Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 7. okt 2016, 22:26

Jeg er virkelig dårlig til det der med at skrive med folk på Tinder. Årh, hvor jeg dog ikke gider det her single noget mere :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 08:00

Sophaya skrev:Jeg sås med en ...


Ej, han lyder virkelig som en, der ville give mig kvælningsfornemmelse :nerve: Puha, det lyder vildt akavet. Og jeg synes også, det er et stort turn off, når de ikke griber mulighederne for at spørge ind til en. Når de derimod gør det :klap:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 08:01

Jeg skal på date med tinder-mand i aften. Vi skal på bar og rafle. Jeg er spændt på det, fordi han på tekst er så god, men jeg haaaaaaaaadeeeeerrrrrrrr første date :wacko:
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 08:02

Og så har jeg også taget sådan 4 kg på og bliver rigtig optaget af, om han vil synes, jeg er for tyk. Det ligner ikke mig. Øv.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. okt 2016, 08:39

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg sås med en ...


Ej, han lyder virkelig som en, der ville give mig kvælningsfornemmelse :nerve: Puha, det lyder vildt akavet. Og jeg synes også, det er et stort turn off, når de ikke griber mulighederne for at spørge ind til en. Når de derimod gør det :klap:



Jeg lavede også mere end en undvigelsesmanøvre, men manden forstod ikke et vink med en vognstang. Jeg får det nemlig også sådan helt skidt af at blive rørt sådan, når jeg ikke har lyst til det. Det er alt for meget for mig!
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 8. okt 2016, 08:47

Viskelæder skrev:Jeg skal på date med tinder-mand i aften. Vi skal på bar og rafle. Jeg er spændt på det, fordi han på tekst er så god, men jeg haaaaaaaaadeeeeerrrrrrrr første date :wacko:


Uh held og lykke :pompom: Kender godt til følelsen omkring første dates, men de fleste gange ender det jo alligevel med at være okay hyggeligt (synes jeg i hvert fald :D)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. okt 2016, 08:47

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg sås med en ...


Ej, han lyder virkelig som en, der ville give mig kvælningsfornemmelse :nerve: Puha, det lyder vildt akavet. Og jeg synes også, det er et stort turn off, når de ikke griber mulighederne for at spørge ind til en. Når de derimod gør det :klap:



Jeg lavede også mere end en undvigelsesmanøvre, men manden forstod ikke et vink med en vognstang. Jeg får det nemlig også sådan helt skidt af at blive rørt sådan, når jeg ikke har lyst til det. Det er alt for meget for mig!

Der er bare nogen, der slet ikke kan finde ud af, hvordan man går på første date. Jeg tænker, at når man har behov for at dreje emnet ind på en selv, så er det ofte fordi, man virkelig gerne vil have, at den anden, kommer til at synes om en.
Derudover er jeg heller ikke fan af for meget røreri, medmindre man begge går ind i det.
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 8. okt 2016, 08:49

Jeg skriver også med en fra Tinder. Normalt svarer jeg faktisk ikke når folk skriver, men ham her så sød ud og har krøller i pandehåret, hvilket altså et ret sødt :genert: Jeg er bare SÅ dårlig til det der med snik snak.
Og det irriterer mig også bare at skulle starte forfra med alt det der datinghalløj. Jeg savner at være i et forhold - eller i det mindste at møde en fyr i virkeligheden, hvor man kan nå at lære hinanden at kende under mere naturlige forhold, inden en evt date.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. okt 2016, 09:13

Planten skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg sås med en ...


Ej, han lyder virkelig som en, der ville give mig kvælningsfornemmelse :nerve: Puha, det lyder vildt akavet. Og jeg synes også, det er et stort turn off, når de ikke griber mulighederne for at spørge ind til en. Når de derimod gør det :klap:



Jeg lavede også mere end en undvigelsesmanøvre, men manden forstod ikke et vink med en vognstang. Jeg får det nemlig også sådan helt skidt af at blive rørt sådan, når jeg ikke har lyst til det. Det er alt for meget for mig!

Der er bare nogen, der slet ikke kan finde ud af, hvordan man går på første date. Jeg tænker, at når man har behov for at dreje emnet ind på en selv, så er det ofte fordi, man virkelig gerne vil have, at den anden, kommer til at synes om en.
Derudover er jeg heller ikke fan af for meget røreri, medmindre man begge går ind i det.


Nogle mennesker er simpelthen bare mest trygge ved at tale om sig selv. Og mange har aldrig lært at stille interesserede spørgsmål ud fra det, man fortæller dem.

Begge typer er ret forfærdelige at havne på date med. Heldigvis synes jeg, at den form for "social ubehjælpsomhed" normalt viser sig allerede i en korrespondance. Jeg plejer ikke at gide tage på date med dem dér, som kun ævler om sig selv/ikke spørger. Det er simpelthen for anstrengende. Og en mand, der ikke har fanget SÅ simpel en "regel" i omgangen med andre mennesker, har erfaringsmæssigt også misset en hel del andet af alt det meget vigtige ...

Jeg er nok blevet for gammel til, at jeg gider stille mig op og "tegne og fortælle" og forklare pædagogisk.

