Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 28. sep 2016, 17:23

Hunkat skrev:Folk som stiller sig i midterdelen af en propfyldt bybus så resten af passagerne kan stå mast sammen i den ene ende og kigge langt efter al den gode, fri plads oppe i den anden ende.

Hvis man ikke selv gider stå op i bagenden af bussen så skal man som MINIMUM flytte sig så andre kan rykke forbi en.


Er det så ikke bare det, man fortæller dem? Med sådan lidt myndig gennemtrængende stemme. Selv de mest evnesvagt-dvaske plejer at fange den, når jeg efter dette varsel sådan set bare tromler ned igennem bussen ... Ærgerligt-ærgerligt hvis folk bliver irriterede.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 28. sep 2016, 17:35

At DSB er tyve minutter forsinket og der var lige præcis den buffer jeg havde, så jeg kunne nå at komme helt hjem og se Bagedysten :sur:
(I kan godt fornemme der er krise, ikke?)

Det mest irriterende er, at jeg faktisk ikke rigtig kan bebrejde togpersonalet forsinkelsen, for den skyldtes store problemer med at frakoble nogle togsæt og det er jo ikke deres skyld :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 29. sep 2016, 04:56

At jeg skal til kundemøde på Fyn om lidt. Ikke fordi det er Fyn og slet ikke på grund af kunden - det er totalt yndlingskunde - men jeg gider ikke køre derover og smalltalke med min kollega imens. Jeg vil være morgensur og stille om morgenen.
5
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 29. sep 2016, 12:39

Anti-click baitere, der skal kommentere "stop click bait" på samtlige artikler osv. fx på Facebook. Kan vitterligt ikke se det store problem...
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 29. sep 2016, 12:50

Internetproblemer i Silkeborg. Nu har det varet pænt længe. Godt nok har jeg mobilens net, men det er ikke just det samme.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 29. sep 2016, 13:03

Jeg havde for første gang i denne sæson mine vinterstøvler på, jeg kan godt huske at de gjorde lidt nas sidste år men mine fødder må have fået smag for godt fodtøj for nøøøøj hvor gør de ondt nu.

Det er i hvert fald 3 vabler pr fod og jeg orker ikke at gå igennem det her i en måneds tid til mine fødder har vendet sig til det. Jeg må vist punge ud og få nogle sketchers som passer til vinteren
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2016, 13:11

[quote="Novella"]At jeg skal til kundemøde på Fyn om lidt. Ikke fordi det er Fyn og slet ikke på grund af kunden - det er totalt yndlingskunde - men jeg gider ikke køre derover og smalltalke med min kollega imens. Jeg vil være morgensur og stille om morgenen.[/quote]

Jeg føler med dig og synes som b-menneske, at dit behov lyder rimeligt og forståeligt. Selv har jeg det sværest med folk, der insisterer på at være morgensure om aftenen ... Og let's face it: De findes jo.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 29. sep 2016, 13:36

ManicNinja skrev:
Hunkat skrev:Folk som stiller sig i midterdelen af en propfyldt bybus så resten af passagerne kan stå mast sammen i den ene ende og kigge langt efter al den gode, fri plads oppe i den anden ende.

Hvis man ikke selv gider stå op i bagenden af bussen så skal man som MINIMUM flytte sig så andre kan rykke forbi en.


Er det så ikke bare det, man fortæller dem? Med sådan lidt myndig gennemtrængende stemme. Selv de mest evnesvagt-dvaske plejer at fange den, når jeg efter dette varsel sådan set bare tromler ned igennem bussen ... Ærgerligt-ærgerligt hvis folk bliver irriterede.
i sådanne situationer kunne man tænke sig bare af løbe gennem bussen, og placerer et perfekt cirkel spark lige i hoveder på dem, desværre kan det være lidt sværdet når man står med hovedet mast op af forruden
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 29. sep 2016, 15:01

Bad Samaritan skrev:Spam-notifikationer i Outlook...

"Hej du! Vi har detekteret en mail uden noget nævneværdigt indhold, som vil få dig til at tjekke din mail uden grund og alligevel bare vil ende med at fylde unødvendigt i din inboks. Så nu sender vi dig lige en FUCKING SPAM-MAIL, som får dig til at tjekke din mail uden grund og ender med at fylde unødvendigt i din inboks!"

Hvor fanden er logikken lige i dét???

Kan man putte omtalte e-mail
I spam filtret
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 29. sep 2016, 17:18

At der er gået et eller andet galt med lønudbetalingen, så lønnen ikke er gået ind.
Bliver gevaldig ked af det hvis pengene ikke går ind i morgen :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 1. okt 2016, 17:18

Folk der kommenterer på en artikel, uden rent faktisk at have læst den...
Fx er der på Facebook en artikel der handler om at det nu er lovligt for norske børn at få en juridisk kønsskifte - altså, kun på papiret og ikke en fysisk operation.
Alligevel handler rigtig mange af de forarget kommentarer om at det er sindssygt at ville operere på børn osv.

Ahmen altså...
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 2. okt 2016, 00:50

Animi skrev:Folk der kommenterer på en artikel, uden rent faktisk at have læst den...
Fx er der på Facebook en artikel der handler om at det nu er lovligt for norske børn at få en juridisk kønsskifte - altså, kun på papiret og ikke en fysisk operation.
Alligevel handler rigtig mange af de forarget kommentarer om at det er sindssygt at ville operere på børn osv.

Ahmen altså...

Nogle gange undrer jeg mig over hvem den slags personer har fået til af hjælpe med af lave deres konto, for deres IQ er helt klart for lav til af de kan lave en Facebook konto selv
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 2. okt 2016, 13:07

At der nu IGEN ikke er strøm i min ovn + to af fire kogeplader ... :gisp: :evil:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 2. okt 2016, 13:10

At jeg næsten ikke har fået sovet i nat, pga. skyderi og politihunde og derudover er jeg syg, Mit hoved er så tungt :(
0
...
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 2. okt 2016, 13:23

Hvornår i alverden pædagogerne begynder at huske lige at tjekke alle børnetoiletterne,inden de stikker af på weekend? :cuss:
For endnu engang har jeg måttet gøre et par toiletter ekstra grundigt rent , og brugt lang tid på det,fordi der simpelthen havde stået afføring i dem siden fredag eftermiddag, og jeg først havde mulighed for at komme derud og gøre rent i børnehaven i dag, da der var møde derude i går . :boo:
De var ikke særligt populære,kan jeg hilse og sige.
Nogen forslag til hvad jeg kan banke dem med , for at det fiser ind på lystavlen at der er ting de skal huske at gøre før jeg kan komme til ?

Måske skulle man lave lidt om på den der hedder " Mor er ikke vred , mor er skuffet " så den kom til at hedde " Mor er ikke skuffet, mor er hamrende arrig " . :cuss:
1

Tilbage til "Generelt"