Fælles tråd - september 2016

Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. sep 2016, 08:50

POCKETKITTEN skrev:Jeg kører lidt sløset omgang med kalorier disse dage. Min kæreste tager snart til Kenya, og jeg regner med at spise meget småt, mens han er væk, så det går op i sidste ende.

I weekenden skal vi i hvertfald både på cafe, have bearnaise og spise stor brunch, og jeg gider ikke holde mig tilbage.

Målet er dog stadig 70 kg i slut september, og jeg ligger og vugger mellem 71,8 og 72,5 disse dage.


Jeg har arbejdet løs og fået ingen motion whatsoever. Men fire ud af syv dage har jeg kun spist aftensmad og femte dag var en ren fastedag. Fem af dagene var i øvrigt kødfri. Af søde sager er det blevet til en enkelt chokoladebolle, tre guldkarameller, seks-syv Oreos og en Kitkat chokoladebar fra mandag til søndag, og det kan jeg leve med.

Jeg er nu nede på 70,7 kg og regner med at nå mit delmål inden den 1. oktober. Hvis det lykkes, har jeg smidt 16 kg siden juni. :banan:

På sigt er det ikke meningen, at jeg skal faste så meget, så jeg skal også til at oparbejde nogle bedre træningsvaner. I første omgang vil jeg bare se de kilo rasle af!

Jeg forudser desværre ikke at få tid til meget mere motion i denne uge, men jeg vil i det mindste prøve at få plads til er par gåture og holde et meget stramt madprogram igen i denne uge. Bortset fra lørdag og søndag, hvor jeg skal til fødselsdag begge dage.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf MyGirl » 26. sep 2016, 09:18

POCKETKITTEN skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg kører lidt sløset omgang med kalorier disse dage. Min kæreste tager snart til Kenya, og jeg regner med at spise meget småt, mens han er væk, så det går op i sidste ende.

I weekenden skal vi i hvertfald både på cafe, have bearnaise og spise stor brunch, og jeg gider ikke holde mig tilbage.

Målet er dog stadig 70 kg i slut september, og jeg ligger og vugger mellem 71,8 og 72,5 disse dage.


Jeg har arbejdet løs og fået ingen motion whatsoever. Men fire ud af syv dage har jeg kun spist aftensmad og femte dag var en ren fastedag. Fem af dagene var i øvrigt kødfri. Af søde sager er det blevet til en enkelt chokoladebolle, tre guldkarameller, seks-syv Oreos og en Kitkat chokoladebar fra mandag til søndag, og det kan jeg leve med.

Jeg er nu nede på 70,7 kg og regner med at nå mit delmål inden den 1. oktober. Hvis det lykkes, har jeg smidt 16 kg siden juni. :banan:

På sigt er det ikke meningen, at jeg skal faste så meget, så jeg skal også til at oparbejde nogle bedre træningsvaner. I første omgang vil jeg bare se de kilo rasle af!

Jeg forudser desværre ikke at få tid til meget mere motion i denne uge, men jeg vil i det mindste prøve at få plads til er par gåture og holde et meget stramt madprogram igen i denne uge. Bortset fra lørdag og søndag, hvor jeg skal til fødselsdag begge dage.


Imponerende vægttab!

Og jeg krydser fingre for, at du når målet :)
0
orchid89
Indlæg: 29
Tilmeldt: 25. maj 2016, 18:39
Kort karma: 4
Likede indlæg: 43

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf orchid89 » 26. sep 2016, 16:54

Forrige uge gik det super med at få dyrket motion. Jeg er stadig øm i lårbasserne efter at have trænet ben i lørdags. Dog er det gået knap så godt med med kosten, det er faktisk gået virkelig dårligt. Jeg har uden problemer overholdt mine sengetider og fået drukket rigeligt med vand. Så alt i alt har ugen været alt for sløset på kostsiden, men ellers har den været ok :)

I den her uge vil jeg virkelig gerne forsøge at få mere fokus på ordentlig mad. Lige nu er jeg i fuld gang med at lave kikærtegryde, og jeg føler mig allerede meget sundere :lol:

Hele weekenden skal jeg være på besøg ved en veninde, jeg ikke ser så ofte, så vi skal selvfølgelig råhygge for vildt. Vi kommer til at spise ude et par gange, og vi skal i biffen, så jeg kommer nok ikke til at spise super fornuftigt. Men helt ærligt, så synes jeg også, der skal være plads til lidt udskejelser i sådan en weekend. Hun er i øvrigt selv ved at tabe sig (et meget stort vægttab), og hun er bare for vild. Hun gør det bare så godt :pompom: :rock:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf LadyFox » 26. sep 2016, 17:05

Mine mål:
- Træne 4 gange enten i center eller svømmehal. Der er ingen krav til intensiteten.
- Drikke 2 liter vand om dagen.
- En kødfri dag.
0
...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf Ally » 27. sep 2016, 07:24

Jeg trænede i går aftes. SÅ lækkert! :love: Dog har jeg fået en nerve i klemme i venstre side af nakken; enten ligget forkert i nat eller lavet en forkert bevægelse i forbindelse med træningen. Tsk.

