Pakkekalender tråden 2016

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. sep 2016, 17:35

Jeg er endelig kommet igang med min mors efter et besøg i Normal

Tresemme shampoo
Tresemme balsam
Aussie tørshampoo i rejsestørrelse
Chokoladelakridskugler
Æske med 650 små plastikhårelastikker
Fuglemagneter fra Bahne
Tangle Teezer hårbørste
Showergel med kokosduft

8/24 :tie:
Senest rettet af POCKETKITTEN 6. okt 2016, 11:58, rettet i alt 1 gang.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf cola » 29. sep 2016, 18:21

Jeg tror på nisser, for hvert år, så står der en rød person ude foran min dør, med en stor pakke, fyldt med små pakker, pakket pænt ind. Jeg ved ikke hvor de kommer fra (bevist uvidenhed er en dyd), men jeg fortæller glædestrålende min mor hver dag hvad jeg så har fået og hvor glad jeg er for den ting, det syntes at glæde hende, hvorfor ved jeg ikke (bevist uvidenhed igen) :-)

Jeg elsker jul, nisser, sne... alt der bare lugter/dufter lidt af jul :-)
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Persnikedy » 29. sep 2016, 18:28

Chas E i århus midtby lukker og har derfor udsalg imorgen og lørdag. Så hvis i skal gafle lidt ekstra godt til kalenderene eller til julen så er det da nu i skal slå til i Århus

http://stiften.dk/aarhus/en-aera-er-slu ... a-stroeget

Så John Tybring håber, at han kan få hjælp til at tømme butikken.

»Det er jo kort frist, så der er meget, der skal flyttes.«

Derfor er der følgende tilbud i butikken.

30 % rabat på the
25 % rabat på specialiteter
10 % rabat på spiritus
15 % på specialøl
og diverse vintilbud
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Persnikedy » 30. sep 2016, 09:12

Jeg fik købt 4 flasker vin inde ved Chas E og tænker nu at de bliver til en adventskalender. Men hvad fanden kan jeg sætte sammen med flaskerne :gruble: Chokolade?
4 flasker vin virker bare liiiige kedeligt nok

Helst ikek for dyrt, de 4 flasker var allerede over mit budget :genert:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Mi55y » 30. sep 2016, 10:45

Jeg laver en adventskalender til min kæreste.

Jeg har 3 Chiliklaus-øl fra Midtfyns Bryghus, som jeg har fået gratis, så det skal i hvert fald være den ene gave.

Derudover er han en chokoladegris, så tænker også, at jeg skal forbi Frellsens eller lignende og finde noget lækkert...

Så overvejer jeg en T-shirt, som skal bestilles hjem fra udlandet, men kan ikke bestemme mig for, om det er bedre at give ham den i fødselsdagsgave i november... :gruble: Altså om det bliver lidt for dyrt til en adventsgave.

Og så skal han have sokker! Han har så mange sokker, der nærmest hænger i laser...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
missme
Indlæg: 303
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:00
Kort karma: 20
Likede indlæg: 391

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf missme » 30. sep 2016, 11:55

Hvor hyggeligt med en juletråd :santa2:

For to år siden lavede min søster kalendergaver til min mor. Hun fik fx 2 kg mel, med en lille seddel om at vi glædede os til æbleskiver :lol:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf LadyFox » 30. sep 2016, 16:19

Jeg har tænkt mig at lave en adventskaldender til min kæreste, jeg synes han trænger til lidt forkælelse.
Jeg har købt en lille stempelkande og så har jeg tænkt mig at købe noget kaffe og en kop at give sammen med.
Derudover er planen at finde et billigt Xbox spil til en anden af dagene. Længere er jeg ikke kommet.
1
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Viskelæder » 30. sep 2016, 19:20

Jeg laver pakkekalender til min søster hvert år. I år laver jeg også til min fantastiske veninde. Hun er ret fattig for tiden, og hun er, ligesom jeg, ikke en stor fan af julen, så jeg tror, hun bliver rigtig glad for den.

Her er, hvad jeg har til hende indtil videre. Hun er ryger, så jeg tænker, at lighterne skal gives sammen med en pakke cigaretter. Det nederste er en kage-"gaffel", fordi hun ofte bager. Og så ELSKER hun Digestive kiks.
14484663_10154195018879143_1179749908522470451_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf oOxXxOo » 1. okt 2016, 21:01

Jeg skal kun have lavet til kæresten, og jeg påtænker at gøre som mine forældre gjorde da min bror og jeg var børn, hvilket vil sige, at lørdag står den på slik/chokolade/spiseligt og søndag en ting der ikke kan spises.

Indtil videre har jeg chips + juleøl, og chokoladelakrids i tankerne til lørdage
Og den obligatoriske kalender for det nye år til en af søndagene.
Længere er jeg så ikke kommet.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Fru Sunshine » 1. okt 2016, 21:13

Jeg har fundet nogle lækre boxershorts til min mand. Jeg skal bare have sneget mig til at lure hans størrelse.

