Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. sep 2016, 17:25

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.


Ja, det ville være så typisk ikke :P Man kan nå sådan et punkt, hvor man bare venter på at finde ud af, hvad der er galt med ham :genert:

Jeg håber, at han har normal højde ;)
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. sep 2016, 17:43

Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 18:22

Lys skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.


Ja, det ville være så typisk ikke :P Man kan nå sådan et punkt, hvor man bare venter på at finde ud af, hvad der er galt med ham :genert:

Jeg håber, at han har normal højde ;)


Præcis, det er lige præcis der, jeg er lige nu :D
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 18:23

Animi skrev:Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig :D



Nuuurh, hvor lille er du, Animi? :)
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. sep 2016, 18:34

Viskelæder skrev:
Animi skrev:Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig :D



Nuuurh, hvor lille er du, Animi? :)


Jeg er lige akkurat 1.60 :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. sep 2016, 18:36

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.


Ahaha :lol: Vi burde udveksle tinder mandeerfaringer :-D
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. sep 2016, 18:45

Viskelæder skrev:
Juki skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.

Hvorfor skulle han være dværg? :genert:


Altså bare virkelig lav. Det ville bare være så træls :D

Ja ok, vi har jo alle vores præferencer :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 19:02

Animi skrev:
Viskelæder skrev:
Animi skrev:Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig :D



Nuuurh, hvor lille er du, Animi? :)


Jeg er lige akkurat 1.60 :D



Årh, en fin højde :lun:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 19:02

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.


Ahaha :lol: Vi burde udveksle tinder mandeerfaringer :-D



Ja og tjekke op på, om vi skriver med de samme :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. sep 2016, 19:45

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.


Ahaha :lol: Vi burde udveksle tinder mandeerfaringer :-D



Ja og tjekke op på, om vi skriver med de samme :D

Akkurat ;) jeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært ;)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 19:57

Planten skrev:Akkurat ;) jeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært ;)



Nåh, var han ikke noget ved?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. sep 2016, 20:02

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Akkurat ;) jeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært ;)



Nåh, var han ikke noget ved?

Nej... Jeg skulle holde gang i samtalen, og det gider jeg bare ikke. Der skal ligesom være en lyst til at lære den anden at kende - også selvom vi havde en løs aftale om at mødes i morgen.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 20:22

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Akkurat ;) jeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært ;)



Nåh, var han ikke noget ved?

Nej... Jeg skulle holde gang i samtalen, og det gider jeg bare ikke. Der skal ligesom være en lyst til at lære den anden at kende - også selvom vi havde en løs aftale om at mødes i morgen.


Årh, det kan jeg virkelig godt forstå. Det gider jeg heller ikke.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. sep 2016, 20:28

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Akkurat ;) jeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært ;)



Nåh, var han ikke noget ved?

Nej... Jeg skulle holde gang i samtalen, og det gider jeg bare ikke. Der skal ligesom være en lyst til at lære den anden at kende - også selvom vi havde en løs aftale om at mødes i morgen.


Årh, det kan jeg virkelig godt forstå. Det gider jeg heller ikke.

Slet ikke, når jeg ikke selv var rigtig interesseret fra starten. Så kommer interessen bare ikke springende :)

Jeg vil hellere høre om ham, du skriver med ;)
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 27. sep 2016, 23:23

For to ugers tid siden gik det op for mig, at vi ikke var der, jeg troede vi var. Jeg troede, at vi var tæt på at blive kærester. Og det gik op for mig, at det var vi overhovedet ikke, trods alt det han havde givet udtryk for som indikerede det.

Jeg fik knust mit hjerte. Og fik en smøre om, at han jo var i en proces, ikke kunne love guld & grønne skove, og det havde jeg jo vidst fra starten.
Sagde manden, der introducerede mig for sin mor og understregede, hvad det betød for ham. Og sin lillesøster. Og snakkede fremtid.

Jeg følte mig røvrendt. Snydt. Opfordret til håb og følelser, han på ingen måde kunne hverken efterkomme eller varetage. Ensom på min tømmerflåde af forelskelse.

Vi fortsatte med at ses, og noget var anderledes. Mit hjerte begyndte at hele og det betød også at begynde processen med at komme over ham. Jeg tænkte: "Fint. Jeg kommer over ham mens vi ses. Det gør det nemmere for mig" - og det gjorde det.
Jeg accepterede, at "vi" aldrig havde været og aldrig ville ske, og før eller siden ville han ikke længere have brug for komformiteten i at ses med mig - eller, mere sandsynligt, jeg ville komme over ham og have behov for at komme videre også.
Uanset, så havde jeg affundet mig med, at der var en deadline - en udefineret udløbsdato. Så jeg nød relationen for, hvad den var, og ignorerede hans eksistens resten af tiden.

I fredags kom han så og sagde: "Jeg har tænkt over tingene. Det er dette her, jeg vil. Jeg vil bygge det her op, satse på os to".
Der var ingen jubelscener. Der var vrede og tvivl. Hvorfor skulle jeg have så ondt for to uger siden? Hvad er forskellen på dengang og nu; hvordan ved jeg, at denne gang er det sandt?
Jeg havde intet håndgribeligt eller konkret at gå efter. Alt var det samme som før; alligevel var ingenting det samme.

Han er mere kærlig nu. Mere opsøgende, anerkendende, bekræftende. Jeg kan tydelig mærke et skift, men også min egen skepsis.

Jeg håber sådan, det ikke er too little too late. At jeg kan stoppe den proces, der gik i gang for to uger siden. At jeg tør håbe igen, blive forelsket igen.

Er han det værd?
Nej.
Men "vi" er.

Jeg kan bare ikke miste mig selv i det her, og jeg håber dét kan kombineres med at være sammen med ham.
For hvis ikke, så elsker jeg bare mig selv højere. Det er jeg nødt til, for ikke at gå i stykker.

Fanden tage det djævelværk til kærlighed.
3
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"