Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aviva » 9. okt 2016, 12:09

Fik smidt ting ud fra mit kælderrum, så nu er det næsten tømt..

Er glad for at min søster og hendes kæreste lige ville køre det på lossepladsen idag, og at min anden lillesøster også hjalp med at bære op..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ladysparrow » 9. okt 2016, 18:27

At jeg har købt en bil... kan slet ikke vente med at få den hjem. Det bliver perfekt når jeg flytter ud på æ land til min kæreste. Nu kan jeg godt mærke hvor meget jeg har savnet en bil siden jeg blev skilt i foråret.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Annione » 9. okt 2016, 18:45

Et hyggeligt besøg hos kærestens farmor. Det var bare så ja: hyggeligt!
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Q-beben » 10. okt 2016, 13:54

Vi har fået noget alvorlig dødelig sygdom helt tæt på i vores familie, plus at min eksmand desværre samtidig med har fravalgt vores to børn i en periode, så vi er noget klemte i vores lille familie lige for tiden.

Da vores børn var små, havde vi en aupair, som blev en del af vores familie. Vi (både jeg og børnene) har kontakt til hinanden, selvom hun bor langt væk.

Hun har søgt og nu fået bevilliget et turist visa, så hun kommer for at besøge os i tre måneder i november-februar. Hun vil bare herop for at være en støtte for mig og børnene i alt det her kaos...

Hvor er hun dog bare et dejligt menneske :) Tænk sig lige at tage tre måneder ud af sit liv for at være der for andre? Hun skulle ha været startet i job i Japan efter endt uddannelse, og ja, det har hun bare formået at få skubbet.

Det er lige, så jeg tuder... her midt i arbejdstiden... Hvor er det bare stort af hende.

Vi glæder os helt vildt - vi har bare savnet hende så meget.
14
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tricolette » 11. okt 2016, 07:26

At det endelig lykkes sønnike at bestå køreprøven - kun i 5. forsøg :fløjt:

Så nu tror jeg nok, folk skal til at holde høns og løsgående hunde inden i fremtiden :panik:
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf bluetof1 » 11. okt 2016, 13:54

At min klient meget mod forventning blev indstillet til fleksjob i dag. DET har fanme været en lang tur op ad bakke :tie:
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 11. okt 2016, 22:16

Måske ikke lige idag, men en dag i sidste uge og sådan helt generelt.
Nogle kan måske huske hvor dårligt jeg havde det for et års tid siden. Jeg havde virkelig dårligt. Det var rigtig skidt.
Men min medicin blev sat op og jeg gik til en virkelig dygtig psykiater og jeg føler at jeg er blevet meget mere mig. Den jeg rigtigt er.
Jeg tror i virkeligheden at jeg ikke har været mere i balance siden mine sene teenageår. Altså 20 år siden.
Jeg er blevet mushy og bliver meget nemt rørt. Psykiateren sagde at det var ret ualmindeligt at det skete.
Men jeg tror egentlig at det er fordi jeg vågnede lidt op af min døs og kunne tillade mig at føle lidt.
Bevares jeg havde også stress og jeg var ude af stand til at fungere normalt og det er også lettet.
Jeg kan føre en samtale nu uden at glemme hvad den anden siger. Og jeg kan huske, næsten altid, hvad jeg selv vil sige når de har talt færdig.
Jeg afbryder stadig, fordi jeg skal koncentrere mig meget for at huske det, men det er et stort fremskridt.
Og jeg taber stadig alting når jeg bliver presset. Og så vender døsen tilbage, hvor jeg går i stå i en samtale og ikke kan huske hvad vi talte om.
Men det ved jeg er en kombination af min dårlige nakke, som maser lidt på mine nervebaner og at jeg ryger lidt tilbage i stress-tilstanden.
Og at det går over, når jeg bliver mindre presset.
Jeg kan være sammen med andre mennesker uden at føle angst og have lyst til at flygte hele tiden.
Hæh og nu bliver jeg rørt og tuder lidt. Men det er på den lettede måde.
Hold kæft jeg har mange issues, men jeg kan håndtere det nu.
Det er vildt. Det er positivt.
Det er starten på resten af mit liv :banan:
27
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 12. okt 2016, 09:19

Har skrevet mig på venteliste til en lyserød iPhone 7 med 128 gb :banan: Min søde mand har givet mig et tilskud til en ny telefon, fordi min gamle iPhone kører ad H til. Så nu har jeg rent faktisk råd til en ny telefon, selvom jeg stadig kvier mig ved prisen :tie:
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14801
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 13. okt 2016, 08:19

Ny føntørrer nr. 2 indkøbt inden for få dage er meget bedre til mit hår end ny føntørrer nr. 1. Så nu har jeg ikke helt fladt hår :banan:, og ny føntørrer nr. 1 ryger dybt ind i skabet som reserve, hvis ny føntørrer nr. 2 (Gud forbyde det) står af på et tidspunkt.
2
You can't spell awesome without me.
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf OsCoccygis » 13. okt 2016, 12:50

Vand- og varmeregnskabet er kommet, jeg får godt 900 kr. return næste måned :banan:
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 13. okt 2016, 13:16

Min kæreste er kommet af med alle slanger mv. Han er feberfri, alle tal bevæger sig i rigtig retning, han kan klare sig uden ilt, han må spise mad, kan gå på toilettet selv og i det hele taget komme lidt omkring, dog stadig med rolator. Det er så dejligt at se fremskridt. Og nu har flere af sygeplejerskerne sagt, at nu varer det nok ikke så længe, før han kan blive udskrevet :lun:

Tak for alle kort og beskeder. De har virkelig varmet. Det har været rart med et sted at læsse lidt af en gang imellem :kys:
18
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 13. okt 2016, 16:31

Min arbejdsplads vil lade mig tage firmabilen, betale BroBizz, betale overnatning og mad når jeg skal på kursus om 14 dages tid :8: Og de kursusdage der ligger lørdag og søndag kan jeg tage fri nogle andre dage. Det er virkelig vildt! Jeg har selv betalt kurset (knap 6000 kr) og forventede og beregnede at skulle betale alle de ting selv, så jeg føler mig meget beæret

Og det var så hvad der kom ud af at jeg spurgte, om jeg skulle bruge flextid, en feriedag eller andet for at få fri om fredagen og om resten skulle skrives på timesedlem :genert:

Edit: Ift. mad så sagde mine ledere "Og køb nu noget ordentlig i stedet for noget billigt junkfood"! :8:
13
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Persnikedy » 13. okt 2016, 17:38





:banan: Yeeeeees!!!
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf girl_beat » 13. okt 2016, 18:31

sigge skrev:Ny føntørrer nr. 2 indkøbt inden for få dage er meget bedre til mit hår end ny føntørrer nr. 1. Så nu har jeg ikke helt fladt hår :banan:, og ny føntørrer nr. 1 ryger dybt ind i skabet som reserve, hvis ny føntørrer nr. 2 (Gud forbyde det) står af på et tidspunkt.

Hjælp en uvidende... Hvordan kan føntørren give fladt eller ikke-fladt hår? Har det ikke noget at gøre med, hvordan man blæser? :gruble:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Muuh » 14. okt 2016, 09:21

En fremmede mand som bankede på og gav mig en flaske rødvin :love:
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Generelt"