Så mangler jeg bare noget lækker kaffe, nogle øl (som i år bare bliver ganske almindelige, kedelige øl efter jeg havde fundet nogle lækre specialøl, og han så meddelte til stort set dem alle, at de smagte mærkeligt :hmpf.) og måske et par flasker god rødvin?

Jeg ved ikke, om han skal have en Bülow-kalender i år. Jeg vil have den, så vi kan jo dele min, og han har ærligt talt ikke sat særlig stor pris på den de foregående år.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf cola » 2. okt 2016, 07:28

Viskelæder skrev:Jeg laver pakkekalender til min søster hvert år. I år laver jeg også til min fantastiske veninde. Hun er ret fattig for tiden, og hun er, ligesom jeg, ikke en stor fan af julen, så jeg tror, hun bliver rigtig glad for den.

Her er, hvad jeg har til hende indtil videre. Hun er ryger, så jeg tænker, at lighterne skal gives sammen med en pakke cigaretter. Det nederste er en kage-"gaffel", fordi hun ofte bager. Og så ELSKER hun Digestive kiks.
14484663_10154195018879143_1179749908522470451_n.jpg

Ikke for at, disse, din pakkekalender, men hvor er juleguffet ? chokoladekalenderen, nissepynt og alle de andre juleagtige ting der flyder over alle steder, hvis jeg, ok jeg er, fattig, ville jeg da elske at nogen gav mig en chokolade kalender, selv dem til 6 kr. eller en pose skum julemænd, småkager, julestrømper, julesne til vinduet, rød neglelak... jeg tror nok den ene ting på dit billede er neglelak, og alle mulige andre juleagtige ting, det er ok med cigaretter og kiks, men ... sokkerne, de fåes altså som nisser, jeg fik selv et par sidste år, er så glad for dem, da de holder mine fødder varme, kan dog kun bruges som pudser, men stadig, som fattig sparer du jo også på varmen, så du fryser altid dine tæer.
Blot en tanke fra en der elsker jul og kan finde jul i alt muligt.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf LadyFox » 2. okt 2016, 08:34

cola skrev:
Viskelæder skrev:Jeg laver pakkekalender til min søster hvert år. I år laver jeg også til min fantastiske veninde. Hun er ret fattig for tiden, og hun er, ligesom jeg, ikke en stor fan af julen, så jeg tror, hun bliver rigtig glad for den.

Her er, hvad jeg har til hende indtil videre. Hun er ryger, så jeg tænker, at lighterne skal gives sammen med en pakke cigaretter. Det nederste er en kage-"gaffel", fordi hun ofte bager. Og så ELSKER hun Digestive kiks.
14484663_10154195018879143_1179749908522470451_n.jpg

Ikke for at, disse, din pakkekalender, men hvor er juleguffet ? chokoladekalenderen, nissepynt og alle de andre juleagtige ting der flyder over alle steder, hvis jeg, ok jeg er, fattig, ville jeg da elske at nogen gav mig en chokolade kalender, selv dem til 6 kr. eller en pose skum julemænd, småkager, julestrømper, julesne til vinduet, rød neglelak... jeg tror nok den ene ting på dit billede er neglelak, og alle mulige andre juleagtige ting, det er ok med cigaretter og kiks, men ... sokkerne, de fåes altså som nisser, jeg fik selv et par sidste år, er så glad for dem, da de holder mine fødder varme, kan dog kun bruges som pudser, men stadig, som fattig sparer du jo også på varmen, så du fryser altid dine tæer.
Blot en tanke fra en der elsker jul og kan finde jul i alt muligt.

Folk er jo forskellige, er vel grunden.
Viske skriver jo selv at veninden ikke er så stor en fan af julen igen - så mon ikke det er en del af grunden.
Jeg er heller ikke selv sådan helt vild med julen, dermed ikke sagt jeg hader julen - eller ikke deltager i julen eller noget. Jeg tager bare julen i et helt andet tempo end mange af de inkarnerede jule fans, og jeg synes bestemt godt julen kan blive for meget - for mig. Så hjemme hos mig pynter jeg næsten ikke op til jul, det er mit helle hvor jeg kan få et breake. Jeg render heller ikke rundt i nissehuer, eller strømper med nisser på. Jeg er generelt heller ikke særlig vild med juleslik så som juleskum og chokoladekalender. Men jeg ville stadig elske at en veninde lavede pakkekaldender til mig, og jeg ville ikke hade hvis der var lidt julerier i, men det ville bestemt ikke gøre mig noget at alt ikke var jule pynt og ligene.
6
...
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf cola » 2. okt 2016, 09:04

LadyFox skrev:
cola skrev:
Viskelæder skrev:Jeg laver pakkekalender til min søster hvert år. I år laver jeg også til min fantastiske veninde. Hun er ret fattig for tiden, og hun er, ligesom jeg, ikke en stor fan af julen, så jeg tror, hun bliver rigtig glad for den.