Ældstebarnet har fødselsdag i dag. Tænk sig, 9 år. Tiden flyver! Yngstebarnet blev 6 i sidste uge. I aften skal vi have hjemmelavet pizza og for en gangs skyld skal manden lave mad. Jeg har undervisning til kl. 13.30 efterfulgt af møde indtil kl. 16.30. Gab. Jeg er stensikker på, at der er kage til eftermiddagens møde, men jeg har medbragt et par kiks, mandler og en figenstang. Just in case.

EDIT: Nåh ja. Manden er et fjols i dag :cuss:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf MyGirl » 28. sep 2016, 10:58

Ally skrev:Jeg trænede i går aftes. SÅ lækkert! :love: Dog har jeg fået en nerve i klemme i venstre side af nakken; enten ligget forkert i nat eller lavet en forkert bevægelse i forbindelse med træningen. Tsk.

Ældstebarnet har fødselsdag i dag. Tænk sig, 9 år. Tiden flyver! Yngstebarnet blev 6 i sidste uge. I aften skal vi have hjemmelavet pizza og for en gangs skyld skal manden lave mad. Jeg har undervisning til kl. 13.30 efterfulgt af møde indtil kl. 16.30. Gab. Jeg er stensikker på, at der er kage til eftermiddagens møde, men jeg har medbragt et par kiks, mandler og en figenstang. Just in case.

EDIT: Nåh ja. Manden er et fjols i dag :cuss:


Er nakken blevet ok?

.. og manden ikke mindst? :D

Og tillykke med de små!
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf Ally » 28. sep 2016, 11:13

MyGirl skrev:Er nakken blevet ok?

.. og manden ikke mindst? :D

Og tillykke med de små!

Tak tak - pigerne blev rigtig fejret; både på deres respektive fødselsdage, men også i hele weekenden. Nakken driller stadig lidt, men det er en lille smule bedre i dag end i går. Og manden er stadig et fjols.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf MyGirl » 29. sep 2016, 09:35

Ally skrev:
MyGirl skrev:Er nakken blevet ok?

.. og manden ikke mindst? :D

Og tillykke med de små!

Tak tak - pigerne blev rigtig fejret; både på deres respektive fødselsdage, men også i hele weekenden. Nakken driller stadig lidt, men det er en lille smule bedre i dag end i går. Og manden er stadig et fjols.


Det har de en tendens til at være engang imellem de kære mænd. Håber ikke, det er noget større.

Og god bedring med nakken!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf MyGirl » 29. sep 2016, 09:40

Vægten sagde -200 gram denne uge. Er faktisk lidt skuffet, fordi jeg synes, jeg har haft en ret god uge - bortset lige fra fredagens running sushi og bif-popcorn. Men et tab er jo et tab.

Jeg kører på, og vægten har jo de senere uger svinget meget og er faldet lidt i ryk, så satser på, at den tager et nøk igen om en uge eller to.

I weekenden skal jeg i hvert fald have oksefilet med bearnaise og fritter eller noget der ligner lørdag, og måske et glas vin - det skal der være plads til en enkelt gang om ugen!
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. sep 2016, 09:52

Jeg ramte 70 kg rent i går og lå på det samme i dag.

Det var de første 16 kg! Så hopper jeg altså i skinny jeans i dag. :banan:

Mit nye delmål - måske endda mit endelige mål - er 65 kg.

Jeg satser på at leve en smule minde stramt i næste måned og håber at tabe to kg.
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf Sophaya » 29. sep 2016, 09:57

Jeg hopper med igen fra oktober. Har taget en del på de sidste par uger, men har strammet på de seneste dage og tabt 2,1 kg.
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf MyGirl » 29. sep 2016, 09:59

Hvor er I gode piger! Tillykke med de flotte vægttab!
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf LadyFox » 29. sep 2016, 10:50

Jeg skal vejes his lægen i morgen, det er jeg ret spændt på. Det er en måned siden sidst, og september har været en måned med den ene undskyldning efter den anden for at spise kage, og fed mad - så jeg tror jeg vælger bare at være glad hvis jeg ikke har taget på.
0
...
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf Sophaya » 29. sep 2016, 15:07

Jeg har været i - hold nu fast - fitness world med en god ven og forbrændt 500 kalorier ved hjælp af rask gang med stigning og en tur på romaskinen. Det er lidt en trial-and-error process med min ledsygdom, men jeg synes bare det er gået så godt. I morgen skal jeg til yoga og så gå lidt mere. På mandags skal jeg afsted med ham igen og køre gang/romaskine endnu engang.
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf LadyFox » 29. sep 2016, 16:21

Jeg har løbet 5 km. Det synes jeg er lidt sejt :D
5
...

Tilbage til "Sund og/eller slank"