Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 7. okt 2016, 11:49

PinkPowerPrincess skrev:
Howitz skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Nu er jeg endelig ruger :pompom: På en meget flot blastocyst. Ved sidste ægoplægning i juni, der begyndte jeg jo at styrtbløde, og det endte så med jeg havde blødt hele min livmoderslimhinde og min blastocyst ud. Men denne her ægoplægning gik bare så godt, og jeg har ikke blødt en eneste dråbe i dag! Jeg har det vidst lidt anderledes end de fleste af jer andre; synes two-week-wait er det mest fantastiske, det er jo her man har en chance for at være gravid :lun:


Jubiiii.. STORT tillykke! Det er jo en sejer i sig selv :pompom: og så en blastocyst :banan: Jeg hepper alt hvad jeg kan på den lille fis!

Jeg tror ikke meget på min lille Krumme :( Min krop har været så stresset pga. rygsmerter, og jeg har måtte tage panodiler i to dage :boo: Det der crinone driller mig med kvalme (som godt nok er forduftet nu) og jag i brystvorterne. Samtidig så var der ikke noget æg som var godt nok til frys på 5. dagen :(


Øv at der ikke var nogle af de resterende æg der klarede sig til 5. dagen! Jeg håber jeres befrugtede æg klarer sig bedre i livmoderen end i reagensglasset, sådan er det jo for nogle.. Åh ja det er så irriterende med det medicin man skal tage, hvor bivirkningerne er det samme som graviditetssymptomer :tie: Jeg håber ægget har sat sig fast på trods af rygsmerter! Det er der jo stadig en chance for :) Hvornår har du test dag?


Jeg skal have taget blodprøve om en uge :) Kommer nok til at teste før, for på fredag er det 2 uger og 2 dage siden æu :) Hvornår skal du teste?
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 7. okt 2016, 12:00

Howitz skrev:
PinkPowerPrincess skrev:
Howitz skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Nu er jeg endelig ruger :pompom: På en meget flot blastocyst. Ved sidste ægoplægning i juni, der begyndte jeg jo at styrtbløde, og det endte så med jeg havde blødt hele min livmoderslimhinde og min blastocyst ud. Men denne her ægoplægning gik bare så godt, og jeg har ikke blødt en eneste dråbe i dag! Jeg har det vidst lidt anderledes end de fleste af jer andre; synes two-week-wait er det mest fantastiske, det er jo her man har en chance for at være gravid :lun:


Jubiiii.. STORT tillykke! Det er jo en sejer i sig selv :pompom: og så en blastocyst :banan: Jeg hepper alt hvad jeg kan på den lille fis!

Jeg tror ikke meget på min lille Krumme :( Min krop har været så stresset pga. rygsmerter, og jeg har måtte tage panodiler i to dage :boo: Det der crinone driller mig med kvalme (som godt nok er forduftet nu) og jag i brystvorterne. Samtidig så var der ikke noget æg som var godt nok til frys på 5. dagen :(


Øv at der ikke var nogle af de resterende æg der klarede sig til 5. dagen! Jeg håber jeres befrugtede æg klarer sig bedre i livmoderen end i reagensglasset, sådan er det jo for nogle.. Åh ja det er så irriterende med det medicin man skal tage, hvor bivirkningerne er det samme som graviditetssymptomer :tie: Jeg håber ægget har sat sig fast på trods af rygsmerter! Det er der jo stadig en chance for :) Hvornår har du test dag?


Jeg skal have taget blodprøve om en uge :) Kommer nok til at teste før, for på fredag er det 2 uger og 2 dage siden æu :) Hvornår skal du teste?


