Hvor ofte anmelder du?

Hvor ofte anmelder du indlæg?

Det har jeg endnu aldrig gjort
82
67%
Det er sket 1-5 gange mens jeg har været her
37
30%
Det er sket minimum 10 gange mens jeg har været her
3
2%
Det gør jeg på månedsbasis
0
Ingen stemmer
Det er nok hver 10-15 gang jeg logger ind
0
Ingen stemmer
Stort set hver gang jeg er her
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 122
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21828

Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Purple Haze » 5. okt 2016, 20:31

Har grundet de seneste aktiviteter herinde fået det indtryk at moderatorene ofte kommer på "overarbejde" herinde grundet anmeldelser.

Så er det jeg tænker, hvor meget anmelder du herinde?

Personligt har jeg ikke anmeldt noget, hvilket nok også er grunden til at de mange anmeldelser kommer lidt bag på mig.

Og hvis du har anmeldt noget, tjekker du så op på om det du har anmeldt er blevet ændret?

Og skelner du til hvornår noget er skrevet?
Kunne du fx finde på at anmelde et indlæg der var flere måneder gammelt?
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Wizzze » 5. okt 2016, 20:35

Anmelder generelt kun spam/reklame robotter og den slags skidt.

Tror jeg har anmeldt et personangreb, jeg synes var over stregen. Anmelder ellers ikke, vil hellere tage den over kort/pb.
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf kidkomb » 5. okt 2016, 20:38

Jeg kan ikke huske, hvor mange gange jeg har anmeldt. Men det er i hvert fald under 5. 3 tror jeg.

Jeg anmelder kun nødigt. Jeg synes vi er voksne mennesker, der egentlig bør have lov at forsøge at løse tingene før nogen springer ind og leger bussemand.

Mon ikke der sidder et par stykker, som går fuldstændig galore med anmeldelser?

EDIT: Jeg havde glemt spam-bots. Måske sniger jeg mig op på de 5 så.
Senest rettet af kidkomb 5. okt 2016, 21:08, rettet i alt 1 gang.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Madam Pomfrey » 5. okt 2016, 20:48

husker ikke at have lavet en anmeldelse, hvis så har det været spam eller reklame
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf landsbytossen » 5. okt 2016, 20:49

Jeg husker ikke at have anmeldt noget herinde. Dog med en enkelt undtagelse, da en profil tilmeldte sig, som på en anden debat er kendt for at sende upassende PB´er til kvindelige debattører. Der sendte jeg en PB til en moderator, så de kunne være opmærksomme på den profil.

Nogle gange, synes jeg, burde debattører som alternativ til at anmelde indlæg tage et par større sko på. Der er ingen grund til anmeldelser i en debat, hvor der ryger en enkelt finke af panden, så længe det ikke sker indlæg efter indlæg.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Joe » 5. okt 2016, 20:49

Jeg kan ikke huske at have anmeldt. Jeg har ikke brug for at en pædagog irettesætter andre for mig, hvis jeg synes noget er for meget, så siger jeg det. Og så skal der meget til for at man går så meget over mine grænser at jeg mener det skal have konsekvenser. "Luk røven" ville ikke kunne gøre det for mig, "idiot" kunne heller ikke. "Jeg håber du bliver kørt ned af en lastbil", ville til gengæld måske være nok.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Lurende Peber » 5. okt 2016, 20:59

Jeg har stemt "Aldrig" trods 1-2 spamangreb (eller også blander jeg minder fra Jubii ind i det).
At reagere på spamangreb regner jeg mere for at gøre opmærksom på en mulig bot end egentligt at anmelde en debattør.
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Delfin » 5. okt 2016, 21:05

Jeg har anmeldt en spammer, men ellers er jeg jo modstander af for meget moderation, så jeg har selvfølgelig heller ikke anmeldt noget. Det skulle være ekstraordinært ekstremt, før jeg greb til anmeldelse kontra at klare konflikten selv/bruge mental ignore.
0
14 11 14
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Rapfisk » 5. okt 2016, 21:08

Jeg kan huske en enkelt gang, hvor jeg så et navn på listen over nye medlemmer, som jeg vidste ville være dårligt nyt, så jeg skrev og opfordrede mods til at være særligt opmærksomme på vedkommende. Der har sikkert også været et par gange til. Jeg anmelder hellere end at skabe dårlig stemning i trådene. Så må mods bedømme, om jeg er sart, eller den anden overtræder nogle skrevne eller uskrevne regler.

Dog bruger jeg ignorerefunktionen ret aktivt, så det er under alle omstændigheder sjældent, at jeg har behov for og lejlighed til at anmelde.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Delfin » 5. okt 2016, 21:11

Joe skrev:Jeg kan ikke huske at have anmeldt. Jeg har ikke brug for at en pædagog irettesætter andre for mig, hvis jeg synes noget er for meget, så siger jeg det. Og så skal der meget til for at man går så meget over mine grænser at jeg mener det skal have konsekvenser. "Luk røven" ville ikke kunne gøre det for mig, "idiot" kunne heller ikke. "Jeg håber du bliver kørt ned af en lastbil", ville til gengæld måske være nok.


Det ville ikke engang gøre det her. Herregud da, jeg bliver ikke kørt over af en lastbil, fordi et eller andet fjols mener, at jeg burde det. Hvis jeg derimod kom ud for en, som truede mig med vold og kendte min identitet, ville der ryge en anmeldelse afsted - sammen med en til politiet.
0
14 11 14
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf HappyPaww » 6. okt 2016, 04:48

Jeg anmelder grov spam.

Derudover har jeg også anmeldt de tråde hvor en (ny) debattør truer med selvmord. De skal have hjælp som ikke kan gives herinde.
0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Ondemand » 6. okt 2016, 05:06

Jeg har stadig min første anmeldelse til gode :slem:
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf musel » 6. okt 2016, 06:13

Har ikke anmeldt nogen herinde. På den gamle debat anmeldte jeg én gang, da jeg var udsat for et ubehageligt personangreb.
(Redigeret af moderator ifølge aftale med Musel)
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf thomassneum » 6. okt 2016, 06:19

Jeg husker ikke at have anmeldt, men det kan sagtens være.

Der er en fin og fornuftig moderation herinde, så det har ikke været så nødvendigt. Jeg synes dog at man skal anmelde hvis man føler for det, det er vigtigt for at forumment ikke glider, som vi så det hos jubii. Der er intet forkert, eller barnligt i at anmelde, det giver faktisk rigtig god mening, når niveauet rammer bunden. Man må naturligvis gerne lige trække vejret, inden man spamanmelder. :)
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf Rapfisk » 6. okt 2016, 06:48

thomassneum skrev:Jeg husker ikke at have anmeldt, men det kan sagtens være.

Der er en fin og fornuftig moderation herinde, så det har ikke været så nødvendigt. Jeg synes dog at man skal anmelde hvis man føler for det, det er vigtigt for at forumment ikke glider, som vi så det hos jubii. Der er intet forkert, eller barnligt i at anmelde, det giver faktisk rigtig god mening, når niveauet rammer bunden. Man må naturligvis gerne lige trække vejret, inden man spamanmelder. :)

Meget enig. Heldigvis er vi så mange efterhånden, at det er svært for moderatorerne at følge med overalt, selv om jeg synes, at de gør det rigtig godt. Egentlig vil jeg også hellere, at de tager generel stilling til sagerne på baggrund af anmeldelser fra brugere end modererer ud fra, hvad de tilfældigt opdager og synes.
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"