Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Buller » 30. sep 2016, 03:20

sortkaffe skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Helt ok! Jeg har aldrig hørt om begrebet, så jeg ved det ikke!

kender heller ikke begrebet
:gammel:


https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 30. sep 2016, 08:17

ManicNinja skrev:
Q-beben skrev:Lige nu bor mine børn hos mig hele tiden, - dvs. min kæreste og jeg har kun én dag hveranden uge, hvor vi er uden børn.

I går var det sådan en dag, og vi havde selvfølgelig aftalt at skulle ses. Han spørger dog i løbet af dagen, om vi kan droppe det, da han føler sig presset på tiden mht at nå nogle ting. Jeg bliver selvfølgelig skuffet, for jeg havde glædet mig, men det er jo fair nok, hvis han har noget, han skal nå.

Da vi snakker sammen, inden vi skal sove, - fortæller jeg, at jeg har savnet ham, - og spørger så, om han nåede det, han skulle. Han fortæller så, at han faktisk ikke har lavet en disse. Han har bare ligget på sofaen og set fjernsyn.

Fair nok, at han har brug for at ligge på sofaen og lave ingenting - men det kan han gøre i morgen, i overmorgen, - ja de næste fem dage, hvor vi ikke skal ses, og hvor han ikke har sine børn.

Tak, supermand! Vælg dog bare vores børnefri-dag fra til fordel for... ingenting.


Fortalte du ham det? Viste du, du var gal? Jeg var blevet virkelig gal og skuffet, må jeg indrømme. Nok især over at få sådan en liiiiille, dum hvid løgn i hovedet. Så stå dog ved, at du har brug for alenetid, klaphat, i stedet for at foregive at skulle nå et eller andet.


Ja, selvfølgelig gjorde jeg det :) Men jeg ventede til dagen efter, for jeg har et hidsigt temperament, og jeg var så sur på ham, at jeg ikke gad ha ham på besøg, uanset hvad han havde sagt som modsvar. Han reagerede lige med det samme ved at sige, at det kunne han godt se, og kunne han gøre det om, så ville han gerne det. Han synes, vi hygger os lige meget, om mine børn er der eller ej. Selvfølgelig nyder han, når vi er alene, - men det er ikke et kardinalpunkt for ham. Og så mødtes vi i går, selvom vi egentlig ikke skulle ha været sammen der.

Men altså "den" lever stadigvæk... I går småskændtes vi lidt over den igen... Han sagde, at han følte, at jeg overdrev, fordi han havde jo lavet noget andet end at ligge på sofaen og glo fjernsyn (hvorfor fortalte han mig så ikke det noget tidligere). Og at det ikke er rart, at jeg sådan vil "bestemme", hvad han skal/ikke skal. Vi hakkede lidt frem og tilbage og blev enige om, at vi skal være bedre til at lytte til hinanden - og opfylde hinandens ønsker :)
1
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 9. okt 2016, 10:25

I dag.

Jeg har været på tur med nogle veninder siden i går. Har skrevet en del beskeder til ham. Bare sådan nogle hverdagsting såsom har du set det her. Nu har vi oplevet det her. Og godnat og godmorgen. Han har ikke svaret på nogle af dem.

Nu ringede jeg lige for at sige jeg er hjemme om en time. Han lød sur over jeg ringede og vækkede ham. Og var ret ligeglad med at jeg snart kom hjem.

Jeg forstår bare ikke at han ikke har savnet mig.
0
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 9. okt 2016, 13:47

Glimmer skrev:I dag.

Jeg har været på tur med nogle veninder siden i går. Har skrevet en del beskeder til ham. Bare sådan nogle hverdagsting såsom har du set det her. Nu har vi oplevet det her. Og godnat og godmorgen. Han har ikke svaret på nogle af dem.

Nu ringede jeg lige for at sige jeg er hjemme om en time. Han lød sur over jeg ringede og vækkede ham. Og var ret ligeglad med at jeg snart kom hjem.

Jeg forstår bare ikke at han ikke har savnet mig.


Og for lige at toppe den. Så er jeg kommet hjem og har taget kage med så vi rigtig kan hygge. Kæresten er så slet ikke hjemme, han har taget en ekstra vagt på jobbet. Og jeg måtte selv ringe til ham for at finde ud af hvor han var.

