Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 26. sep 2016, 10:48

Sophaya skrev:At der hos mig er byttet om på rækkefølgen af forums herinde. Det gør ondt i min autisme.

Det kan ikke være noget af det her, der er blevet stillet på? ucp.php?i=ucp_prefs&mode=view :gruble:
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 26. sep 2016, 10:57

At jeg har lavet en slåfejl i noget, der er sendt ud til 5.000 kunder :s
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 26. sep 2016, 13:17

dgd2007 skrev:
Sophaya skrev:At der hos mig er byttet om på rækkefølgen af forums herinde. Det gør ondt i min autisme.

Det kan ikke være noget af det her, der er blevet stillet på? ucp.php?i=ucp_prefs&mode=view :gruble:


Nej, det er fordi Patrick har ændret i forums, så nu er fit og lækker oppe under F, hvor den før var underforum til helbred. Derfor er der kommet et forum ind midt i det hele, hence min forvirring/irritation :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 26. sep 2016, 15:06

Lange utrimmede indlæg i en tråd. Det er så drønirriterende og forstyrrende for øjet.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 26. sep 2016, 15:47

At jeg skal op kl 4 i morgen tidlig (nat!). Jeg glæder mig til at komme til København, men når der er planlagt arrangementer frem til kl 22, så er det sejt at skulle så tidligt op. Og da det er arbejdsrelateret, kan jeg ikke bare melde fra til aftenarrangementerne.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 27. sep 2016, 11:13

Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang
Senest rettet af Aviva 27. sep 2016, 14:43, rettet i alt 1 gang.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2016, 11:17

Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang


Forstår godt din irritation over manglende penge. Men du burde oprette en budget konto og så hver måned indsætte ddn ta da månedlige ydelse og så står pengene jo klar til når regningen kommer kvartals eller halvårlig. Det kan jo ikke rigtig være selskabets skyld du måske ikke er bedre til at styre din økonomi.
9
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2016, 12:37

Spjaerten skrev:
Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang


Forstår godt din irritation over manglende penge. Men du burde oprette en budget konto og så hver måned indsætte ddn ta da månedlige ydelse og så står pengene jo klar til når regningen kommer kvartals eller halvårlig. Det kan jo ikke rigtig være selskabets skyld du måske ikke er bedre til at styre din økonomi.


PS kunne du synke mere lavt end det røde kort du har sendt mig? Som jeg finder yderst upassende.
Det var ment som er råd og hvis du ikke har pengene til andet end månedlig betaling, så må du jo være knap så god til at håndtere din økonomi
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 27. sep 2016, 13:00

Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang


Nogle gange ville jeg bare virkelig gerne tage over og besøge elselskabet sammen med Dolph *DØD VED KØLLE !*
først bruger man 4! timer på af forklare dem af de skal komme og skifte min elmåler, men bliver ved med af blive stille om til gas-afdelingen, tror jeg nåede af fortælle samtlige medarbejderer i gas-afdelingen af min gas ledning var proppede af og jeg ikke brugte gas :(

efter af have fortalt samtlige med medarbejderer i gas-afdelingen af jeg ikke brugte gas skulle jeg alligevel betale 33 øre for gas da jeg fik min flytte afregning fra dem :nej:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. sep 2016, 13:26

Huxi Bachs stemme
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 13:27

At jeg er mega rygetrængende i dag. Faktisk i øjeblikket i det hele taget.
Øv!!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2016, 14:14

Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang


Hold nu op hvor er du latterlig - stop den der hetz med røde kort.
Jeg har ikke behov for at skjule hvad jeg mener, men du skal åbenbart svine mig til fordi jeg kommer med et synspunkt.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 14:56

Spjaerten skrev:
Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang


Hold nu op hvor er du latterlig - stop den der hetz med røde kort.
Jeg har ikke behov for at skjule hvad jeg mener, men du skal åbenbart svine mig til fordi jeg kommer med et synspunkt.

Anmeld det til mod-teamet. Det der ligner hetz og er helt unødvendigt.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 27. sep 2016, 19:02

Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang


Det er vel ikke værre, end at du kan lægge penge fra i de måneder du ikke har regning til dem? :gruble:

Kan sagtens forstå det er træls at der er måneder, man skal af med flere penge end normalt, men så kan man da planlægge sig ud af det, så det ikke vælter ens budget de måneder.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 27. sep 2016, 20:05

Dirtylittledevil skrev:Folk der tror det er sjovt at sige "Det er bare 10-4 og en skumbanan"


Den slags finder jeg normalt rigtigt sjovt, fordi det ikke er sjovt ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"