Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 8. okt 2016, 15:53

En journalist på en af de lokale sprøjter.

Stort set hver gang "hans" avis har været på banen med en artikel, kommer der en stikpille til en anden lokal avis.

Såsom "vores avis var den eneste avis der var der gennem hele åbningen/vi er hurtigere end den anden avis".

Det får mig virkelig til at synes ringe om ham og hans avis.



Edit: Og jeg er endda blevet så træt af ham og hans væremåde, at når han lægger en artikel op i den lokale FB-gruppe, ja så drøner jeg på den anden avis´ FB-side og ser, hvad de skriver istedet for :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 8. okt 2016, 17:53

Fyrst Eberhard skrev:Når andres ulykke er så stor en fornøjelse for visse mennesker, at de må stoppe op for at betragte disses lidelser. Det slår aldrig fejl, at folk bogstaveligt talt stopper på motorvejen, også i modkørende retning, så man lige kan få et glimt af herlighederne med. Men så har man også noget interessant at fortælle, når man kommer frem.

Desuden er det ikke unormalt, at redningsfolk må bede tilskuere om lige at give lidt plads, så de kan FORSØGE AT FORHINDRE, AT FOLK DØR!

Det er så usselt!


Jeg sad engang i en bus hvor vi kørte forbi et uheld. En bil havde ramt en cykelist og der var både politi og ambulance. En dame et par rækker foran mig skyndte sig lige at tage telefonen op af tasken og taget 1-3 billeder med blitz og det hele. Hvad fanden skal de bruge de billeder til?
Det minder mig mest af alt om gribbe
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 8. okt 2016, 19:30

vUlpeS skrev:
Lulu skrev:Hvordan det ene busstoppested i Odense bliver udtalt, mest af alt, fordi jeg bliver usikker på, om jeg læser det forkert.

Men Nørrebjerg Runddel, ville jeg udtale rund del (altså del som en del af noget), men i busserne bliver det udtalt, som del i frikadeller. Jeg forstår det ikke, når der er dd, skal de vel deles op.

Det skal udtales som du foreslår, men det ved robotstemmen ikke. Ellers staves det jo rondel.


Det er rædsomt at høre på. En af de busser, jeg benytter, standser ved Kirse ba eh bakken. Hvor r blev af, ved jeg ikke :D
2
14 11 14
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 8. okt 2016, 20:11

Fyrst Eberhard skrev:Der er åbenbart ingen grænser for, hvad der skal foreviges. Man mister fandeme sin tro på menneskeheden.


Det er så fuckt up at de lige skal vise Bente at "Seeee, jeg tog et billede af dem. Måske er de døde nu? Er det ikke forfærdeligt"

Jeg forstår det ikke
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 9. okt 2016, 01:10

vUlpeS skrev:
Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
Lulu skrev:Hvordan det ene busstoppested i Odense bliver udtalt, mest af alt, fordi jeg bliver usikker på, om jeg læser det forkert.

Men Nørrebjerg Runddel, ville jeg udtale rund del (altså del som en del af noget), men i busserne bliver det udtalt, som del i frikadeller. Jeg forstår det ikke, når der er dd, skal de vel deles op.

Det skal udtales som du foreslår, men det ved robotstemmen ikke. Ellers staves det jo rondel.


Det er rædsomt at høre på. En af de busser, jeg benytter, standser ved Kirse ba eh bakken. Hvor r blev af, ved jeg ikke :D

Tåkrummende i det små - og egentlig lidt mystisk, at det stadig er et problem, når man tænker på, at robotstemmen har haft nogle og 30 år at få det "lært" i (jeg mener den kom på banen sådan ca i slut-80erne, gjorde den ikke?)


Det husker jeg ikke. Kan det virkelig være så længe siden :gruble:
0
14 11 14
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 9. okt 2016, 09:17

At min søster ikke mener vi kan gøre rent, før mine ting er pakket i kasser..

