Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 3. okt 2016, 05:13

Kan man sende billeder på Tinder til et match?
Hvis ja, hvordan?
0
:pompom:
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 3. okt 2016, 05:15

In_your_eyes skrev:Kan man sende billeder på Tinder til et match?
Hvis ja, hvordan?


Nej, ikke mig bekendt.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 3. okt 2016, 19:03

Jeg er lige af en Tinderfyr blevet inviteret til et afsnit Game of Thrones og noget frækt hygge :slem:

Tror bare jeg bliver hjemme :lol2: Alligevel lidt for offensivt for mig, at skrive i den første besked :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 3. okt 2016, 20:32

:genert: Jeg har en date... på onsdag... med en fyr fra Tinder, som kommer ud til mig og får en kop kaffe så vi hver især kan få sat et rigtig levende menneske bag skriverierne.

Jeg måtte spørge ham, om det så var en date fordi hvis det var, ville det være min første ever og så mente jeg godt jeg kunne tillade mig at være lidt ekstra nervøs.
Han svarede: "Kære KitKat. Har du lyst til en date med mig på onsdag, hjemme hos dig?" (for så var jeg da blevet inviteret ordentligt ud på min allerførste date) :lol:









:panik: :panik: :panik:
7
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 3. okt 2016, 21:59

Animi skrev:Jeg er lige af en Tinderfyr blevet inviteret til et afsnit Game of Thrones og noget frækt hygge :slem:

Tror bare jeg bliver hjemme :lol2: Alligevel lidt for offensivt for mig, at skrive i den første besked :lol2:


Ha det er da ikke noget, jeg oprettede en Tinder profil, første match sendte en gif med noget sm/bondge-halløj, jeg slettede Tinder.....
6
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 4. okt 2016, 05:04

KitKat skrev::genert: Jeg har en date... på onsdag... med en fyr fra Tinder, som kommer ud til mig og får en kop kaffe så vi hver især kan få sat et rigtig levende menneske bag skriverierne.

Jeg måtte spørge ham, om det så var en date fordi hvis det var, ville det være min første ever og så mente jeg godt jeg kunne tillade mig at være lidt ekstra nervøs.
Han svarede: "Kære KitKat. Har du lyst til en date med mig på onsdag, hjemme hos dig?" (for så var jeg da blevet inviteret ordentligt ud på min allerførste date) :lol:









:panik: :panik: :panik:


Jeg synes, det er helt vildt (på den dårlige måde) at I mødes privat på første date. Jeg er sådan en, der ses med folk, jeg kun kender online, i flæng - men jeg skulle ikke nyde noget.
Og jeg er simpelthen nødt til at kommentere på det, selvom jeg egentlig hellere vil glædes sammen med dig.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 4. okt 2016, 05:31

Buffy skrev:
Animi skrev:Jeg er lige af en Tinderfyr blevet inviteret til et afsnit Game of Thrones og noget frækt hygge :slem:

Tror bare jeg bliver hjemme :lol2: Alligevel lidt for offensivt for mig, at skrive i den første besked :lol2:


Ha det er da ikke noget, jeg oprettede en Tinder profil, første match sendte en gif med noget sm/bondge-halløj, jeg slettede Tinder.....

Hvad? Kan man sende gifs med sm/bondage-halløj nu?! Måske jeg skulle installere Tinder igen :P
2
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 4. okt 2016, 05:37

Zombie skrev:Jeg synes, det er helt vildt (på den dårlige måde) at I mødes privat på første date. Jeg er sådan en, der ses med folk, jeg kun kender online, i flæng - men jeg skulle ikke nyde noget.
Og jeg er simpelthen nødt til at kommentere på det, selvom jeg egentlig hellere vil glædes sammen med dig.


Jeg kan sagtens følge dig, og jeg synes det er fint du nævner det :)

-men jeg har fremmede i mit hjem jævnligt pga diverse fotoshoot, og har faktisk mødt de fleste af mine "online -> irl venner" privat første gang

Hvis jeg ikke er tryg ved at mødes privat har jeg slet ikke lyst til at mødes.

Jeg har dog altid én som ved hvem jeg møder, hvor vi mødes og hvornår jeg forventer vi ca bryder op, så nogen ville vide hvor man skulle starte med at lede efter mig hvis jeg forsvandt. :genert:
6
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 4. okt 2016, 07:18

klumphen skrev:
Buffy skrev:
Animi skrev:Jeg er lige af en Tinderfyr blevet inviteret til et afsnit Game of Thrones og noget frækt hygge :slem:

Tror bare jeg bliver hjemme :lol2: Alligevel lidt for offensivt for mig, at skrive i den første besked :lol2:


Ha det er da ikke noget, jeg oprettede en Tinder profil, første match sendte en gif med noget sm/bondge-halløj, jeg slettede Tinder.....

