Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 14. okt 2016, 09:51

En rigtig hyggelig morgen med vores kattekillinger. Vågnede da uret ringede og opdagede, at jeg var "belejret af katte" som min mand udtrykker det. Nr. 1 lå på min mave, nr. 2 lå i arm og nr. 3 lå op af mit ben. Så hyggeligt. Så stod vi op og de plejer at lave mega meget fis og ballade om morgenen, men det havde de slet ikke tid til i dag, da de skulle lege med papirskugler. Det var simpelthen så hyggeligt, at de bare pilede rundt og hyggede sig istedet for at grave i potteplanter, vade rundt på køkkenboredet osv. :fløjt:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Æske » 14. okt 2016, 09:52

Café latte med karamel.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mulan » 14. okt 2016, 10:00

Jeg vågnede fra en drøm om nuttede killinger, som sov på mig og som jeg kunne lege med med alskens kattelegetøj. Der var tale om, at jeg rangerede legetøjet, så man kunne vente med de allermest spændende misseting, indtil killlingerne var trætte af legetøj 1, 2 og 3 og så videre. Det var fandme en hyggelig drøm. :lol2:

Er ret sikker på, at turen i katteforum og Pandestegs beretninger om misser har haft en indflydelse.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf KitKat » 14. okt 2016, 10:09

Jeg arbejder hjemmefra, min søn lånte bilen for at køre ud og handle, og kom hjem med denne til sin moar, "bare fordi" :love:

IMG_20161014_120652.jpg


(edit: Nej, han havde ikke spist af den først, min hånd -> mund funktion er bare hurtigere end mit kamera :fløjt: )
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ladysparrow » 14. okt 2016, 10:19

At det er fredag og dermed snart er weekend for mig.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 14. okt 2016, 10:21

At jeg har trænet, så nu kan jeg ligge på sofaen resten af dagen :lol: har seriøst glædet mig til FRITID. Og ja, jeg råber. Jeg har manglet det :P
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14801
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 14. okt 2016, 12:33

girl_beat skrev:
sigge skrev:Ny føntørrer nr. 2 indkøbt inden for få dage er meget bedre til mit hår end ny føntørrer nr. 1. Så nu har jeg ikke helt fladt hår :banan:, og ny føntørrer nr. 1 ryger dybt ind i skabet som reserve, hvis ny føntørrer nr. 2 (Gud forbyde det) står af på et tidspunkt.

Hjælp en uvidende... Hvordan kan føntørren give fladt eller ikke-fladt hår? Har det ikke noget at gøre med, hvordan man blæser? :gruble:


Jeg har ingen anelse. Jeg var bare nødt til at skynde mig ud og købe ny føntørrer i lørdags, fordi den gamle døde. Og så måtte jeg bare vælge en af de to modeller, min lille lokale Imerco havde. Og jeg synes altså, at jeg brugte nøjagtigt samme tørreteknik med den nye som med den gamle, men endte med fladt og mærkeligt hår. Måske fordi den nye er større end den gamle, så jeg fik en lidt anden vinkel på luftstrømmen ind på håret? Jeg ved det virkelig ikke. Men i hvert fald kunne jeg ikke leve med det, så jeg købte endnu en ny føntørrer i samme model som den gamle, og den virker bare.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Muddi » 14. okt 2016, 13:49

En rigtig god arbejdsdag, omend den blev med to timers overarbejde. Men det har været med snak og grin og hygge med min kollega imens :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf MyGirl » 14. okt 2016, 14:16

Min chef har kaldt mig sit multiværktøj i dag :) (Underforstået en af de medarbejdere, han kan give alle de opgaver, han ikke heeelt ved, hvem i teamet, der har kompetencerne til at lave.)

Ooog, nu går jeg på weekend of skal ud at spise og drikke øl med 2 veninder.

Life is great!
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 14:52

En god dag på arbejde. Vi fik omtale af vores Harry Potter arrangement i avisen, jeg blev igen interwievet (kort) til radioen om selvsamme bog og jeg fik fat i nogle heksehatte i Bilka, som vi skal bruge til halloweenaften den 4/11 hvor der er Open by Night i byen. Nu har jeg weekend og skal først møde på tirsdag :love:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf malou_43 » 14. okt 2016, 16:36

Min klasse klarede det så godt til motionsdag - jeg har haft dem siden de var 5, altså i 4 år nu, så jeg var squ lige ved at fælde en tåre, da de vandt en titel :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2016, 17:54

*At kollega i afdeling, vi samarbejder tæt med, hev mig til side i kantinen og højlydt roste min indsats i forhold til kompliceret emne og mange utilfredse kunder i går. Min chef kom så tilfældigt forbi, og kollega hev fat i hende og pegede på mig: "Hende dér var SÅ sej i går!" Chef smilede stort, men sagde selvfølgelig ingenting. Det gør hun aldrig. Anerkender på ingen måde mit seje arbejde. Men for hunnan, hvor jeg grinede indvendigt! Hun har SÅ godt af det! Sådanne ting er sket flere gange på det sidste. Og mit netværk i organisationen bliver bare bedre og bedre ... Det skal nok lønne sig! Yay!

*At jeg fik gjort rent bord inden ferie. Ingen hængepartier!

*Udsigt til flere hyggelige aftaler, udflugter OG alenetid i min ferie.

*En hyggelig samtale med min mutti

*Udsigt til lækker italienerpizza og ditto rødvin - og allerbedst: godt selskab - når jeg er hjemme lige om lidt.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Chloecat » 14. okt 2016, 20:01

At firmaet vi har købt vores sofa fra vil tage den retur grundet den er ved at falde fra hinanden og returnere beløbet, så nu skal vi til at finde sofa.
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lykke » 15. okt 2016, 16:44

- 25% på al vin i Bilka, så fik champagnelageret fyldt op.
-Gåtur i blæsevejret
-At der kommer mere og mere styr på lejligheden. I dag fik vi savet hylder, tilpasset et bogreolsystem. Hentet et sengebord. Købt en ramme og sat billeder i.
- Mega lækker aftensmad. Grydestegt kylling med det hele! Også franske kartofler.
-At jeg har fået bestilt hotel og togbilletter til en hyggetur for manden og mig selv!
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2016, 14:07

En rigtig lad og langsom søndag med god tid. Til absolut ingenting aka nogle kilometers travetur, langsom kaffe og kage på café, aviser. At tænke på ingenting. Hente vegimad i yndlingsbiksen. Kigge på byens mennesker. At pakke sig ind i vams og hyggetøj og - sikkert - drikke et par glas vin på sofaen i aften. Der er helt stille indeni hovedet. Endelig.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"