crush på arbejdet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

crush på arbejdet

Indlægaf hello_world » 1. okt 2016, 14:52

.
Senest rettet af hello_world 8. okt 2016, 19:32, rettet i alt 4 gange.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: crush på arbejdet

Indlægaf LaScrooge » 1. okt 2016, 14:59

Jeg synes du skal tage initiativ hvis du er interesseret :) Du kan bare spørge ham om han har lyst til at drikke en kop kaffe en dag, eventuelt i forbindelse med at du fortæller ham, at du har fået nyt arbejde.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: crush på arbejdet

Indlægaf Zombie » 1. okt 2016, 15:09

Hvis han havde balls til at tage initiativ, havde han allerede gjort det. At han vil følges med dig osv. er tegn på interesse i en eller anden grad.
Du bør virkelig tage dig sammen og rykke på det, og drop undskyldningerne for ikke at gøre det. :)
0
aka Forbies

:gammel:
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

Re: crush på arbejdet

Indlægaf hello_world » 1. okt 2016, 15:29

Zombie skrev:Hvis han havde balls til at tage initiativ, havde han allerede gjort det. At han vil følges med dig osv. er tegn på interesse i en eller anden grad.
Du bør virkelig tage dig sammen og rykke på det, og drop undskyldningerne for ikke at gøre det. :)
Senest rettet af hello_world 2. okt 2016, 10:14, rettet i alt 1 gang.
1
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

Re: crush på arbejdet

Indlægaf hello_world » 1. okt 2016, 15:36

LaScrooge skrev:Jeg synes du skal tage initiativ hvis du er interesseret :) Du kan bare spørge ham om han har lyst til at drikke en kop kaffe en dag, eventuelt i forbindelse med at du fortæller ham, at du har fået nyt arbejde.


.
Senest rettet af hello_world 2. okt 2016, 10:15, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: crush på arbejdet

Indlægaf Animi » 1. okt 2016, 17:46

Det er nemt nok bare at sige: Inviter ham ud! Men det synes jeg virkelig du skulle gøre :)
Det er svært at vide hvorvidt han et interesseret eller ej, men det finder du jo aldrig ud af hvis du ikke gør noget.
Skriv en mail til ham når du er startet på arbejdet, fortæl hvordan det gør, og skriv så at du savner jeres hyggelige samtaler og mon han har lyst til at drikke en kop kaffe en dag?

Det er altid skidesvært sådan noget, men prøv at tænk sådan her: Hvis en person du ikke var interesseret i inviterede dig ud, ville du så synes han var en idiot og latterlig, eller ville du blive smigret selvom du afslog?
Jeg vil vædde med det sidste - langt de fleste vil da blive glade for at andre finder dem interessante, også selvom det ikke er gengældt. Og afviser han, skal du jo ikke ligefrem se ham igen, så pyt med det.

Jeg hepper på dig :pompom:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: crush på arbejdet

Indlægaf D.itsen » 1. okt 2016, 18:56

Jeg spurgte mit træningsfling om han aldrig skulle invitere mig ud. Vi havde flirtet i månedsvis. Han troede stadig ikke jeg var interesseret :-D og faktisk krævede det endnu et vink med en vognstang før han fattede det - vi bor sammen nu og han er fantastisk

Så do it. Skriv og spørg om han vil mødes til en kop et eller andet
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

Re: crush på arbejdet

Indlægaf hello_world » 1. okt 2016, 19:08

.
Senest rettet af hello_world 2. okt 2016, 10:15, rettet i alt 2 gange.
4
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

Re: crush på arbejdet

Indlægaf hello_world » 1. okt 2016, 19:11

D.itsen skrev:Jeg spurgte mit træningsfling om han aldrig skulle invitere mig ud. Vi havde flirtet i månedsvis. Han troede stadig ikke jeg var interesseret :-D og faktisk krævede det endnu et vink med en vognstang før han fattede det - vi bor sammen nu og han er fantastisk

Så do it. Skriv og spørg om han vil mødes til en kop et eller andet


Grunden til at jeg ikke har handlet skyldes også at han jo var en kollega, og jeg ville helst ikke risikere at der skulle være noget akavet, mens vi arbejdede sammen :genert:
0
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: crush på arbejdet

Indlægaf D.itsen » 1. okt 2016, 19:24

hello_world skrev:Uuh, ok! Jeg skriver til ham i morgen! Og hvis han er afvisende, så skal jeg jo heldigvis ikke se ham igen, kan man sige! Vil egentlig hellere have en afvisning, end at fortryde at jeg slet ikke har handlet! Det kunne bare være rart og bekræftende, hvis han selv gjorde noget! Det jo altid lidt federe, når det er manden der tager initiativet (ved godt det lyder lidt gammeldags, men sådan tror jeg nu der er mange piger der har det)

Den troede jeg også på engang, jeg er sgu mere end almindelig tilfreds med ham jeg deler sofa med. Man skal gå efter det man vil have
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: crush på arbejdet

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. okt 2016, 19:51

Bad Samaritan skrev:
hello_world skrev:Jeg må indrømme at jeg er så bange for at blive afvist, fordi jeg har "tolket" hans signaler helt forkert. Har svært ved at vurdere om han har vist en særlig interesse overfor mig, eller om det bare er sådan, som person overfor alle vores kollegaer (nu eks-kollegaer), dvs. altid i mødekommende og snaksalig :wacko:


Hvad med at sende ham en mail, hvor du fortæller ham at du er kommet godt igang på det nye job og at det er vildt fedt, men det eneste der lige mangler er jeres gode snakke på vej fra job, og at dem kunne du godt bruge nogle flere af. Hvis det var rent kollegialt, så vil han nok bare stoppe den dér. Men hvis han har interesse, så skal han da være komplet idiot for ikke at slå til. Either way er jeg med Zombie. Make it happen! Du har ikke en skid at tabe alligevel (skal du se ham i øjnene på job, hvis det ikke flasker sig? Nårh nej!!!)... :D


Det er en god tilgang til det. På den måde bliver fokus ikke, om du har tolket rigtigt eller forkert på hans signaler, men at du følger din egen lyst til at se ham igen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"