinder kan umuligt vide noget om bestyrelsesposter?


Jeg vil tro det er akkurat lige så muligt, som at mænd kan vide noget om menstruation.

Javel ja. Jeg var ikke klar over, at besiddelsen af en vagina gør det umuligt at tilegne sig erfaringer med bestyrelsesposter. Biologi er en magisk størrelse.


Der er så meget kvinder ikke forstår om bestyrelsesposter - hvilket er grunden til at I skal lukke røven om det.

Javel så. Det man ikke ved kan man for det meste lære. Hvis man vel at mærke gider at sætte sig ind i det.
1
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 27. sep 2016, 12:26

Oveditlevsen skrev:
dykkersild skrev:
Overgangsalder - meget farligere...

Ja hvem vidste at det også inkluderede forhastede konklusioner :ad!: :nerve:


Ovenstående viser, at jeg kan udvide med; ingen kendskab til kvinder i overgangsalderen - for det er noget vi kan i den situation og det må man gerne sige.
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 27. sep 2016, 12:27

Oveditlevsen skrev:
dykkersild skrev:
Præcis - jeg tolker frit fra leveren ud fra det du skriver - jo mere man uddyber - jo bedre bliver man forstået. Indtil da - tja...


Så din lever tolker det åbenlyse :clap: :gogo:


Like an open book dear.
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 27. sep 2016, 12:27

ShuruQ skrev:3 sider om menstruation, sygedage, holdninger til det. Er det mon nu vi egentlig har brug for en tråd specifikt til emnet :gruble:?


Gi den gas!
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 27. sep 2016, 12:39

Advocatus-Diaboli skrev:Der er så meget kvinder ikke forstår om bestyrelsesposter - hvilket er grunden til at I skal lukke røven om det.

Foreløbig et af de bedre forsøg på at trolle debatten.
7
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 27. sep 2016, 12:45

vUlpeS skrev:
computermus skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation.


Og kvinder skal lukke røven når det gælder bestyrelsesposter.

Fordi kvinder kan umuligt vide noget om bestyrelsesposter?


Jeg vil tro det er akkurat lige så muligt, som at mænd kan vide noget om menstruation.

Javel ja. Jeg var ikke klar over, at besiddelsen af en vagina gør det umuligt at tilegne sig erfaringer med bestyrelsesposter. Biologi er en magisk størrelse.


Der er så meget kvinder ikke forstår om bestyrelsesposter - hvilket er grunden til at I skal lukke røven om det.

Javel så. Det man ikke ved kan man for det meste lære. Hvis man vel at mærke gider at sætte sig ind i det.

Så vil jeg gerne lære at have menstruation.

Det kan godt være DU synes at DU er vældig morsom. Men helt ærligt så virker det faktisk bare lidt dumt. At man er kvinde er ikke ensbetydende med at man er uegnet til at sidde i en bestyrelse.

Edit. Der røg en finke af panden. Det må du meget undskylde vulpes. Jeg plejer normalt ikke at være sådan. :wacko: Tak til moderatorteamet for lige at løfte pegefingeren. Jeg er temmelig flov over min egen opførsel. :(
Senest rettet af computermus 28. sep 2016, 06:42, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. sep 2016, 12:46

Allmost_Famous skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:Der er så meget kvinder ikke forstår om bestyrelsesposter - hvilket er grunden til at I skal lukke røven om det.

Foreløbig et af de bedre forsøg på at trolle debatten.


Jeg forsøger ikke at trolle noget. Jeg bruger nøjagtigt det samme princip som moderator gjorde. Hende var du så bare ikke kvinde nok til at turde konfrontere styrken i hendes argument.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 27. sep 2016, 12:53

ShuruQ skrev:3 sider om menstruation, sygedage, holdninger til det. Er det mon nu vi egentlig har brug for en tråd specifikt til emnet :gruble:?


Gad ide : lad os kalde tråden, vurder din menstruation på en skala fra 1 til 10 :klap:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"