Føler med jer, der med åbent sind kaster jer ud i en date og så mødes af sådan en adfærd. :gisp:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. okt 2016, 10:14

Anonymiseret og manic, hvor står der, at man ikke går ind i samtalen? :) jeg har ikke noget stort behov for at belære folk eller opdrage dem.
Nu ved jeg godt, at ovenstående ikke er ud fra mine datingoplevelser, men jeg oplever, at samtalen er en blanding af spørgsmål, løs snak, egne oplevelser. Og det gælder alle samtaler med mennesker :)
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. okt 2016, 11:57

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg sås med en ...


Ej, han lyder virkelig som en, der ville give mig kvælningsfornemmelse :nerve: Puha, det lyder vildt akavet. Og jeg synes også, det er et stort turn off, når de ikke griber mulighederne for at spørge ind til en. Når de derimod gør det :klap:



Jeg lavede også mere end en undvigelsesmanøvre, men manden forstod ikke et vink med en vognstang. Jeg får det nemlig også sådan helt skidt af at blive rørt sådan, når jeg ikke har lyst til det. Det er alt for meget for mig!

Der er bare nogen, der slet ikke kan finde ud af, hvordan man går på første date. Jeg tænker, at når man har behov for at dreje emnet ind på en selv, så er det ofte fordi, man virkelig gerne vil have, at den anden, kommer til at synes om en.
Derudover er jeg heller ikke fan af for meget røreri, medmindre man begge går ind i det.


Nogle mennesker er simpelthen bare mest trygge ved at tale om sig selv. Og mange har aldrig lært at stille interesserede spørgsmål ud fra det, man fortæller dem.

Begge typer er ret forfærdelige at havne på date med. Heldigvis synes jeg, at den form for "social ubehjælpsomhed" normalt viser sig allerede i en korrespondance. Jeg plejer ikke at gide tage på date med dem dér, som kun ævler om sig selv/ikke spørger. Det er simpelthen for anstrengende. Og en mand, der ikke har fanget SÅ simpel en "regel" i omgangen med andre mennesker, har erfaringsmæssigt også misset en hel del andet af alt det meget vigtige ...

Jeg er nok blevet for gammel til, at jeg gider stille mig op og "tegne og fortælle" og forklare pædagogisk.

Føler med jer, der med åbent sind kaster jer ud i en date og så mødes af sådan en adfærd. :gisp:



Hvorfor ikke bare indgå i samtalen og også fortælle om sig selv? Det virker lidt slrt for mug at sætte sig tilbage med armene over kors og nægte dialog, hvis ikke man bliver spurgt.

Det må da være forventet, at begge af sig selv byder ind og fortæller om sig selv.


Jeg fortalte masser uopfordret, ellers havde han intet hørt om mig. Men når han flere gange ignorerer oplæg til at snakke om noget, der betyder noget for mig, og i stedet vender emnet til ham selv, så står jeg altså af. Så svært er det altså ikke at vise interesse. Der var ingen arme over kors her, overhovedet. Men når man 10.gang laver en åbning til noget om en selv og bliver skudt ned, så er der snart ikke mere at arbejde med. Jeg spørger fx altid interesseret ind til de mennesker jeg er på date med - det er altså ikke for meget at forvente, det går begge veje.
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. okt 2016, 12:01

Viskelæder skrev:Og så har jeg også taget sådan 4 kg på og bliver rigtig optaget af, om han vil synes, jeg er for tyk. Det ligner ikke mig. Øv.


Du er så flot, at 4 kg fra eller til.. hvis det er noget han ser og går op i, så er han et fjols. :kram:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 15:14

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Og så har jeg også taget sådan 4 kg på og bliver rigtig optaget af, om han vil synes, jeg er for tyk. Det ligner ikke mig. Øv.


Du er så flot, at 4 kg fra eller til.. hvis det er noget han ser og går op i, så er han et fjols. :kram:


Du er sød, og det betyder meget. Tak skal du have :lun: Føler mig bare usikker på mig selv og mit udseende, det er skørt! Det bliver nok bare blandet sammen med nervøsiteten.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 15:15

Santopia skrev:
Viskelæder skrev:Og så har jeg også taget sådan 4 kg på og bliver rigtig optaget af, om han vil synes, jeg er for tyk. Det ligner ikke mig. Øv.


Seriøst ALLE har taget 2-6 kg på henover sommeren. Det er helt åndssvagt så mange jeg kender, mænd som kvinder, som går og fifler med at skære et par kg af sidebenene her inden julens fester :D


Haha, er det rigtigt? Godt, så er jeg ikke alene :D Ved mig er det, fordi jeg var indlagt i sommers med denguefeber, og der tabte jeg mig en del. Det har jeg så indhentet + 4 kg bagefter :genert:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. okt 2016, 17:39

Citat slettet

Det gør jeg selvfølgelig heller ikke, anonymiseret - sætter mig med armene over kors. Der skal bare være en fornuftig balance. Begge må udvise lidt nysgerrighed på den anden. Begge må åbne lidt for godteposen. En date handler om at udvise og mærke interesse. Gensidigt.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"