Spændende. Jeg har bp d. 18. Jeg har kun én test tilbage, og det passer mig egentlig fint, for jeg vil prøve ikke at være et testmonster denne gang :genert: Så det bliver først 4+0, på næste søndag. Denne her gang har jeg jo også taget ægløsningssprøjte, og jeg gider ikke teste den ud, så for at være sikker på at få et rigtigt svar, vil jeg vente til 4+0 :) Synes også det var tortur sidst at jeg skulle gå en hel uge fra jeg havde taget en negativ test, til bp, det var så også først 4+5 jeg fik taget bp, men i sådan en situation vil man bare gerne videre. Så et par dage til bp når man tester hjemme, synes jeg er ok. Har også overvejet ikke at teste hjemme, men vil gerne være lidt forberedt på hvad sygeplejersken siger :)
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 7. okt 2016, 18:40

Need I say more :dåne: :lun: :panik:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 7. okt 2016, 20:00

Yay Marigold, tillykke :kys:
1
Cosi
Indlæg: 999
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2229

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Cosi » 8. okt 2016, 18:49

Ballademager skrev:Min krop opfører sig topmærkeligt for tiden. Venter mens om ret præcist en uge, så jeg synes ikke rigtigt, at det giver mening med symptomer allerede nu :gruble: Kvalmen, som dog ikke på nogen måde er slem, kan måske forklares med andre ting, nivene i underlivet ved jeg simpelthen ikke hvad kommer af. Hovedpinen føles på en måde, jeg simpelthen ikke har prøvet tidligere. Mystisk...


I juli mdr. var min krop også mega underlig. Jeg plejer aldrig at lide af PMS, men set i bakspejlet var det garanteret det. Havde læst, at det blev værre med alderen - og jeg var netop fyldt 30 år måneden forinden :fløjt: Fik også mange mærkelige symptomer en uges tid før. Normalvis plejer jeg har mærke menstruationen komme et par timer før. I juli havde jeg smerter en uge før. Så da jeg også fik lignende symptomer denne gang, ville jeg gerne gå over tid inden jeg testede.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. okt 2016, 22:16

Marigold skrev:Need I say more :dåne: :lun: :panik:



Tillykke!! :kys:
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf HappyPaww » 10. okt 2016, 05:01

Grrr - cyklus dag 32, og negativ test lørdag og her til morgen :sur: Men ikke skyggen af menstruation eller symptomer herpå, men en hel masse graviditetssymptomer...

Måske er det hjernen og kroppen der spiller mig et puds, men så vil jeg gerne have afklaring snart...!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 08:23

Øhmm.. Det her bliver 100% ego! Sorry :genert:

Jeg testede i dag på dag 3+5. Jeg skal egentlig først til blodprøve på fredag, hvor jeg er 4+2, men jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig. Egentlig havde jeg mistet alt håb, men se! :dåne:

image.jpeg


Alt er tidligt, så alt kan ske! Men jeg har ALDRIG fået to streger på min test :nerve:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. okt 2016, 08:49

Tillykke Howitz! (Du har fået grønt, men det første indlæg efter dit, kan jo ikke indeholde andet :) ) Så tager jeg mit brok i det næste :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. okt 2016, 08:55

Jeg havde en lidt øv dag i går (lige hvad det her angår - ellers var den faktisk rigtig god :D )...

Skulle have mens, men havde ikke set skyggen af den hele dagen (den plejer at være der om morgenen, og jeg pletbløder som regel 2-3 dage op til.) Men intet denne gang bortset fra en lille pletblødning i torsdags. Havde fødselsdag i går, så begyndte så småt at tænke over, hvor fint det kunne være med en positiv test i fødselsdagsgave. :genert:

Da der stadig intet spor var af den ved 19-tiden, da kæresten kørte efter aftensmaden, besluttede jeg at teste. Mig ud at tisse i en kop, og fandenme ikke, om papiret så var rødt, da jeg tørrede mig efter tisseturen :( Amen er det ikke TYPISK!

