Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 14:40

Hvorfor man ikke kan høre musik på sit TV via sin Chromecast og Spotify, uden at skulle have et premium abonnement til sidstnævnte Billede Der er jo reklamer alligevel.

Jeg undrer mig især over det fordi det har virket upåklageligt indtil for ca. en ½ time siden, selvom jeg ikke har haft premium abonnement i nogle måneder efterhånden :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43976

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 14:43

Juki skrev:Hvorfor man ikke kan høre musik på sit TV via sin Chromecast og Spotify, uden at skulle have et premium abonnement til sidstnævnte Billede Der er jo reklamer alligevel.

Jeg undrer mig især over det fordi det har virket upåklageligt indtil for ca. en ½ time siden, selvom jeg ikke har haft premium abonnement i nogle måneder efterhånden :gruble:


Jeg kan høre 718 radiokanaler på mit TV, helt uden Chromecast eller Spotity. Selv én eller anden Nord Slesvigsk lokalradio (jeg bor i København) :fløjt:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 3. okt 2016, 14:45

paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.


Jeg elsker Netto :lun:

Men hvis jeg var lidt rigere ville jeg nok heller ikke gide den.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 14:47

paint skrev:
Juki skrev:Hvorfor man ikke kan høre musik på sit TV via sin Chromecast og Spotify, uden at skulle have et premium abonnement til sidstnævnte Billede Der er jo reklamer alligevel.

Jeg undrer mig især over det fordi det har virket upåklageligt indtil for ca. en ½ time siden, selvom jeg ikke har haft premium abonnement i nogle måneder efterhånden :gruble:


Jeg kan høre 718 radiokanaler på mit TV, helt uden Chromecast eller Spotity. Selv én eller anden Nord Slesvigsk lokalradio (jeg bor i København) :fløjt:

Lucky you :devil2:

Nu virker det btw igen :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43976

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 15:00

Kommodedyret skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.


Jeg elsker Netto :lun:

Men hvis jeg var lidt rigere ville jeg nok heller ikke gide den.


Ah. Jeg synes ikke at 'skrabetheds-faktoren' i Netto, udlignes af en reel prisforskel, sammenlignet med f.eks Super Brugsen. Mange af varerne, koster næsten det samme. Til gengæld, er udbuddet 5 gange større OG man føler ikke at man går rundt på én eller anden Bulgarsk Banegård, omgivet af papkasser og bure med varer i. :nerve:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf zembra1986 » 3. okt 2016, 15:12

paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.


Sådan har jeg det med stort set alle supermarkeder i DK, synes virkelig de i grove træk alle er uinspirerende og med et snævert sortiment, når man sammenligner med supermarkeder i udlandet :boo:
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 3. okt 2016, 15:17

Rema1000 er det bedste supermarked :love:
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf zembra1986 » 3. okt 2016, 15:20

Animi skrev:Rema1000 er det bedste supermarked :love:


Rema1000 er klart en af de bedre supermarkeder, men de halter stadig på kødområdet efter min mening, de har et lidt skrabet udvalg af fersk kød.
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 3. okt 2016, 15:20

ShuruQ skrev:Bevares, det har da gjort ondt og selvfølgelig har hun fingeren hårdt i klemme i klemme, men det lyder jo som hendes liv hang i en tynd tråd - proportioner tak :rulle:.

http://www.tvguide.dk/nyheder/lindsay-l ... =left-main


Hvad er det hun skriver, der lyder sådan, synes du? :gruble: Skriver hun ikke bare "stakkels finger" og at det gjorde ondt - hvilket jeg synes lyder ret roligt, hvis noget af fingeren er blevet revet af :panik:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 3. okt 2016, 15:24

ShuruQ skrev:
Animi skrev:
ShuruQ skrev:Bevares, det har da gjort ondt og selvfølgelig har hun fingeren hårdt i klemme i klemme, men det lyder jo som hendes liv hang i en tynd tråd - proportioner tak :rulle:.

http://www.tvguide.dk/nyheder/lindsay-l ... =left-main


Hvad er det hun skriver, der lyder sådan, synes du? :gruble: Skriver hun ikke bare "stakkels finger" og at det gjorde ondt - hvilket jeg synes lyder ret roligt, hvis noget af fingeren er blevet revet af :panik:


Ikke hende. "Journalistens" overskrift :).


Ah okay :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 3. okt 2016, 15:39

ShuruQ skrev:
Animi skrev:
ShuruQ skrev:
Ikke hende. "Journalistens" overskrift :).


Ah okay :D


Men kan efter en læsning af mit første indlæg godt se at det overhovedet ikke fremkom at det var journalisten og ikke Lindsay jeg refererede til :).


Hehe, tænkte du måske var så hardcore at en afrevet finger bare er småting i din verden :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 3. okt 2016, 16:07

Animi skrev:Hehe, tænkte du måske var så hardcore at en afrevet finger bare er småting i din verden :lol:

    Billede
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 3. okt 2016, 16:29

Kommodedyret skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.


Jeg elsker Netto :lun:

Men hvis jeg var lidt rigere ville jeg nok heller ikke gide den.


Jeg synes Rema og Lidl er meget bedre end Netto, til samme priser.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 3. okt 2016, 16:36

paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:
1
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 3. okt 2016, 16:45

Hvordan jeg som 25årig stadigvæk kan blive sådan helt "Ej, se en flyvemaskine!!!" :lol:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"