Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 15:10

Dikus skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg skal lige være med. Du synes ikke, jeres snak er flirtende mere? Hvorfor ikke? Det var da et sejt move at sende det billede :) Hvor står I pt.?


Korrespondancen er ikke længere "flirtende, men venskabelig". Det venskabelige er væk :) Og han er ualmindelig sød.

Jeg er ikke så bange for offentliggørelse af nøgenbilleder. Der er ikke noget, der er sådan "for meget". De er pæne - og skulle nogen offentliggøre det, ved jeg godt, hvor sympatien vil ende... så jeg er ret sikker på, det ikke sker/skaden er begrænset. Så ikke sådan super-modigt. For altså... han har set mig nøgen før, en enkelt gang.



Ahhh, på den måde. Skønt :lun:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. okt 2016, 18:16

Så skrev jeg til Tindermatchet - åhåh!
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 18:21

Animi skrev:Så skrev jeg til Tindermatchet - åhåh!


Du er sej! Hvad skrev du?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. okt 2016, 18:25

Viskelæder skrev:
Animi skrev:Så skrev jeg til Tindermatchet - åhåh!


Du er sej! Hvad skrev du?


Jeg skrev bare at jeg var frisk på en kop kaffe en dag, hvis han havde lyst :)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 18:32

Animi skrev:
Viskelæder skrev:
Animi skrev:Så skrev jeg til Tindermatchet - åhåh!


Du er sej! Hvad skrev du?


Jeg skrev bare at jeg var frisk på en kop kaffe en dag, hvis han havde lyst :)


Ihh, jeg er stolt af dig :)
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. okt 2016, 18:33

Jeg har måske snart min første Tinderdate.
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 18:33

DenSyngendeLussing skrev:Buuuh, Viskelæder, sikke et fjols! Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor det skulle være så svært at sende et høfligt "tak, men nej tak" - man skulle tro, de dér mænd forventer, at alle kvinder forvandler sig til psykotiske stage 5-clingers ved en afvisning.



Jahh, det' sgu træls. For mig er det ikke så meget det, at han strudser mig, altså måden han gør det på. Det er mere bare det, at han tydeligt ikke er interesseret. Det er bare pissemeget øv!
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. okt 2016, 18:35

IrmaPigen skrev:Jeg har måske snart min første Tinderdate.


Uuuh :pompom:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. okt 2016, 18:39

Animi skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har måske snart min første Tinderdate.


Uuuh :pompom:


Lad os nu se om det bliver en realitet.

Jeg har nu også været på Tinder i et par måneder uden at have været på date.

Jeg synes Tinder er et lidt sært medie :genert:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. okt 2016, 18:44

IrmaPigen skrev:
Animi skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har måske snart min første Tinderdate.


Uuuh :pompom:


Lad os nu se om det bliver en realitet.

Jeg har nu også været på Tinder i et par måneder uden at have været på date.

Jeg synes Tinder er et lidt sært medie :genert:


Det er det virkelig også :lol: Men man kan godt en gang i mellem komme på nogen hyggelige dates :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 08:07

Tindermatch har svaret - og han er frisk på en kop kaffe :banan:

Nu kan jeg selvfølgelig ikke vide det, før jeg møder ham, men ud fra det han skriver virker han som en rigtig stille, genert person. Hvilket der absolut ikke er noget galt i, udover at jeg selv er stille og genert, og det er nok ikke en god kombi. Men nu må vi se :)
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 12. okt 2016, 11:18

KitKat skrev:Hmm... Tindermand som var (er) spændende nok til at "få mig til" at date eksklusivt er gået i tænkeboks for at finde ud af, om han kan rumme at jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker.


Øv. :mellow:

Han var stadig usikker, men ville godt give det en chance på en date mere. Jeg var også usikker pga så meget usikkerhed så tidligt :stoned:
-så vi er endt med, at hvis vi begge to er i tvivl er der nok ikke nok at bygge videre på.

Det er nok som det skal være, og der er jo ingen af os som er gået i stykker eller noget, men jeg synes nu det er trist alligevel.
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 12. okt 2016, 11:50

KitKat skrev:
KitKat skrev:Hmm... Tindermand som var (er) spændende nok til at "få mig til" at date eksklusivt er gået i tænkeboks for at finde ud af, om han kan rumme at jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker.


Øv. :mellow:

Han var stadig usikker, men ville godt give det en chance på en date mere. Jeg var også usikker pga så meget usikkerhed så tidligt :stoned:
-så vi er endt med, at hvis vi begge to er i tvivl er der nok ikke nok at bygge videre på.

Det er nok som det skal være, og der er jo ingen af os som er gået i stykker eller noget, men jeg synes nu det er trist alligevel.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg også det med billederne lød som en dårlig undskyldning. Jeg er bekendt med at der findes folk som ikke er vilde med at deres partner optræder nøgen på billeder/film, men er godt nok aldrig stødt på varianten med at man ikke engang må tage billeder af afklædte mennesker. Er croquis tegning så også nogo i hans bog? Det virker voldsomt begrænsende i mit verdensbillede.

EDIT: Ikke at det bliver meget sjovere af den grund, selvfølgelig :kram:
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 12. okt 2016, 11:55

avdotja skrev:
KitKat skrev:
KitKat skrev:Hmm... Tindermand som var (er) spændende nok til at "få mig til" at date eksklusivt er gået i tænkeboks for at finde ud af, om han kan rumme at jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker.


Øv. :mellow:

Han var stadig usikker, men ville godt give det en chance på en date mere. Jeg var også usikker pga så meget usikkerhed så tidligt :stoned:
-så vi er endt med, at hvis vi begge to er i tvivl er der nok ikke nok at bygge videre på.

Det er nok som det skal være, og der er jo ingen af os som er gået i stykker eller noget, men jeg synes nu det er trist alligevel.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg også det med billederne lød som en dårlig undskyldning. Jeg er bekendt med at der findes folk som ikke er vilde med at deres partner optræder nøgen på billeder/film, men er godt nok aldrig stødt på varianten med at man ikke engang må tage billeder af afklædte mennesker. Er croquis tegning så også nogo i hans bog? Det virker voldsomt begrænsende i mit verdensbillede.

EDIT: Ikke at det bliver meget sjovere af den grund, selvfølgelig :kram:


:) Det var vist også mest min funktion som nøgenmodel, ikke fotograf, der var årsag til spekulationer.
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 12. okt 2016, 12:03

^ah okay, det havde jeg ikke fanget. Jeg synes personlig den slags er fjollet, men er klar over at der findes folk som ikke bryder sig om den slags.
0

Tilbage til "Forhold og sex"