Hvad? Kan man sende gifs med sm/bondage-halløj nu?! Måske jeg skulle installere Tinder igen :P


Men sig lige hej først ik' vis du har bare lidt socialefærdighed og situationsfornemmelse først ;)
4
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 4. okt 2016, 16:40

Buffy skrev:Men sig lige hej først ik' vis du har bare lidt socialefærdighed og situationsfornemmelse først ;)

Ja man skulle tro at et hej først ville være en god ide, men i visse kredse på Tinder anses et hej for at være afslutningen på en samtale, og ikke starten på en. Og i de kredse kunne det jo godt være at sådan en sm/bondage-halløj gif ville signalere, at man ikke bare er en kedelig gammel prut :P

Min DiSC profil påstår i øvrigt også at jeg skal tage nogle flere chancer :D
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 4. okt 2016, 17:03

klumphen skrev:
Buffy skrev:Men sig lige hej først ik' vis du har bare lidt socialefærdighed og situationsfornemmelse først ;)

Ja man skulle tro at et hej først ville være en god ide, men i visse kredse på Tinder anses et hej for at være afslutningen på en samtale, og ikke starten på en. Og i de kredse kunne det jo godt være at sådan en sm/bondage-halløj gif ville signalere, at man ikke bare er en kedelig gammel prut :P

Min DiSC profil påstår i øvrigt også at jeg skal tage nogle flere chancer :D


Jeg tror, at hvis man tager en chance og kaster en sm/bondage-gif uopfordret efter kvinder på Tinder som første besked, så er det en rimelig stor chance for, at man ikke får flere chancer. Så har man faktisk spildt en chance :-D
3
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 4. okt 2016, 17:36

Buffy skrev:
klumphen skrev:
Buffy skrev:Men sig lige hej først ik' vis du har bare lidt socialefærdighed og situationsfornemmelse først ;)

Ja man skulle tro at et hej først ville være en god ide, men i visse kredse på Tinder anses et hej for at være afslutningen på en samtale, og ikke starten på en. Og i de kredse kunne det jo godt være at sådan en sm/bondage-halløj gif ville signalere, at man ikke bare er en kedelig gammel prut :P

Min DiSC profil påstår i øvrigt også at jeg skal tage nogle flere chancer :D


Jeg tror, at hvis man tager en chance og kaster en sm/bondage-gif uopfordret efter kvinder på Tinder som første besked, så er det en rimelig stor chance for, at man ikke får flere chancer. Så har man faktisk spildt en chance :-D

ÆV! :-D
2
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 4. okt 2016, 20:37

KitKat skrev::genert: Jeg har en date... på onsdag... med en fyr fra Tinder, som kommer ud til mig og får en kop kaffe så vi hver især kan få sat et rigtig levende menneske bag skriverierne.

Jeg måtte spørge ham, om det så var en date fordi hvis det var, ville det være min første ever og så mente jeg godt jeg kunne tillade mig at være lidt ekstra nervøs.
Han svarede: "Kære KitKat. Har du lyst til en date med mig på onsdag, hjemme hos dig?" (for så var jeg da blevet inviteret ordentligt ud på min allerførste date) :lol:


Nå, ikke alligevel ... Jeg kom til at tænke på jer herinde og noget med at forventningsafstemme, så jeg skrev til ham.
Det viser sig, at han er typen der ret hurtigt ønsker at date eksklusivt mens jeg mere er der hvor eksklusiv = kærester = først om lang tid...

Så lige nu er vi enige om at udsætte, ikke aflyse, og så bare se tiden an lidt mens vi hver især overvejer situationen.

Jeg er ikke skidemeget tilfreds kan jeg godt mærke, men jeg er heller ikke parat til at love nogen eneret på mig.
Men jeg er trods alt glad for at have meldt ud nu og ikke om lang tid.

(han virker som en god mand, dog, så jeg håber vi ender med at ses alligevel)
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. okt 2016, 05:37

Tantra er åbenbart det nye sort på Tinder.

En en eller anden dude har lige skrevet et besked-kompleks bestående af 5 ultralange beskeder, hvor han forklarer tantraens fortræffeligheder.

Det er næsten synd, jeg ikke gider læse så lange beskeder. Men også kun næsten.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Singletråden

Indlægaf Mi55y » 5. okt 2016, 06:24

IrmaPigen skrev:Tantra er åbenbart det nye sort på Tinder.

En en eller anden dude har lige skrevet et besked-kompleks bestående af 5 ultralange beskeder, hvor han forklarer tantraens fortræffeligheder.

Det er næsten synd, jeg ikke gider læse så lange beskeder. Men også kun næsten.


Sådan en fik jeg også, da jeg i sin tid var på Tinder. Han afsluttede med at tilbyde at give mig en sprøjteorgasme - mod betaling forståes, han var jo tantra-terapeut eller whatever...
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"