Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 5. okt 2016, 16:37

cola skrev:
Urtekussen skrev:En kollega, som spørger, om jeg spiser mig mæt om morgenen. "Du får jo kun hvidt brød - det er nok derfor du sådan får kagelyst senere på dagen".

Andre har det måske ikke sådan, men jeg vil ikke forsvare Hvad jeg spiser og hvorfor. Jeg er tyk, og ved det, og jeg vil have lov at spise som jeg gør, uden at skulle føle mig overvåget

Jeg er lidt forvirret, hvor ved hun fra hvad du spiser om morgen?
En anden ting, hvis din krop har vænnet sig til at spise hvidt brød, så kan den sagtens klare sig indtil middag, men som det åbenbart er videnskabeligt bevist (kan ikke huske hvor) så dykker ens sukkerniveau, kl 11 og i tidsrummet 13.30 til 17, så hvis du spiser kage der, så kan du fortælle hende at det gør alle folk der har bare en smule liv i deres liv :-)

Undskyld til alle dem der herinde ikke føler kagetrang, det lød bare så godt :-)
Jubii bevis på jeg en smule liv i mit liv :)
Vil altid gerne have kage når vi er nede i kantinen :)
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Novella » 5. okt 2016, 17:27

Jeg er fandme upassende. Fik spurgt min nye, pissesøde unge kollega, om han var til mænd :rulle: Det skal siges, at vi var i gang med at kigge på nogle lækre magasinfotos af en virkelig attraktiv bøsse, som jeg har interviewet, så det var ment i konteksten "er du til mænd, således, at du er i stand til at vurdere, at ham her er lækker, ligesom vi kvinder kan?"

Det er han så ikke. Undskyld, unge nye pissesøde kollega. Og hvor det dog ikke ragede mig, hvis han var. Det spørger man fandme ikke om ud i plenum på kontoret. Shame on me.
4
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 5. okt 2016, 17:49

Novella skrev:Jeg er fandme upassende. Fik spurgt min nye, pissesøde unge kollega, om han var til mænd :rulle: Det skal siges, at vi var i gang med at kigge på nogle lækre magasinfotos af en virkelig attraktiv bøsse, som jeg har interviewet, så det var ment i konteksten "er du til mænd, således, at du er i stand til at vurdere, at ham her er lækker, ligesom vi kvinder kan?"

Det er han så ikke. Undskyld, unge nye pissesøde kollega. Og hvor det dog ikke ragede mig, hvis han var. Det spørger man fandme ikke om ud i plenum på kontoret. Shame on me.

... nu tænker han... er hun lun på mig? :lol:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 8. okt 2016, 11:31

0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 8. okt 2016, 20:17

Jeg giver nogle bøger væk gratis, jeg har skrevet de kan afhentes her i weekenden, ellers sender jeg dem til genbrug mandag.
En bekendt, jeg kender igennem en anden veninde, vil gerne have nogen af dem, om ikke jeg kan aflevere dem til hende veninden jeg har lært at kende hende igennem.

Det gider jeg ikke. Og syntes det det er lidt upassende at virke fornærmet over det, når jeg giver dem væk gratis, så gider jeg ikke køre rundt for at aflevere dem til andre, man kan vel lige lette måsen og hente dem selv.
18
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf MissSpring » 8. okt 2016, 20:25

Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(
4
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Glimmer » 8. okt 2016, 20:26

Studsgaard skrev:Jeg giver nogle bøger væk gratis, jeg har skrevet de kan afhentes her i weekenden, ellers sender jeg dem til genbrug mandag.
En bekendt, jeg kender igennem en anden veninde, vil gerne have nogen af dem, om ikke jeg kan aflevere dem til hende veninden jeg har lært at kende hende igennem.

Det gider jeg ikke. Og syntes det det er lidt upassende at virke fornærmet over det, når jeg giver dem væk gratis, så gider jeg ikke køre rundt for at aflevere dem til andre, man kan vel lige lette måsen og hente dem selv.



Altså du vil ikke aflevere dem hos din veninde? Jeg tænker bare damen kan jo have en aftale og så går hun nu glip af en bog.

Jeg synes egentlig det er upassende du ikke bare lige aflevere dem hos din veninde.
0
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Glimmer » 8. okt 2016, 20:28

MissSpring skrev:Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(


Hvad?! En kvinde har brug for chokolade.

Hvad sagde kassemedarbejderen?!
1
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf MissSpring » 8. okt 2016, 20:32

Glimmer skrev:
MissSpring skrev:Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(


Hvad?! En kvinde har brug for chokolade.

Hvad sagde kassemedarbejderen?!


"Da jeg skannede varene, vidste jeg være det var dig! Du køber altid så meget chokolade."

