Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 7. okt 2016, 21:20

Forskellen på TV2 News og TV2 hjemmeside.

På hjemmesiden kører der breaking ang skyderiet i KBH. Men ikke på tv. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 8. okt 2016, 06:29

TheAuthor skrev:
Falstria skrev:
icelady skrev:Forskellen på TV2 News og TV2 hjemmeside.

På hjemmesiden kører der breaking ang skyderiet i KBH. Men ikke på tv. :gruble:


Er det stadig krig i nordvest kvarteret eller hvor er det denne gang?


Østerbro, skriver tv2


Tage tidspunktet i betragtning så tænker jeg tv udsendelsen er båndet. Dvs loop af udsendels af tidligere på aftenen. Tror ikke de sender live på det tidspunkt.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 8. okt 2016, 07:19

Jeg undrer mig ærligt over, hvorfor folk ikke vil donere organer. Hvorfor gå op i hvad der sker med ens døde krop? Det kommer jeg aldrig til at forstå...
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 8. okt 2016, 07:39

Falstria skrev:
icelady skrev:Forskellen på TV2 News og TV2 hjemmeside.

På hjemmesiden kører der breaking ang skyderiet i KBH. Men ikke på tv. :gruble:


Er det stadig krig i nordvest kvarteret eller hvor er det denne gang?

Det nyeste er rigtig nok på Østerbro, men omkring 2 kilometer fra det i Nordvest. Så jeg synes ikke det er utænkeligt at have en sammenhæng.
0
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 8. okt 2016, 08:26

At der stadig er seere til Beverly Hills? :gruble:
De ville vel ikke blive ved med at sende det, hvis ingen så med?
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 8. okt 2016, 10:13

Hvorfor det i stort set alle opslag på feks FB om aflivning af dyr (pt en artikel om opfordring til jægere om at skyde invasive arter året rundt), er kvinder der har holdningen: "Ej, de skal da bare have lov at være her?/De skal da ikke skydes."

Hvorimod de fleste mænd har holdningen "Skyd løs!"

:gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 8. okt 2016, 13:44

På Bispebjerg Hospital, skal det være lettere at finde rundt, derfor skal områdets fire veje navngives. I deres uendelige visdom, har man fra Kommunen besluttet at de skal opkaldes efter markante kvindelige læger - så det bliver Esther Ammundsens Vej, Esther Møllers Vej, Ebba Lunds Vej og Elise Sørensens Vej.

Det er lægerne og andre derovre til gengæld stærkt utilfredse med, fordi det skaber forvirring, at vejnavnene er så ensartet.

Kunne man ikke bare navngive dem hhv. Ammundsens Vej, Møllers Vej, Lunds Vej og Sørensens Vej. Det kan vel ikke være så svært? :gruble:

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhe ... -hospital/
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 8. okt 2016, 13:50

Og så kommer det i øvrigt meget bag på mig, at der vitterligt er mennesker, som kan finde på at råbe 'Fede Kælling', efter en lettere overvægtig kvinde.

Det kan da ikke være helt normale mennesker, som kan finde på dén slags. Og så ser hun endda ikke engang voldsomt overvægtig ud.

Billede

http://politiken.dk/ibyen/klummer_ibyen ... -kaelling/
8
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 8. okt 2016, 14:21

paint skrev:Og så kommer det i øvrigt meget bag på mig, at der vitterligt er mennesker, som kan finde på at råbe 'Fede Kælling', efter en lettere overvægtig kvinde.

Det kan da ikke være helt normale mennesker, som kan finde på dén slags. Og så ser hun endda ikke engang voldsomt overvægtig ud.

