Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 6. okt 2016, 11:24

Persnikedy skrev:At jeg nu har fået et scam opkald fra et +45 nummer.
Gu er du røv og nøgler fra Microsoft


Hvis man sidder og pøller, sidder fast i et tog eller på anden måde bare skal have tiden til af gå kan man da altid tage en snak med den venlige supoprt dame
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2016, 11:32

Aspargsen skrev:
Persnikedy skrev:At jeg nu har fået et scam opkald fra et +45 nummer.
Gu er du røv og nøgler fra Microsoft


Hvis man sidder og pøller, sidder fast i et tog eller på anden måde bare skal have tiden til af gå kan man da altid tage en snak med den venlige supoprt dame


Denne gang prøvede jeg med "You know, you don't have to do this. There are other options than being a thief", men blev mødt af stilhed også mere "No, I am from Microsoft"

I det mindste have de lagt lidt arbejde i det siden de havde slået mit nummer op og spurgte efter mig med mit navn og efternavn.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 6. okt 2016, 11:44

Persnikedy skrev:
Aspargsen skrev:
Persnikedy skrev:At jeg nu har fået et scam opkald fra et +45 nummer.
Gu er du røv og nøgler fra Microsoft


Hvis man sidder og pøller, sidder fast i et tog eller på anden måde bare skal have tiden til af gå kan man da altid tage en snak med den venlige supoprt dame


Denne gang prøvede jeg med "You know, you don't have to do this. There are other options than being a thief", men blev mødt af stilhed også mere "No, I am from Microsoft"

I det mindste have de lagt lidt arbejde i det siden de havde slået mit nummer op og spurgte efter mig med mit navn og efternavn.


Bonus point til dem :banan:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 6. okt 2016, 13:33

Min kollega, der af og til bryder ud i spontan "sang".
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 6. okt 2016, 14:19

Folk der er så foreskede at deres tunger simpelthen ikke kan komme op af hinandens halse, fordi at når de kysser så går deres verdener i stå - og de derfor glemmer at holde øje med deres bomulds hund i fuld flexline, som render rundt på cykelstien på Nørrebrogade i myldretid. Det er ikke sødt og romantisk - det er uansvarligt.
3
...
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 6. okt 2016, 15:25

Igen har jeg irriteret mig selv grænseløst. :genert:
Men jeg burde efterhånden være vant til det. Tog på arbejde i dag tul sædvandlig tid, og da jeg så stod derude , opdagede jeg at, grundet noget stress i går og medfølgende migræneanfald i nat , havde jeg fuldstændig glemt at der igen (2.gang på 6 dage :gruble: ) skulle være møde . Og som om det ikke var nok, så er det i hele huset.
Så læg dog de møder et andet sted bare en gang imellem. :whip: Hvorfor skal det altid være der hvor jeg gør rent ? :sur:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 6. okt 2016, 16:17

At vi skal betale licens.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 6. okt 2016, 17:43

En lille ubetydelig ting måske, men jeg kan simpelthen ikke have når folk holder "unormalt" på bestikket når de spiser. Jeg mener ikke hvis man fx er venstrehåndet eller har et handicap, men hvis man holder på kniv og gaffel som man ville holde på en blyant hvis man skulle skrive. Har dog ikke kunnet finde et billede.

:panik: :panik: :panik:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 6. okt 2016, 20:34

Juki skrev:En lille ubetydelig ting måske, men jeg kan simpelthen ikke have når folk holder "unormalt" på bestikket når de spiser. Jeg mener ikke hvis man fx er venstrehåndet eller har et handicap, men hvis man holder på kniv og gaffel som man ville holde på en blyant hvis man skulle skrive. Har dog ikke kunnet finde et billede.

:panik: :panik: :panik:


Jeg ved hvad du mener og jeg forbinder det altid med kræsne teenagepiger, der sidder og stikker til maden og rynker på næsen. Aner ikke hvorfor, for den ene teenagepige jeg kender, der holder bestikket på den måde stikker ikke til maden og rynker ikke på næsen.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 6. okt 2016, 23:35

Fyrst Eberhard skrev:Crooner-musik irriterer mig generelt, men denne tekst har altid irriteret mig voldsommere end andre:

"When the moon hits the eye like a big pizza pie, that's amore..."

Det leder mig videre til at jeg oftere og oftere tager mig selv i at hade italiensk-amerikansk-"dialekten".

Minder mig om da jeg var på ferie i Spanien !

Jeg fatter minus når en spanier taler engelsk, han kunne ligesågodt tale spansk til mig
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. okt 2016, 06:30

Fyrst Eberhard skrev:Crooner-musik irriterer mig generelt, men denne tekst har altid irriteret mig voldsommere end andre:

"When the moon hits the eye like a big pizza pie, that's amore..."

Det leder mig videre til at jeg oftere og oftere tager mig selv i at hade italiensk-amerikansk-"dialekten".


:slem:

2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. okt 2016, 08:17

Jeg irriteres voldsomt over at lytte til engelsk med Hollandsk accent.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 7. okt 2016, 08:31

Hvordan det ene busstoppested i Odense bliver udtalt, mest af alt, fordi jeg bliver usikker på, om jeg læser det forkert.

Men Nørrebjerg Runddel, ville jeg udtale rund del (altså del som en del af noget), men i busserne bliver det udtalt, som del i frikadeller. Jeg forstår det ikke, når der er dd, skal de vel deles op.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 7. okt 2016, 10:34

Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres voldsomt over at lytte til engelsk med Hollandsk accent.

Det er ellers en stor fordel ved interviewene i forb.m. dartturneringen. Det er dejlig nemt at forstå - i modsætning til rå-skotsk eller Stoke-on-Trent-arbejder-engelsk, som er nærmest komplet uforståelige, stødende lyde :D
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 8. okt 2016, 15:51

Fyrst Eberhard skrev:Når andres ulykke er så stor en fornøjelse for visse mennesker, at de må stoppe op for at betragte disses lidelser. Det slår aldrig fejl, at folk bogstaveligt talt stopper på motorvejen, også i modkørende retning, så man lige kan få et glimt af herlighederne med. Men så har man også noget interessant at fortælle, når man kommer frem.

Desuden er det ikke unormalt, at redningsfolk må bede tilskuere om lige at give lidt plads, så de kan FORSØGE AT FORHINDRE, AT FOLK DØR!

Det er så usselt!



Det værste er sgu næsten, når dem, der lige sætter farten lidt ned, er skyld i der sker endnu et uheld. Det er desværre sket før og det vil helt sikkert ske igen.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"