Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 11. okt 2016, 21:01

sortkaffe skrev:tlf opkald hvor der bliver ringet med Hemmeligt nummer..
har nogle jobansøgninger ude, så tænkte først at det muligvis kunne være fra et af de steder, men så skulle man da mene at de
ville lægge en besked hvis jeg ikke nåede at tage tlf eller sende en mail.
Nå den ringede igen og den blev afbrudt lige efter jeg tog den..
ih altså

Og når du endelig at tage den fordi "hvad nu hvis", er det med 99,9% sandsynlighed en eller anden overfrisk type fra Gul Strøm eller WSPA :sur:
1
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 11. okt 2016, 21:33

Overboen der vist er fuld, han bumler rundt deroppe.. Godt jeg snart er fri for hans støjeri..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. okt 2016, 21:42

Min krop.
Seriøst, jeg er 38 og jeg har i flere år haft ondt i mine led (har egentlig altid har ondt i leddene, det er bare blevet værre)
Mine discusser i nakken er fucked og jeg vågner hver dag og nat og har ondt i nakken. Når jeg vågner må jeg tit koncentrere mig for at slappe af, for jeg vågner med skuldrene oppe om ørene. Hvordan spænder man sådan mens man sover ?!
Jeg kan aldrig slappe ordentlig af.
Mine fingre gør ondt og jeg har ikke kræfter til at åbne sodavand og skruelåg altid. Det gør for ondt.
Gå nu væk! Jeg ved godt at jeg er arveligt belastet og det er ikke gigt. Jeg ved ikke hvad det så er, men det er virkelig irriterende.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 12. okt 2016, 08:08

At vigtige breve bliver sendt til en gammel adresse jeg havde for fire år siden.
Det er breve med tidspunkter hvor jeg skal møde, og jeg har ventet flere måneder på de her tider. Jeg har ændret min adresse, men alligevel bliver man ved med at sende breve til gammel adresse.

Den lejlighed hjemsøger mig.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 12. okt 2016, 19:58

Rosa Espinosa skrev:Tror kraftemne jeg er ved at blive forkølet :s Det er bare kommet fuldstændig ud af det blå. For en time siden begyndte jeg at få ondt i halsen og nu er min næse begyndt at føles stoppet og jeg har fået hovedpine. Det har jeg bare ikke tid til.

Det er da ikke allerede sæson for forkølelser. Det er for tidligt.

Det er i fuldt flor her :( Barn syg siden søndag, manden syg og jeg er også godt på vej :sur: Og jeg har virkelig heller ikke tid (og priser mig lykkelig for studerende kæreste der kan blive hjemme med snottedrengen...)!
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 12. okt 2016, 20:02

HappyPaww skrev:
Rosa Espinosa skrev:Tror kraftemne jeg er ved at blive forkølet :s Det er bare kommet fuldstændig ud af det blå. For en time siden begyndte jeg at få ondt i halsen og nu er min næse begyndt at føles stoppet og jeg har fået hovedpine. Det har jeg bare ikke tid til.

Det er da ikke allerede sæson for forkølelser. Det er for tidligt.

Det er i fuldt flor her :( Barn syg siden søndag, manden syg og jeg er også godt på vej :sur: Og jeg har virkelig heller ikke tid (og priser mig lykkelig for studerende kæreste der kan blive hjemme med snottedrengen...)!


Her i huset er vi også alle tre hårdt ramt :(
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 20:35

Jeg er på min universitetsmail tilmeldt et nyhedsbrev. En studerende er så kommet til at sende en mail til alle andre tilmeldte, hvor h*n skriver at h*n stadigvæk modtager mails, selvom h*n har afmeldt nyhedsbrevet flere gange.
Jeg kan godt regne ud at det nok er en fejl at mailen er blevet sendt til alle os andre, og ikke kun redaktionen. Det er der også en anden der har skrevet til vedkommende, hvilket vi alle også modtog.
Alligevel er det åbenbart utrolig mange der ikke kan regne det ud - fordi jeg efterhånden har modtaget 15 mails af folk, der skriver "Hvorfor har jeg modtaget denne mail? Jeg har ikke sendt dig noget, jeg har ikke noget med det at gøre."

Virkelig irriterende.
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sortkaffe » 12. okt 2016, 21:15

Min hund!
fandme som en anden trodsalder han er i lige for tiden, jeg bliver træt!!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 12. okt 2016, 21:33

At jeg for tiden sover elendigt og har vildt svært ved at falde i søvn, selvom jeg faktisk er reelt træt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sortkaffe » 12. okt 2016, 21:46

2SHY skrev:At jeg for tiden sover elendigt og har vildt svært ved at falde i søvn, selvom jeg faktisk er reelt træt

kender jeg godt.. jeg er så træt om dagen, og når jeg så endelig kan gå i seng, så kan jeg ikke sove, og spekulere på en masse dumt
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sortkaffe » 12. okt 2016, 22:12

sortkaffe skrev:Min hund!
fandme som en anden trodsalder han er i lige for tiden, jeg bliver træt!!

og nu snorksover han så sødt :lun: får jo helt dårlig samvittighed :rulle:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 13. okt 2016, 02:59

At det, igen, er lykkedes mig at være oppe til kl 5 om morgenen, fordi jeg liiiige skulle have en enkelt fyraftensøl med nogle venner. God dammit.

At Louise irriterer mig sådan. Jeg kan egentlig skide godt lide hende, hun er sød og dejlig, men hun er altid sådan "Eeeej var jeg nu heeelt fantastisk igen?? Ej, tihi, og så græder jeg lige lidt..." Jeg gider ikke engang se programmet, for jeg ved at hun vil være sådan.
Og jeg ved at hun vinder, for det gør hun altid. -Det er nok derfor hun er blevet som hun er.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sortkaffe » 13. okt 2016, 09:04

HappyPaww skrev:
sortkaffe skrev:tlf opkald hvor der bliver ringet med Hemmeligt nummer..
har nogle jobansøgninger ude, så tænkte først at det muligvis kunne være fra et af de steder, men så skulle man da mene at de
ville lægge en besked hvis jeg ikke nåede at tage tlf eller sende en mail.
Nå den ringede igen og den blev afbrudt lige efter jeg tog den..
ih altså

Og når du endelig at tage den fordi "hvad nu hvis", er det med 99,9% sandsynlighed en eller anden overfrisk type fra Gul Strøm eller WSPA :sur:

Nu har den lige ringet igen kort ..så nåede det heller ikke denne gang
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 13. okt 2016, 09:43

At en bog jeg er 100% sikker på jeg har afleveret stadig står under mine udlån inde på bibliotekets hjemmeside :(
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 13. okt 2016, 10:46

Der er sådan noget syntetisk betræk på mine sofahynder, og det lugter altså lidt underligt. Andre mennesker påstår at de ikke kan lugte det, men det kan jeg altså selv. Nu har jeg vasket dem, men det hjalp ikke spor. Bilka crap :rulle:
0
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"