Synes godt nok han er noget afvisende for tiden.
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 9. okt 2016, 13:53

Glimmer skrev:
Glimmer skrev:I dag.

Jeg har været på tur med nogle veninder siden i går. Har skrevet en del beskeder til ham. Bare sådan nogle hverdagsting såsom har du set det her. Nu har vi oplevet det her. Og godnat og godmorgen. Han har ikke svaret på nogle af dem.

Nu ringede jeg lige for at sige jeg er hjemme om en time. Han lød sur over jeg ringede og vækkede ham. Og var ret ligeglad med at jeg snart kom hjem.

Jeg forstår bare ikke at han ikke har savnet mig.


Og for lige at toppe den. Så er jeg kommet hjem og har taget kage med så vi rigtig kan hygge. Kæresten er så slet ikke hjemme, han har taget en ekstra vagt på jobbet. Og jeg måtte selv ringe til ham for at finde ud af hvor han var.

Synes godt nok han er noget afvisende for tiden.


Jeg vil give dig ret i, at han umiddelbart virker meget afvisende. Plejer han at give dig besked om, hvor han er/hvad planerne er?
1
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 9. okt 2016, 14:25

Torn skrev:
Glimmer skrev:
Glimmer skrev:I dag.

Jeg har været på tur med nogle veninder siden i går. Har skrevet en del beskeder til ham. Bare sådan nogle hverdagsting såsom har du set det her. Nu har vi oplevet det her. Og godnat og godmorgen. Han har ikke svaret på nogle af dem.

Nu ringede jeg lige for at sige jeg er hjemme om en time. Han lød sur over jeg ringede og vækkede ham. Og var ret ligeglad med at jeg snart kom hjem.

Jeg forstår bare ikke at han ikke har savnet mig.


Og for lige at toppe den. Så er jeg kommet hjem og har taget kage med så vi rigtig kan hygge. Kæresten er så slet ikke hjemme, han har taget en ekstra vagt på jobbet. Og jeg måtte selv ringe til ham for at finde ud af hvor han var.

Synes godt nok han er noget afvisende for tiden.


Jeg vil give dig ret i, at han umiddelbart virker meget afvisende. Plejer han at give dig besked om, hvor han er/hvad planerne er?


Det synes jeg han gør. Det kan glippe, men det sker jo også for mig! Men vi plejer at kommunikerer ofte. Der er bare ligesom sket en ændring på det seneste. Jeg er ret frustreret lige nu og han er først hjemme kl 1 i nat og skal også arbejde i morgen aften. Det er ikke optimalt
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 9. okt 2016, 14:28

Glimmer skrev:
Det synes jeg han gør. Det kan glippe, men det sker jo også for mig! Men vi plejer at kommunikerer ofte. Der er bare ligesom sket en ændring på det seneste. Jeg er ret frustreret lige nu og han er først hjemme kl 1 i nat og skal også arbejde i morgen aften. Det er ikke optimalt


Det kan jeg godt forstå. Det giver nok ikke mening at tage den over telefonen, mens han er på job, så jeg ville forsøge at parkere den for nu, men tage snakken i løbet af kommende uge.
1
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 9. okt 2016, 15:52

Torn skrev:
Glimmer skrev:
Det synes jeg han gør. Det kan glippe, men det sker jo også for mig! Men vi plejer at kommunikerer ofte. Der er bare ligesom sket en ændring på det seneste. Jeg er ret frustreret lige nu og han er først hjemme kl 1 i nat og skal også arbejde i morgen aften. Det er ikke optimalt


Det kan jeg godt forstå. Det giver nok ikke mening at tage den over telefonen, mens han er på job, så jeg ville forsøge at parkere den for nu, men tage snakken i løbet af kommende uge.


Må jeg hellere. Han har måske en dårlig weekend
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 9. okt 2016, 16:07

I fredags. Han kom hjem om eftermiddagen og fortalte, at han ikke havde været på arbejde torsdag-fredag, men i stedet havde taget fri for at fuske, altså renovere et badeværelse, for et perifert vennepar. "Jeg gjorde det jo, fordi det var hurtige, lette penge. De ville virkelig gerne have det lavet, og jeg var kommet til at sige ja allerede i august". Nååårh, jamen når de virkelig gerne ville have det lavet, så er det da helt ok, at du - I SMUG - bruger to fridage på deres lille pusse-nusse-projekt, selvom vores grund ligner en fucking byggeplads på 3. år, fordi du ikke har nosset dig færdig med vores egen tilbygning!!!

