Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Tiger » 4. okt 2015, 10:27

Jeg ved at der kommer et nyt Apple tv om nogle mdr, men vi overvejer alligevel at købe den gamle model nu. Den nye model bliver langt dyrere end nuværende model.

Vi kender flere, der bruger deres sporadisk, men vil gerne have lidt råd fra mere aktive brugere.

Vores anvendelse vil primært blive spejling fra iPad til tv - mest Netflix og Youtube. Vi skal ikke bruge det til musik osv.

Fungerer jeres ATV uden problemer? Kan der være forsinkelse på lyd ift. billede? Hvad er godt og mindre godt?

Thanks :pompom:
Senest rettet af Tiger 19. okt 2020, 17:09, rettet i alt 1 gang.
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Pjeps » 4. okt 2015, 10:30

Mit Apple tv fungerer upåklageligt. Der er en sjælden gang udfald, men det er når nettet laver knuder. Netflix behøver du ikke spejle, da den ligger som app på appel tv.
1
:ninja:
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Tiger » 4. okt 2015, 10:36

Pjeps skrev:Mit Apple tv fungerer upåklageligt. Der er en sjælden gang udfald, men det er når nettet laver knuder. Netflix behøver du ikke spejle, da den ligger som app på appel tv.


Fedt at høre, tak :)

Nej, men jeg hader lidt den fjernbetjening, der hører med. Så synes det vil være nemmere med spejling i nogle tilfælde i stedet for at bruge Netflix og Youtube app'en på ATV'et. Det er langt hurtigere at navigere direkte på iPad'en er mit indtryk :gogo:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Rapfisk » 4. okt 2015, 14:35

Jeg ved godt, det ikke er emnet, men jeg er glad for min Chromecast, og den koster det halve af ATV.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Tiger » 4. okt 2015, 15:51

Rapfisk skrev:Jeg ved godt, det ikke er emnet, men jeg er glad for min Chromecast, og den koster det halve af ATV.


Det er helt fint med råd og jeg har også kigget på dem. Men da vi har en del Appleting herhjemme, foretrækker vi et ATV.

Vi tog til åbning i Power i dag og købte et ATV til 379 kr. Det virker fint og prisen var god :-D

Så må vi se om vi vil have et nye ATV senere hen, men tror det ikke.
2
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Lækre Arne » 5. okt 2015, 06:51

Husk at I kan downloade en remote som app på tlfen. Det gør søgning lidt nemmere :lol:
Og er dejligt når den sølvfarvede bliver væk. Og det gør den ;)

Vi elsker vores ATV og bruger den flere gange dagligt.
Spejling fra ipad fungerer også upåklageligt, med mindre der som nævnt før er udfald i wifiet.
2
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Tiger » 5. okt 2015, 13:34

Lækre Arne skrev:Husk at I kan downloade en remote som app på tlfen. Det gør søgning lidt nemmere :lol:
Og er dejligt når den sølvfarvede bliver væk. Og det gør den ;)

Vi elsker vores ATV og bruger den flere gange dagligt.
Spejling fra ipad fungerer også upåklageligt, med mindre der som nævnt før er udfald i wifiet.


Tak for de gode råd :-p :gogo:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Kan Apple Tv (version 3) stadig anbefales?

Indlægaf Tiger » 9. okt 2015, 18:05

Det var den helt rette beslutning at købe ATV :love: Jeg har set mere Youtube og Netflix på tv i stedet for iPad! :)
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)

Tilbage til "Computere, spil og internet"