Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 18:02

Persnikedy skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:Jeg under mig over hvorfor folk er så besatte af b&j, det smager jo ikke godt


JO DET GØR! :P


NEJ DET GØR EJ. Det smager rodet og forvirrende. Vaniljeis skal ikke ødelægges af guldfiske kiks eller skumfiduser


Eller kage. Føj, hvor det bare ikke hører hjemme i is!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 3. okt 2016, 18:12

paint skrev:
Kommodedyret skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.


Jeg elsker Netto :lun:

Men hvis jeg var lidt rigere ville jeg nok heller ikke gide den.


Ah. Jeg synes ikke at 'skrabetheds-faktoren' i Netto, udlignes af en reel prisforskel, sammenlignet med f.eks Super Brugsen. Mange af varerne, koster næsten det samme. Til gengæld, er udbuddet 5 gange større OG man føler ikke at man går rundt på én eller anden Bulgarsk Banegård, omgivet af papkasser og bure med varer i. :nerve:


Jamen det er du i den gode ret til at synes. :) Jeg oplever til gengæld at jeg i Netto ofte finder alle mulige vilde tilbud, da de ofte har brug for at få ryddet op i deres forretninger og derfor sætter spotvarerne endnu længere ned. Man skal gå efter de gule mærkater :D
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 3. okt 2016, 18:19

Falstria skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:



Det var Fakta der kom på banen med Krokodille kød, Zebra kød osv. Det skal de have noget credit for :)

Det har Fakta i hvert fald ikke her.. :D
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 3. okt 2016, 18:37

Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:



Det var Fakta der kom på banen med Krokodille kød, Zebra kød osv. Det skal de have noget credit for :)

Det har Fakta i hvert fald ikke her.. :D


Er du sikker?

De har lukket butikken her i foråret, så jeg har ikke handlet i fakta i nogle måneder, men de havde eksotisk kød på frost i foråret og de fik det efter nytår 2014 mener jeg.

Min fakta har ikke eksotisk kød som basisvare, kun når det er i katalog. Men jeg er nu glad for min fakta, jeg handler der meget :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 3. okt 2016, 18:54

Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:



Det var Fakta der kom på banen med Krokodille kød, Zebra kød osv. Det skal de have noget credit for :)

Det har Fakta i hvert fald ikke her.. :D


Er du sikker?

De har lukket butikken her i foråret, så jeg har ikke handlet i fakta i nogle måneder, men de havde eksotisk kød på frost i foråret og de fik det efter nytår 2014 mener jeg.

Det er jeg temmelig sikker på. Medmindre de gemmer det virkelig godt.
0
...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 3. okt 2016, 19:09

David Owe findes endnu?!
3
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43965

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 20:13

LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:


Jeg har det sådan med både Netto og Fakta. Det er nogenlunde lige så inspirerende som at glo ind i en væg, hvis man skal finde på noget aftensmad.
Netto, har kylling i 17 varianter samt lidt tysk oksekød og nogle polske pølser. That's it. :sur:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 3. okt 2016, 21:40

Vores REMA har et ret fint udvalg af fersk kød og et omfattende udvalg af frisk fisk.
Jeg er fan.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 22:08

Anilara skrev:David Owe findes endnu?!

Det samme gør Basshunter?? :skeptisk:

Har lige set et kort klip fra et af byens diskoteker hvor han åbenbart har optrådt. De unge mennesker der kommer der ved vel knapt nok hvem han er :gammel:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 22:21

    Falstria skrev:I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)


    Læste det som dillerkød ...

    Anyway. Hvis jeg kan være med til at bevare bestanden ved at handle et bestemt sted, såe ...
    4
    "Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

    Winston Churchill
    Brugeravatar
    ManicNinja
    Indlæg: 5484
    Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
    Kort karma: 1159
    Likede indlæg: 8962

    Re: Hvad undrer du dig over.

    Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 22:31

    Falstria skrev:
    ManicNinja skrev:
      Falstria skrev:I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)


      Læste det som dillerkød ...

      Anyway. Hvis jeg kan være med til at bevare bestanden ved at handle et bestemt sted, såe ...


      Det gælder vist alt dillekød som sælges i DK :) det behøves ikke være fra Fakta, det er bare det eneste sted jeg har set det.

      Overskuddet går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til, så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen.


      Vi snakker nok en liiiille smule forbi hinanden ... :lol:
      2
      "Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

      Winston Churchill
      Brugeravatar
      Fru Sunshine
      Indlæg: 11519
      Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
      Kort karma: 1738
      Geografisk sted: Vendsyssel
      Likede indlæg: 16695

      Re: Hvad undrer du dig over.

      Indlægaf Fru Sunshine » 4. okt 2016, 04:18

      At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.
      2
      "Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
      Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
      Brugeravatar
      Sangius
      Indlæg: 9664
      Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
      Kort karma: 1358
      Likede indlæg: 29282

      Re: Hvad undrer du dig over.

      Indlægaf Sangius » 4. okt 2016, 05:32

      Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.


      Før eller efter det brændte?
      3
      T ♡ sep 2016
      M ♡ okt 2018
      Brugeravatar
      Tricolette
      Indlæg: 1674
      Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
      Kort karma: 390
      Geografisk sted: Himmerland
      Likede indlæg: 3883

      Re: Hvad undrer du dig over.

      Indlægaf Tricolette » 4. okt 2016, 06:12

      [url]l[/url]
      Sangius skrev:
      Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.


      Før eller efter det brændte?


      Før det brændte.
      Det har været et meget attraktivt badehotel og et af de få tilbageværende helt autentiske - hvis ikke det eneste.
      Serien Badehotellet har hente meget inspiration der, desuden er flere af udendørsscenerne optaget omkring Svinkløv Badehotel.
      2
      Brugeravatar
      Fru Sunshine
      Indlæg: 11519
      Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
      Kort karma: 1738
      Geografisk sted: Vendsyssel
      Likede indlæg: 16695

      Re: Hvad undrer du dig over.

      Indlægaf Fru Sunshine » 4. okt 2016, 07:05

      Sangius skrev:
      Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.


      Før eller efter det brændte?

      Før.
      Tricolette sagde resten.
      0
      "Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
      Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

      Tilbage til "Generelt"