:rulle: :boo: :puke: :skeptisk: Fucking idiot.
20
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 9. okt 2016, 16:10

Og han gjorde det i smug, fordi han kendte min holdning til det. Som i korte træk er ovenstående - du skal fandeme ikke hjælpe gud og hver mand, så længe vores indkørsel er fyldt op med mursten, som venter på at blive muret i tilbygningen. Jeg har haft fucking bryggers samt udelukkende koldt vand i køkkenet, siden den yngste blev født. I september 2014!
15
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 9. okt 2016, 16:20

Evapeva skrev:Og han gjorde det i smug, fordi han kendte min holdning til det. Som i korte træk er ovenstående - du skal fandeme ikke hjælpe gud og hver mand, så længe vores indkørsel er fyldt op med mursten, som venter på at blive muret i tilbygningen. Jeg har haft fucking bryggers samt udelukkende koldt vand i køkkenet, siden den yngste blev født. I september 2014!

Min kæreste er lige sådan, det er så møgirriterende. Hvis nogen spørger ham om hjælp til noget så kan han åbenbart ikke sige nej, og så kan han bruge energi på alle mulige andres problemer, imens der er massere i hans/vores liv der godt kunne trænge til at blive taget fat i.
Problemet er også lidt at folk lynhurtigt fanger at han siger ja hvis man spørger så folk har været rigtig slemme til bare at forvente at han sidder på spring,klar til at hjælpe. Det er så åndssvagt.
Han er heldigvis blevet bedre til at sige nej, men nøøøj hvor jeg kender det der.
2
...
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Yetie » 9. okt 2016, 16:25

Evapeva skrev:Og han gjorde det i smug, fordi han kendte min holdning til det. Som i korte træk er ovenstående - du skal fandeme ikke hjælpe gud og hver mand, så længe vores indkørsel er fyldt op med mursten, som venter på at blive muret i tilbygningen. Jeg har haft fucking bryggers samt udelukkende koldt vand i køkkenet, siden den yngste blev født. I september 2014!


Men det er åbenbart aldrig sjovt at ordne noget derhjemme. Min mand er lidt på samme måde. Han kan godt hjælpe sin far med at lægge terrasse eller sin kammerat med at ordne tag, men at støvsuge eller pudse vinduer er en meget uoverkommelig opgave - selvom han går hjemme. Ja, han er førtidspensionist, men han bruger det også konsekvent som undskyldning for ikke at lave en skid herhjemme. :evil:
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pityt » 11. okt 2016, 16:44

Lige nu synes jeg bare, at han er en fucking taber-nar, der ikke forstår hvad det vil sige at være i et forhold. Han har VIRKELIG ikke fortjent mig :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Utilregnelig » 11. okt 2016, 19:02

Pityt skrev:Lige nu synes jeg bare, at han er en fucking taber-nar, der ikke forstår hvad det vil sige at være i et forhold. Han har VIRKELIG ikke fortjent mig :cuss:


Hvad er der dog sket, søde Pityt? Hvis du ikke har lyst til at tale om det, er her bare et kæmpe kram til dig :kram:
1
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pityt » 11. okt 2016, 19:21

Utilregnelig skrev:
Pityt skrev:Lige nu synes jeg bare, at han er en fucking taber-nar, der ikke forstår hvad det vil sige at være i et forhold. Han har VIRKELIG ikke fortjent mig :cuss:


Hvad er der dog sket, søde Pityt? Hvis du ikke har lyst til at tale om det, er her bare et kæmpe kram til dig :kram:

Tak :kys:
Det er svært at forklare...men jeg føler ikke, at jeg får den følelsesmæssige tryghed jeg har brug for. Og når han så samtidig ikke er god til at snakke om tingene og nærmest skal tvinges til at tale om nogetsomhelst der betyder noget, bliver det sgu lidt op ad bakke :rulle:
1
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Forhold og sex"