Jeg synes det er træls at glo på en masse kasser, der står i stuen, da der ikke er plads andre steder.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 9. okt 2016, 14:26

Min føntørrer brændte sammen i går, så jeg skyndte mig ud for at købe en ny. Men den nye er bare slet ikke lige så god som den gamle, og mit hår bliver bare fladt af den. Så nu har jeg bestilt endnu en ny hårtørrer, der minder om den gamle, på nettet. Det var lige 450 kr. ud af vinduet. :(
0
You can't spell awesome without me.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 9. okt 2016, 14:52

At her er så pivkoldt, selvom er er varme på radiatorerne..
- har lige taget vanter på fordi jeg frøs mine hænder
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 9. okt 2016, 15:58

Aviva skrev:At her er så pivkoldt, selvom er er varme på radiatorerne..
- har lige taget vanter på fordi jeg frøs mine hænder

Skulle til at skrive det samme. Minus vanterne! Her er det tykke strømper, hættetrøje og uldtæppe...og alligevel fryser jeg :wacko:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Evapeva » 9. okt 2016, 16:01

Min svigerinde. :genert:


Man behøver ikke uddybe, vel? :fløjt:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 9. okt 2016, 18:03

vUlpeS skrev:
Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
Lulu skrev:Hvordan det ene busstoppested i Odense bliver udtalt, mest af alt, fordi jeg bliver usikker på, om jeg læser det forkert.

Men Nørrebjerg Runddel, ville jeg udtale rund del (altså del som en del af noget), men i busserne bliver det udtalt, som del i frikadeller. Jeg forstår det ikke, når der er dd, skal de vel deles op.

Det skal udtales som du foreslår, men det ved robotstemmen ikke. Ellers staves det jo rondel.


Det er rædsomt at høre på. En af de busser, jeg benytter, standser ved Kirse ba eh bakken. Hvor r blev af, ved jeg ikke :D

Tåkrummende i det små - og egentlig lidt mystisk, at det stadig er et problem, når man tænker på, at robotstemmen har haft nogle og 30 år at få det "lært" i (jeg mener den kom på banen sådan ca i slut-80erne, gjorde den ikke?)


Det husker jeg ikke. Kan det virkelig være så længe siden :gruble:
Jeg er ikke helt sikker, men noget i den retning, skulle jeg da mene. - Jeg kom forresten lige i tanke om, hvad der gik forud for robotstemmen; førhen gik alle århusianske buschauffører efter alt at dømme til den samme, spøgefulde talepædagog, der lærte dem at udtale "Skæring" som "Sknnn", "Brabrand" som "Brrr" og videre i den dur :)


:lol:

For de der mange år siden, mener jeg, det var chaufføren, som sagde stoppestederne, hvis de da overhovedet blev sagt, senere blev det indtalt på bånd, så vidt jeg husker, og det bruger de stadig i s-togene. Heldigvis.
Men det kan sagtens være, at det fandtes.
0
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2016, 11:47

Mobiltelefonerne er skyld i, at alle hjemmesider bliver mere og mere primitive og barnlige, fordi de skal passe til "alle platforme". :genert:
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2016, 11:49

Delfin skrev: :lol:

For de der mange år siden, mener jeg, det var chaufføren, som sagde stoppestederne, hvis de da overhovedet blev sagt, senere blev det indtalt på bånd, så vidt jeg husker, og det bruger de stadig i s-togene. Heldigvis.
Men det kan sagtens være, at det fandtes.

Jeg vil mene, at i hvert fald langt op i 90'erne blev stoppestederne i Kbh. sagt af chaufføren (hvis de blev).
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. okt 2016, 12:57

At Adobe Flash Player skal opdateres, hver.eneste.gang jeg skal bruge det. Så hold dog op med at lave så mange opdateringer!
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 10. okt 2016, 14:28

At det stinker værre end et bodega ude i gangen, fordi naboen og evt gæst, sidder og pulser løs..

Lige før jeg skulle have en motorsav for at skære mig igennem.. Så klamt!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini

Tilbage til "Generelt"