Så det var fedt....
0
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Glimmer » 8. okt 2016, 20:36

MissSpring skrev:
Glimmer skrev:
MissSpring skrev:Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(


Hvad?! En kvinde har brug for chokolade.

Hvad sagde kassemedarbejderen?!


"Da jeg skannede varene, vidste jeg være det var dig! Du køber altid så meget chokolade."

Så det var fedt....


OMG?!

Var det i Fakta? Der er ekspedienterne altid så upassende. Næste gang så køb din chokolade i Aldi og Lidl. Der handler alle misbrugerne, så din kurv vil bare gøre dem glade!
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 8. okt 2016, 20:44

MissSpring skrev:
Glimmer skrev:
MissSpring skrev:Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(


Hvad?! En kvinde har brug for chokolade.

Hvad sagde kassemedarbejderen?!


"Da jeg skannede varene, vidste jeg være det var dig! Du køber altid så meget chokolade."

Så det var fedt....

:ad!: :nerve: Say what?! Man skal sgu da ikke sidde og kommentere folks indkøb og da slet ikke på den måde! Årh jeg ville fandme blive sur (og ked af det) hvis jeg fik kommentarer på når jeg køber is, slik, Chips osv. Han/hun skal bare flette næbbet og passe sit arbejde :sur:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf MissSpring » 8. okt 2016, 20:47

2SHY skrev:
MissSpring skrev:
Glimmer skrev:
MissSpring skrev:Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(


Hvad?! En kvinde har brug for chokolade.

Hvad sagde kassemedarbejderen?!


"Da jeg skannede varene, vidste jeg være det var dig! Du køber altid så meget chokolade."

Så det var fedt....

:ad!: :nerve: Say what?! Man skal sgu da ikke sidde og kommentere folks indkøb og da slet ikke på den måde! Årh jeg ville fandme blive sur (og ked af det) hvis jeg fik kommentarer på når jeg køber is, slik, Chips osv. Han/hun skal bare flette næbbet og passe sit arbejde :sur:


Jeg blev også helt paf, fik slet ikke sagt noget.. Har dog skrevet en besked til dem på Facebook..
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 8. okt 2016, 20:54

MissSpring skrev:
2SHY skrev:
MissSpring skrev:
Glimmer skrev:
MissSpring skrev:Den kassemedarbejder som kommenterede på mine indkøb var svært upassende! Ja, jeg er tyk, men jeg har stadig brug for chokolade :(


Hvad?! En kvinde har brug for chokolade.

Hvad sagde kassemedarbejderen?!


"Da jeg skannede varene, vidste jeg være det var dig! Du køber altid så meget chokolade."

Så det var fedt....

:ad!: :nerve: Say what?! Man skal sgu da ikke sidde og kommentere folks indkøb og da slet ikke på den måde! Årh jeg ville fandme blive sur (og ked af det) hvis jeg fik kommentarer på når jeg køber is, slik, Chips osv. Han/hun skal bare flette næbbet og passe sit arbejde :sur:


Jeg blev også helt paf, fik slet ikke sagt noget.. Har dog skrevet en besked til dem på Facebook..

Sejt gjort! :gogo: Melder du ikke tilbage hvad der bliver svaret på den (hvis der bliver svaret altså?)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 8. okt 2016, 21:33

Glimmer skrev:
Studsgaard skrev:Jeg giver nogle bøger væk gratis, jeg har skrevet de kan afhentes her i weekenden, ellers sender jeg dem til genbrug mandag.
En bekendt, jeg kender igennem en anden veninde, vil gerne have nogen af dem, om ikke jeg kan aflevere dem til hende veninden jeg har lært at kende hende igennem.

Det gider jeg ikke. Og syntes det det er lidt upassende at virke fornærmet over det, når jeg giver dem væk gratis, så gider jeg ikke køre rundt for at aflevere dem til andre, man kan vel lige lette måsen og hente dem selv.



Altså du vil ikke aflevere dem hos din veninde? Jeg tænker bare damen kan jo have en aftale og så går hun nu glip af en bog.

Jeg synes egentlig det er upassende du ikke bare lige aflevere dem hos din veninde.


Jeg har ingen planer om at skal ud til den fælles veninde. Det er ikke en der bor i nærheden.
7
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 10. okt 2016, 14:22

Fra en artikel som opdatering på en efterlysning af en fyr som skubbede en togkontrollør ned på skinnerne

En mand, der mistænkes for at skubbe en billetkontrollør ned på togskinnerne på Glostrup Station, er mandag eftermiddag blevet anholdt. Han er nu også sigtet for trusler mod en politimand.


Hvordan kan man seriøst være sig selv bekendt som menneske? Jeg ville græmme mig til døde hvis det var en jeg kendte.
5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"