Her er, hvad jeg har til hende indtil videre. Hun er ryger, så jeg tænker, at lighterne skal gives sammen med en pakke cigaretter. Det nederste er en kage-"gaffel", fordi hun ofte bager. Og så ELSKER hun Digestive kiks.
14484663_10154195018879143_1179749908522470451_n.jpg

Ikke for at, disse, din pakkekalender, men hvor er juleguffet ? chokoladekalenderen, nissepynt og alle de andre juleagtige ting der flyder over alle steder, hvis jeg, ok jeg er, fattig, ville jeg da elske at nogen gav mig en chokolade kalender, selv dem til 6 kr. eller en pose skum julemænd, småkager, julestrømper, julesne til vinduet, rød neglelak... jeg tror nok den ene ting på dit billede er neglelak, og alle mulige andre juleagtige ting, det er ok med cigaretter og kiks, men ... sokkerne, de fåes altså som nisser, jeg fik selv et par sidste år, er så glad for dem, da de holder mine fødder varme, kan dog kun bruges som pudser, men stadig, som fattig sparer du jo også på varmen, så du fryser altid dine tæer.
Blot en tanke fra en der elsker jul og kan finde jul i alt muligt.

Folk er jo forskellige, er vel grunden.
Viske skriver jo selv at veninden ikke er så stor en fan af julen igen - så mon ikke det er en del af grunden.
Jeg er heller ikke selv sådan helt vild med julen, dermed ikke sagt jeg hader julen - eller ikke deltager i julen eller noget. Jeg tager bare julen i et helt andet tempo end mange af de inkarnerede jule fans, og jeg synes bestemt godt julen kan blive for meget - for mig. Så hjemme hos mig pynter jeg næsten ikke op til jul, det er mit helle hvor jeg kan få et breake. Jeg render heller ikke rundt i nissehuer, eller strømper med nisser på. Jeg er generelt heller ikke særlig vild med juleslik så som juleskum og chokoladekalender. Men jeg ville stadig elske at en veninde lavede pakkekaldender til mig, og jeg ville ikke hade hvis der var lidt julerier i, men det ville bestemt ikke gøre mig noget at alt ikke var jule pynt og ligene.

Tak, for det indlæg, det gav lige de øjne på sagen jeg ikke selv havde.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Viskelæder » 2. okt 2016, 09:44

cola skrev:
Viskelæder skrev:Jeg laver pakkekalender til min søster hvert år. I år laver jeg også til min fantastiske veninde. Hun er ret fattig for tiden, og hun er, ligesom jeg, ikke en stor fan af julen, så jeg tror, hun bliver rigtig glad for den.

Her er, hvad jeg har til hende indtil videre. Hun er ryger, så jeg tænker, at lighterne skal gives sammen med en pakke cigaretter. Det nederste er en kage-"gaffel", fordi hun ofte bager. Og så ELSKER hun Digestive kiks.
14484663_10154195018879143_1179749908522470451_n.jpg

Ikke for at, disse, din pakkekalender, men hvor er juleguffet ? chokoladekalenderen, nissepynt og alle de andre juleagtige ting der flyder over alle steder, hvis jeg, ok jeg er, fattig, ville jeg da elske at nogen gav mig en chokolade kalender, selv dem til 6 kr. eller en pose skum julemænd, småkager, julestrømper, julesne til vinduet, rød neglelak... jeg tror nok den ene ting på dit billede er neglelak, og alle mulige andre juleagtige ting, det er ok med cigaretter og kiks, men ... sokkerne, de fåes altså som nisser, jeg fik selv et par sidste år, er så glad for dem, da de holder mine fødder varme, kan dog kun bruges som pudser, men stadig, som fattig sparer du jo også på varmen, så du fryser altid dine tæer.
Blot en tanke fra en der elsker jul og kan finde jul i alt muligt.



Hende, jeg laver pakkekalender til, er ikke glad for julen. Hun går ikke op i jul, julepynt, juleting, så hun ville ikke blive glad for at få juleting. Det ville jeg forresten heller ikke selv. Men en sød tanke hver dag i en måned, som hun ikke bryder sig om, vil hun blive glad for. Synes din kommentar er lidt træls.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Sophaya » 2. okt 2016, 09:49

Viskelæder skrev:Jeg laver pakkekalender til min søster hvert år. I år laver jeg også til min fantastiske veninde. Hun er ret fattig for tiden, og hun er, ligesom jeg, ikke en stor fan af julen, så jeg tror, hun bliver rigtig glad for den.

Her er, hvad jeg har til hende indtil videre. Hun er ryger, så jeg tænker, at lighterne skal gives sammen med en pakke cigaretter. Det nederste er en kage-"gaffel", fordi hun ofte bager. Og så ELSKER hun Digestive kiks.
14484663_10154195018879143_1179749908522470451_n.jpg


Jeg synes det ser vildt godt ud! Jeg er heller ikke kæmpe julefan, så jeg ville elske sådan en type pakkekalender. Især fordi der er taget højde for personlige favoritter, det viser lige lidt ekstra omsorg at ens veninde kender en godt.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Fest og bryllup"