Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 30. sep 2016, 16:11

Jeg gav ældsten et nemt tlf nummer til hans fødselsdag (I ved sådan et hvor de sidste 4 cifre er fødselsdatoen) og jeg havde derfor også købt et til yngsten nu her.
Men selvfølgelig (det kunne jeg have sagt mig selv) har min søster givet ham et nummer i gave inden han holder fødselsdag hos faderen imorgen.
Oh, well, min kæreste og jeg havde snakket om det og var enige om, at hvis jeg havde spurgt hende inden, om det var ok at jeg gav et tlfnummer til ham også, så havde svaret været at det havde hun selv tænkt sig at gøre. Uanset om hun havde eller ej.

Nå, men jeg tumler så ned i BR og forsøger at finde noget og kan ikke få fat på faderen og få nogle ønsker, så jeg skriver, af ren nød, en sms til min mor og spørger om hvad hun synes jeg skal købe, for jeg havde egentlig købt et tlfnummer, men det har min søster så givet.

Hun svarede at det var min søsters kæreste som havde givet tlfnummeret.......

Øh, hvad? Hvordan skulle det gøre nogen forskel? :lol: Som om de to ikke havde snakket sammen om hvad han skulle give :stoned:

Jeg købte LEGO. Men hvor er hun dog en nederdrægtig xx, når hun godt vidste at jeg ville give et nummer.
På den anden side så bør jeg ikke være overrasket jo.

I dag føler jeg det ret positivt at jeg ikke har så meget med min mor og søster at gøre i øjeblikket.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 30. sep 2016, 16:28

Og jeg har lige talt med faderen og de måtte gå direkte efter skole ud at købe nye sko til den ældste igår, for dem han var kommet i skole i (fra min søster) var gået helt op i gummiet og der var huller under sålerne helt ind til sokkerne. Han var drivvåd, fordi de havde spillet fodbold udendørs i skolen.
-men de har lige købt en iPad til og givet den yngste en iPhone.
Hvad f*ck laver hun?
Jeg håber virkelig at det er fordi hun bare prøver at chikanere faderen og at det ikke er fordi ældsten har gået rundt i de sko i 10 dage :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 30. sep 2016, 20:40

Smerter, der er blusset op. Begge hænder, fødder, hofte og håndled gør virkelig bare ondt. Fed fredag ellers.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 2. okt 2016, 11:40

Der er en tristhed der forfølger mig, og den sidder som en klump i brystet. Sommetider gør det helt ondt fysisk. Jeg glemmer nogen gange helt at trække vejret.
Må skrive det et eller andet sted, fordi jeg kan ikke sige det til nogen. Og det hjælper ikke at snakke med mig selv, så nu ligger det her.
Må håbe at i morgen er en bedre dag.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 3. okt 2016, 11:39

2 x halsbetændelse i huset.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 3. okt 2016, 11:47

At drankernaboen, jeg bor dør om dør med er tilbage igen (han har været væk siden maj/juni)

Idioten skulle lige smække hans dør hårdt i, da vi på et tidspunkt var i gangen på samme tid, så jeg åbnede min dør igen og smækkede den også hårdt i, mens jeg sagde "i lige måde"

GLÆDER mig til at komme væk herfra!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Urtekussen » 3. okt 2016, 17:21

Vi har fået ny kollega, som er en min chef kender fra tidligere.
Hun har fået medarbejdertelefon og særlig kontorstol. Den skulle være ergonomisk korrekt, så man sidder bedre.
Jeg har prøvet den et kort øjeblik, og tænker at den ville være rigtig god for mig, som også har tendens til at falde sammen og har ødelagt haleben.

Jeg spørger derfor pænt, om der er mulighed for at jeg måske også kan få sådan en på prøve.
"X har jo noget med ryggen"
Jeg spørger så, om jeg måske selv kan delvist betale den, hvis det er økonomisk, der er et problem.
"Skal vi ikke lige starte med at kigge på , om du overhovedet sidder korrekt? Du kan jo også bruge hæve-/sænkefunktionen"

Jeg bliver lidt ærgerlig over,at jeg ikke engang kan få lov at prøve den stol, for at se, om den kan hjælpe mig til at sidde rigtigt (for det gør jeg nemlig ikke, qua min smadrede røv og dårlig vane). Og hvorfor vente til jeg HAR "noget med ryggen", hvis denne stol måske kan afhjælpe det?