Billede

http://politiken.dk/ibyen/klummer_ibyen ... -kaelling/


Jeg har set unge hænge ud af en bil, og så råbe af en overvægtig kvinde mens de kørte forbi, og det var ikke sproglige roser :tie:
Dumhed og fladpandethed trives desværre fint i dk også blandt såkaldt "normale" mennesker.
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2016, 14:58

Jeg husker hvordan lærerne i min barndom eeelskede det der forsøg hvor en tand puttes i cola natten over, og næste dag er tanden forsvundet.
Nu her mange år senere kan det godt undre mig at folk (Også mine gamle klassekammerater) bliver ved med at dele de filmklip om at cola kan rense toiletter, som om det var en kæmpe verdensnyhed. Det er virkelig som om alle bare glemmer det igen, og bliver sådan helt GUUUUD UHA UHA hver gang de igen mindes om det.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 8. okt 2016, 15:13

Studsgaard skrev:Hvad er en senior flyttekasse?

De siger det i en reklame.

Det er bare nogle navne, flyttekasseproducenten har givet de forskellige typer.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 8. okt 2016, 15:20

Wizzze skrev:
paint skrev:Og så kommer det i øvrigt meget bag på mig, at der vitterligt er mennesker, som kan finde på at råbe 'Fede Kælling', efter en lettere overvægtig kvinde.

Det kan da ikke være helt normale mennesker, som kan finde på dén slags. Og så ser hun endda ikke engang voldsomt overvægtig ud.



http://politiken.dk/ibyen/klummer_ibyen ... -kaelling/


Jeg har set unge hænge ud af en bil, og så råbe af en overvægtig kvinde mens de kørte forbi, og det var ikke sproglige roser :tie:
Dumhed og fladpandethed trives desværre fint i dk også blandt såkaldt "normale" mennesker.


Utroligt. Der er åbenbart ingen grænser for fladpandetheden.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 15:24

paint skrev:
Wizzze skrev:
paint skrev:Og så kommer det i øvrigt meget bag på mig, at der vitterligt er mennesker, som kan finde på at råbe 'Fede Kælling', efter en lettere overvægtig kvinde.

Det kan da ikke være helt normale mennesker, som kan finde på dén slags. Og så ser hun endda ikke engang voldsomt overvægtig ud.



http://politiken.dk/ibyen/klummer_ibyen ... -kaelling/


Jeg har set unge hænge ud af en bil, og så råbe af en overvægtig kvinde mens de kørte forbi, og det var ikke sproglige roser :tie:
Dumhed og fladpandethed trives desværre fint i dk også blandt såkaldt "normale" mennesker.


Utroligt. Der er åbenbart ingen grænser for fladpandetheden.


Det kom også bag på mig, da jeg læste artiklen. Og at det sker for hende så tit. Det er godt nok vildt, at der er folk, der gør sådan noget.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 8. okt 2016, 15:36

Dirtylittledevil skrev:Jeg husker hvordan lærerne i min barndom eeelskede det der forsøg hvor en tand puttes i cola natten over, og næste dag er tanden forsvundet.
Nu her mange år senere kan det godt undre mig at folk (Også mine gamle klassekammerater) bliver ved med at dele de filmklip om at cola kan rense toiletter, som om det var en kæmpe verdensnyhed. Det er virkelig som om alle bare glemmer det igen, og bliver sådan helt GUUUUD UHA UHA hver gang de igen mindes om det.


Tænder opløses ikke i cola. De bliver mørke og skrøbelige.
Min søn havde hørt om det og ville gerne prøve, så vi puttede en af hans mælketænder i cola. Næste dag var vi ret skuffede over at tanden stadig var der. Vi lod den ligge i cola i mere end en måned og der var stadig tand tilbage.
4
Klimatosse
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2016, 15:50

Anne Droid skrev:Tænder opløses ikke i cola. De bliver mørke og skrøbelige.
Min søn havde hørt om det og ville gerne prøve, så vi puttede en af hans mælketænder i cola. Næste dag var vi ret skuffede over at tanden stadig var der. Vi lod den ligge i cola i mere end en måned og der var stadig tand tilbage.


Så har colaen enten været stærkere dengang for 30+ år siden, eller vores lærere narrede os og fiskede tanden op :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"