Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 27. sep 2016, 20:11

Ado skrev:Lange utrimmede indlæg i en tråd. Det er så drønirriterende og forstyrrende for øjet.


Nja. Det skal være meget slemt, før jeg studser over det. Hvis bare mænd trimmer deres skæg, er jeg godt tilfreds. Dét er til gengæld også vigtigt.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 28. sep 2016, 00:42

At jeg den sidste måneds tid har været så træt, at jeg falder i søvn, så snart jeg kommer hjem :(
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. sep 2016, 07:48

En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.
Men selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :sarkasme:
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. sep 2016, 08:20

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.
Men selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :sarkasme:

Betegnelsen "fotosession" irriterer egentlig også mig, nu hvor jeg mærker efter, men skal man se positivt på det, og det skal man jo, så kunne det trods alt have været værre. Hun kunne også have kaldt det for "et gig".


Fotosession er i hvert fald et alt for fint ord at bruge om tarvelige små gnidrede fotos af en grim dreng som bare tilfældigvis var på besøg, og var indenfor hendes smartphones rækkevidde.
Jeg er sikker på at når hun snart springer ud som "professionel musiker", så skal hun nok fortælle om alle sine gigs (Som i virkeligheden bare er hver gang hun har slæbt sin koklokke med ned i Føtex)
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 28. sep 2016, 08:23

Folk som stiller sig i midterdelen af en propfyldt bybus så resten af passagerne kan stå mast sammen i den ene ende og kigge langt efter al den gode, fri plads oppe i den anden ende.

Hvis man ikke selv gider stå op i bagenden af bussen så skal man som MINIMUM flytte sig så andre kan rykke forbi en.
7
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 28. sep 2016, 09:38

Dirtylittledevil skrev:En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.
Men selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :sarkasme:

Hvor gammeldags! Ved hun ikke, at det hedder en "photo opp" :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. sep 2016, 09:41

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.
Men selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :sarkasme:

Hvor gammeldags! Ved hun ikke, at det hedder en "photo opp" :D


Hvis hun begynder på den slags udtryk så smadrer jeg hendes smartphone :cuss:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 28. sep 2016, 10:29

Jeg har i dag en næsten uærlig trang til at gå en tur i skoven.
Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal tage hen, og jeg får snart hovedpine af at spekulere.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 28. sep 2016, 11:05

Folk der udebliver fra træning og alt for mange afbud :( Især når jeg er up to date med journalisering. Så bliver dagen sgu lang
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 28. sep 2016, 12:45

Nedladende mennesker!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Filipai » 28. sep 2016, 12:50

Kunder der springer over køen, og generelt tror de er hævede over andre.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 28. sep 2016, 12:52

Aviva skrev:Nedladende mennesker!

Gud, jeg har først set din signatur nu.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 28. sep 2016, 12:55

Dirtylittledevil skrev:En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.
Men selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :sarkasme:


Generelt synes jeg det er som om der er gået mode i at kalde sig selv for fotograf, oprette Facebooksider/hjemmesider osv.
Fælles for dem er også at deres billeder ofte er motiver taget tæt på, og så evt er der lagt et sort/hvid filter over :tie:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mulan » 28. sep 2016, 16:28

Den gigantiske bums jeg har fået på hagen.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 28. sep 2016, 16:50

Dancehall. Særligt dansk dancehall. Kæft det er træls.
1

Tilbage til "Generelt"