Det endte med, at jeg får lov at prøve den også. Men nu føler jeg bare det hele sådan lidt blaaa
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 4. okt 2016, 18:45

At min mor igen igen i nat måtte indlægges og ha ilt mv. Den fucking kol!!!
Det var så 6.-7. gang siden december, hun måtte igennem den tur. :whine:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. okt 2016, 10:49

Efter nøje overvejelser (og et vink med en vognstang i tirsdags) pålagde jeg mig selv at holde en stressfridag i dag. Jeg skulle helt ned i gear, få ordnet lidt vasketøj og ellers slappe af. Nu er det ændret til en barn-syg-dag, da min datters ene hånd er vildt hævet, så vi må et smut til lægen.

Bare det, at der er et bestemt sted, jeg skal være på et givent tidspunkt gør, at jeg ikke kan slappe af. Og jeg har ikke fået ordnet vasketøj, fordi jeg af én eller anden årsag kun kan gøre én ting om dagen, når jeg er stresset. Det er dog muligt, vasketøjet bliver ordnet efter lægebesøget, men så er dagens plan om afslapning gået fuldstændig fløjten.

Lortestress!
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf achillaxedprune » 6. okt 2016, 13:35

Jeg har stødt på en total kost inde på en reshopper, der er en app til at købe brugte børne- og babyting.

Jeg skulle selvfølgelig også have tjekket nyprisen inden jeg købte, men troede ikke folk snød. Anyway - damen havde oprettet en annonce, og sat en for høj nypris, dvs. jeg betalte nypris for en brugt vare. Da jeg opdagede det skrev jeg en SMS, hun ikke svarede på. Jeg skrev på inde på annoncen for at forsøge at få hendes opmærksomhed. Og så kom der ellers bare bitchy beskeder min vej. :lol:

Ej, så hold da lige op dame... Nu tænker jeg, at jeg hverken får mine penge igen eller den købte genstand. Jeg blev ligefrem nød til at skrive til hende, at jeg ikke gad at skændes + at hun venligst bedes overføre mine penge. Argh, jeg hader at blive snydt... Og endnu værre er det da, når den der forsøger at snyde så går psycobitch bagefter. :stoned:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf achillaxedprune » 6. okt 2016, 15:57

Hun har stadig ikke givet mig penge, jeg har dog modtaget sure SMS'er... Øv, jeg bliver helt ked af det. :(
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2016, 09:47

At en veninde, som jeg har brugt en masse tid og energi på at hjælpe i løbet af det sidste års tid ikke vil hjælpe mig ved at køre mig og min kat til dyrlæge i næste uge, med begrundelsen at hun ikke kan lide at "køre rundt inde midt i odense". Der er ca 1 km, og så langt vil jeg ikke bære en kat der let bliver stresset genenm traffiken. Så jeg er nødt til tage en taxa oveni dyrlægeregningen selvom hun har bil og ikke skal noget. Tak for det...
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2016, 11:07

At min mor igen har kræft :trist:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. okt 2016, 11:51

Min leder. Jeg er ved at blive sindssyg af de tilbagevendende diskussioner vi har om hvordan jeg skal udfører mit arbejde. Jeg har overtaget rigtig mange af hendes opgaver efter eget ønske og min leders længerevarende sygemelding.
Men at hun vil diktere hvordan jeg udfører mine opgaver til mindste detalje driver mig til vanvid.
Især fordi jeg har skulle referere til en anden i den periode hvor min leder var syg, og nu er det fuldstændigt uden klare linjer om hvem jeg skal lytte til, og de to koordinere ikke noget som helst.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ladysparrow » 7. okt 2016, 13:23

At jeg er blevet forkølet - har ikke været forkølet i 3+ år... Og nu lider jeg pludselig af den værste omgang ih-hvor-er-det-dog-forfærdeligt-synd-for-mig ynk. Er træt af mig selv.
0

Tilbage til "Generelt"