Hader mig selv lidt for, at håbet alligevel fik overtaget. Åndssvage krop, der liiige skulle opføre sig anderledes end normalt. :nej:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 09:17

MyGirl skrev:Tillykke Howitz! (Du har fået grønt, men det første indlæg efter dit, kan jo ikke indeholde andet :) ) Så tager jeg mit brok i det næste :D


Hahaha.. Hvor er du betænksom :kys: Love it!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 09:20

MyGirl skrev:Jeg havde en lidt øv dag i går (lige hvad det her angår - ellers var den faktisk rigtig god :D )...

Skulle have mens, men havde ikke set skyggen af den hele dagen (den plejer at være der om morgenen, og jeg pletbløder som regel 2-3 dage op til.) Men intet denne gang bortset fra en lille pletblødning i torsdags. Havde fødselsdag i går, så begyndte så småt at tænke over, hvor fint det kunne være med en positiv test i fødselsdagsgave. :genert:

Da der stadig intet spor var af den ved 19-tiden, da kæresten kørte efter aftensmaden, besluttede jeg at teste. Mig ud at tisse i en kop, og fandenme ikke, om papiret så var rødt, da jeg tørrede mig efter tisseturen :( Amen er det ikke TYPISK!

Hader mig selv lidt for, at håbet alligevel fik overtaget. Åndssvage krop, der liiige skulle opføre sig anderledes end normalt. :nej:


Det er jo bare SÅ typisk! Hader det :rulle: Det har jeg prøvet et par gange og man bliver lige ekstra skuffet :( Elsker at du kan se det gode i dagen alligevel :love: Et barn ville være heldig at få sådan en sød og positiv mor som dig :lun:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. okt 2016, 09:28

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Jeg havde en lidt øv dag i går (lige hvad det her angår - ellers var den faktisk rigtig god :D )...

Skulle have mens, men havde ikke set skyggen af den hele dagen (den plejer at være der om morgenen, og jeg pletbløder som regel 2-3 dage op til.) Men intet denne gang bortset fra en lille pletblødning i torsdags. Havde fødselsdag i går, så begyndte så småt at tænke over, hvor fint det kunne være med en positiv test i fødselsdagsgave. :genert:

Da der stadig intet spor var af den ved 19-tiden, da kæresten kørte efter aftensmaden, besluttede jeg at teste. Mig ud at tisse i en kop, og fandenme ikke, om papiret så var rødt, da jeg tørrede mig efter tisseturen :( Amen er det ikke TYPISK!

Hader mig selv lidt for, at håbet alligevel fik overtaget. Åndssvage krop, der liiige skulle opføre sig anderledes end normalt. :nej:


Det er jo bare SÅ typisk! Hader det :rulle: Det har jeg prøvet et par gange og man bliver lige ekstra skuffet :( Elsker at du kan se det gode i dagen alligevel :love: Et barn ville være heldig at få sådan en sød og positiv mor som dig :lun:


Hvor er du sød :kys: Vi skal nok få produceret det heldige asen før eller siden :D

Tænk, hvor er jeg bare glad på din vegne! :lun: Ved godt, det stadig er tidligt, men er sikker på, den nok skal gave sig godt fast!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 09:35

Det er jeg ikke itvivl om :lun:

Man troede lidt, at man ville svæve på en lyserød sky og skrige, græde og juble når man endelig så de to streger. Men jeg er fuldstændig i chok og tænker kun på, at jeg skal overleve dagene indtil fredag, så jeg kan se om HCG er højt nok, eller om det er en bio :nerve:
Jeg var sådan mere, nåh der er ikke noget, 30 sek. efter dukker nummer to streg op: 'what?! Øhm.. Hvad gør jeg nu?!' :lol: Man er jo vant til det modsatte. Jeg identificere mig nu som hende den barnløse som er i fertilitetsbehandling. Men nu har jeg to streger, hvor fanden kom de fra? :lol: Tandfeen?
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. okt 2016, 10:39

Nok nærmere storken :P
0

Tilbage til "Graviditet"