Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Rapfisk » 2. okt 2016, 20:56

Hvis det er for tungt at få knapper på citaterne, så man kan hoppe tilbage til det oprindelige indlæg, ville det være en stor hjælp at få dag og tidspunkt på, så man ved, hvor langt tilbage man skal lede.

Jeg ved ikke, om det vil være praktisk muligt?
6
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Only Me » 3. okt 2016, 23:38

Rapfisk skrev:http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=8&start=360#p285949
Hvis det er for tungt at få knapper på citaterne, så man kan hoppe tilbage til det oprindelige indlæg, ville det være en stor hjælp at få dag og tidspunkt på, så man ved, hvor langt tilbage man skal lede.

Jeg ved ikke, om det vil være praktisk muligt?


Det er sådan set bare linkadressen som skal implementeres i quotekoden til det svar som man citerer som jeg viser denne prøve.
Når man klikker på linket som kommer man til det svar som man citerer.
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Rapfisk » 4. okt 2016, 02:58

Only Me skrev:
Rapfisk skrev:http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=8&start=360#p285949
Hvis det er for tungt at få knapper på citaterne, så man kan hoppe tilbage til det oprindelige indlæg, ville det være en stor hjælp at få dag og tidspunkt på, så man ved, hvor langt tilbage man skal lede.

Jeg ved ikke, om det vil være praktisk muligt?


Det er sådan set bare linkadressen som skal implementeres i quotekoden til det svar som man citerer som jeg viser denne prøve.
Når man klikker på linket som kommer man til det svar som man citerer.

Der var tidligere en knap, men den blev sløjfet, fordi den gjorde Debatten for tung at danse med (så vidt, jeg forstod). Jeg frygter, at et tidstag ville gøre det samme og derfor ikke er praktisk mulig.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2016, 14:18

Måske har jeg slet ikke fulgt ordentligt med i denne del af debatten, men er der et sted man kan skrive eller en man kan kontakte, hvis man vil foreslå at en tråd bliver flyttet? Oplever tit evighedstråde, der fylder i generelt og dit liv, og som vel egentlig hører til i snik snak. Senest "hvad vil du helst"
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Flora » 15. okt 2016, 14:39

Sophaya skrev:Måske har jeg slet ikke fulgt ordentligt med i denne del af debatten, men er der et sted man kan skrive eller en man kan kontakte, hvis man vil foreslå at en tråd bliver flyttet? Oplever tit evighedstråde, der fylder i generelt og dit liv, og som vel egentlig hører til i snik snak. Senest "hvad vil du helst"


Det er vist bare at kontakte en af moderatorerne :)
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 15. okt 2016, 21:55

Sophaya skrev:Måske har jeg slet ikke fulgt ordentligt med i denne del af debatten, men er der et sted man kan skrive eller en man kan kontakte, hvis man vil foreslå at en tråd bliver flyttet? Oplever tit evighedstråde, der fylder i generelt og dit liv, og som vel egentlig hører til i snik snak. Senest "hvad vil du helst"


Som Flora skriver, kontakter du bare en af os. Det nemmeste og mest sikre er dog at anmelde det pågældende indlæg/startindlægget i tråden og så skrive det i årsagsangivelse. Så kommer det nemlig ud til alle mods. Skriver du kun til en, kan du risikere, at personen ikke er online i længere tid. :)
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Tilly » 26. sep 2018, 17:50

Er det slet ikke muligt at gøre noget ved citatfunktionen, så der ikke kan blive medtaget så mange citater, når brugere bliver ved med at citere hinanden?

Jeg ved at på andre debatfora er citat-“dybden” sat til max 2, så man ikke oplever de unendeligshedsciteringer der er her på Debatten. Jeg tror aldrig man kan få alle til at trimme citater selv...
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Purple Haze » 26. sep 2018, 18:42

Tilly skrev:Er det slet ikke muligt at gøre noget ved citatfunktionen, så der ikke kan blive medtaget så mange citater, når brugere bliver ved med at citere hinanden?

Jeg ved at på andre debatfora er citat-“dybden” sat til max 2, så man ikke oplever de unendeligshedsciteringer der er her på Debatten. Jeg tror aldrig man kan få alle til at trimme citater selv...



Det er for svært at trimme fra en phon fx. hvilket jeg tror mange ikke gør det.
Men det er jo ikke en debat funktion, så måske dit forslag kunne afhjælpe problemet.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Tilly » 26. sep 2018, 18:59

Purple Haze skrev:
Tilly skrev:Er det slet ikke muligt at gøre noget ved citatfunktionen, så der ikke kan blive medtaget så mange citater, når brugere bliver ved med at citere hinanden?

Jeg ved at på andre debatfora er citat-“dybden” sat til max 2, så man ikke oplever de unendeligshedsciteringer der er her på Debatten. Jeg tror aldrig man kan få alle til at trimme citater selv...



Det er for svært at trimme fra en phon fx. hvilket jeg tror mange ikke gør det.
Men det er jo ikke en debat funktion, så måske dit forslag kunne afhjælpe problemet.

Netop, jeg skal da ærligt indrømme at jeg heller ikke altid får det gjort på min telefon, fordi det er for svært. Det er netop derfor jeg virkelig godt kunne ønske mig at man kunne ændre i foraets indstillinger, så der kom et max på citater :)
2
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 22. dec 2018, 21:33

Jeg mangler en sølvpapirshat-smiley :genert:
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 22. dec 2018, 22:37

flicka skrev:Jeg mangler en sølvpapirshat-smiley :genert:

Jeg har bookmarket denne her og bruger den ved at indsætte den som billede (med img-tagget): Billede
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 22. dec 2018, 23:24

dgd2007 skrev:
flicka skrev:Jeg mangler en sølvpapirshat-smiley :genert:

Jeg har bookmarket denne her og bruger den ved at indsætte den som billede (med img-tagget): Billede


Tak for tippet :gogo:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf PaleSeptember » 27. dec 2018, 13:50

Jeg ved ikke, om det er foreslået andre steder, men måske kunne det være en ide at sætte forummet op, så nye brugere ikke får adgang til det lukkede forum før efter en periode med medlemsskab og måske endda x antal indlæg. Jeg ved, at det er en mulighed på andre typer af fora.
Det undrer mig i hvert fald, når nye brugere går direkte efter at svine i det lukkede forum.
10
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 12. mar 2019, 20:37

Lemonella skrev:Er det ikke muligt at lave det, så man kan gå ind og rette i den overskrift, man har lavet på en ny tråd.
Jeg får grimme trækninger nogen gange, hvis folk har oprettet en ny tråd og fået postet det, inden de opdagede en graverende stavefejl. Det burde kunne lade sig gøre.
Et eksempel, er tråden, hvor overskriften er “Leasing Neverland”. Den stikker mig i øjnene, hver gang, jeg ser den.
Vi ved nok godt allesammen at der nok skal stå “Leaving Neverland”, men der er unægtelig forskel på de to titler.

Trådstarteren kan selv gøre det, hvis han/hun går ind i startindlæg og retter det. :)
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Zonta » 4. apr 2019, 08:26

Kan man ikke gøre sådan, at man kan se, hvem der har liket ens indlæg fra telefonen? På computer skal man holde markøren over hjertet, men jeg kan ikke finde ud af hvordan det skulle gøres på mobilen?
Det er ikke altid jeg får notifikationerne omkring likes.
2
J, juli 2018.

Tilbage til "Forslag til forbedringer"