Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf sortkaffe » 22. sep 2016, 22:27

Jeg synes ikke rigtigt at tingene i mit liv kører som de skal, og det har jeg været små trist over hele dagen.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 23. sep 2016, 07:51

Træt.

Glæder mig seriøst til at få fri - i dag er det desværre først kl 19 og så få overstået den snak med venindes mand.

Og SÅ er der weekend. Og jeg håber virkelig meget på mere af det fantastiske gyldne lys, vi har haft på det sidste. Jeg tager nemlig til det nordsjællandske (hos forældrene). Åh, der er så smukt! Og så skal jeg bare summe rundt i nattøj, lave noget god mad til dem og hygge. :love:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 23. sep 2016, 08:29

Jeg har lige været ved tandlægen. Så nu har jeg ondt i kæben, ondt i det bløde kød under tungen (har fået taget billeder og det er sgutte behageligt) og så har jeg 'døde' pletter i munden hvor det meget stærke fluor han penslede med, kom i berøring med tandkød.

Men jeg har ikke som frygtet huller :banan: Og min meget grundige tandlæge tog kun 154,- for det hele :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf achillaxedprune » 23. sep 2016, 08:56

Daine skrev:Jeg har lige været ved tandlægen. Så nu har jeg ondt i kæben, ondt i det bløde kød under tungen (har fået taget billeder og det er sgutte behageligt) og så har jeg 'døde' pletter i munden hvor det meget stærke fluor han penslede med, kom i berøring med tandkød.

Men jeg har ikke som frygtet huller :banan: Og min meget grundige tandlæge tog kun 154,- for det hele :)


What, sådan en tandlæge vil jeg også have! Jeg har lige betalt +500 kr., for det regelmæssige tandeftersyn, tandrensning og lidt flour 4 steder. Tog ca. 15 min. :nej:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 23. sep 2016, 10:27

achillaxedprune skrev:
Daine skrev:Jeg har lige været ved tandlægen. Så nu har jeg ondt i kæben, ondt i det bløde kød under tungen (har fået taget billeder og det er sgutte behageligt) og så har jeg 'døde' pletter i munden hvor det meget stærke fluor han penslede med, kom i berøring med tandkød.

Men jeg har ikke som frygtet huller :banan: Og min meget grundige tandlæge tog kun 154,- for det hele :)


What, sådan en tandlæge vil jeg også have! Jeg har lige betalt +500 kr., for det regelmæssige tandeftersyn, tandrensning og lidt flour 4 steder. Tog ca. 15 min. :nej:

Jeg kan heller ikke forstå, at jeg ikke skal betale for billedet, men jeg brokker mig ikke :D Og så er jeg bare vild med han er så grundig! Sidst jeg fik penslet tænder tog det 5 minutter, det var hos en anden tandlæge. Min nuværende brugte 20 min på at rense og pensle de 4 tænder der er sensitive.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf achillaxedprune » 23. sep 2016, 10:32

Daine skrev:Jeg kan heller ikke forstå, at jeg ikke skal betale for billedet, men jeg brokker mig ikke :D Og så er jeg bare vild med han er så grundig! Sidst jeg fik penslet tænder tog det 5 minutter, det var hos en anden tandlæge. Min nuværende brugte 20 min på at rense og pensle de 4 tænder der er sensitive.


Den gode, grundige og billige tandlæge. Kinderægget, man ikke troede eksisterede. Tillykke med fundet. ;)
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Æske » 23. sep 2016, 14:55

Forsøger ikke at gå i panik :-D
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Thestral » 24. sep 2016, 13:38

Absurd træt
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 28. sep 2016, 05:07

Thestral skrev:Absurd træt

Den her låner jeg. Godt jeg har en kort dag i dag og at der ikke er helt så længe til weekenden (som jeg nok kommer til at sove væk)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf KitKat » 28. sep 2016, 08:56

Jeg hopper med på "træt" vognen.

Sov over mig i morges.. som i: vågnede 2 timer efter vækkeuret skulle have ringet!
-jeg er landet på kontoret men kan simpelthen ikke komme i gang, så jeg glæder mig allerede til jeg kan gå omkuld i sofaen i aften :træt:
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Thestral » 28. sep 2016, 08:57

Godt. Min synopsis til min bachelor er blevet godkendt
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Sophies-mor » 30. sep 2016, 17:20

Lidt trist.
Hvis I har læst ttv for nogle dage siden, er der en montør, der skulle ombord på et af NORDENS skibe og røg i vandet. Uden at besætningen ombord kunne gøre noget for at forhindre det.
Montøren er så vidt jeg husker fundet omkommet. Rettelse: reddet op af vandet efter 10 min,fløjet på hospitalet og erklæret DOA.
En af dem, som stod ombord og så det ske og forsøgte at hjælpe, er en kollega og ven af min mand :trist: og han har det i sagens natur pænt dårligt med det.
(Har jeg så lige hørt fra en anden af deres kolleger, som også er en ven)
:whine:

Forstå mig ret. Det er trist for montørens familie.
Det er bare mindst lige så hårdt, for dem der så det ske.
Senest rettet af Sophies-mor 30. sep 2016, 20:17, rettet i alt 1 gang.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Novella » 30. sep 2016, 17:49

Sært. Jeg er vist skæv. Min kæreste har hjembragt en kubikmeter afskårne engletrompetgrene, som jeg har lavet stiklinger af. Nu må jeg hellere få luftet ud, for jeg er helt underlig svimmel.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 30. sep 2016, 17:58

Jeg ligger og er ved at gabe kæberne af led og jeg er træt. Men jeg synes måske også bare det er lige tidligt nok at gå i seng kl 20 :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pityt » 30. sep 2016, 18:09

Bedre nu end tidligere i dag. En ond kombination af PMS og begyndende sygdom blandet med en alt for travl dag, fik mig næsten i knæ i eftermiddags, men efter en god, lang eftermiddagslur, varm te og rigelige mængder omsorg fra min kæreste, føler jeg mig næsten som et menneske igen :)
0
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"