Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Filipai » 14. okt 2016, 10:27

At jeg har så mange selvmordstanker at jeg slet ikke kan være nogle steder.

Og de mennesker man regner på vil være der, slet ikke viser sig at være som man regnede med :(
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 14. okt 2016, 10:37

Vi har en kollega der har et meget, meget svært sind - vi gør hvad vi kan for at han skal have det godt. Men det er altså ikke nemt når han er som en yo-yo nogle gange. Der sker ting oppe i hans hoved som ikke har noget med virkeligheden at gøre - han kan være svær at rumme og pt. er han farlig at have med til kunderne da vi ikke kan stole på, hvad han siger. Dagen i dag er en af de dage.
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 14. okt 2016, 10:39

Filipai skrev:At jeg har så mange selvmordstanker at jeg slet ikke kan være nogle steder.

Og de mennesker man regner på vil være der, slet ikke viser sig at være som man regnede med :(


Kan du ikke ringe til Psykiatrisk skadestue og få en snak med dem - du skal ikke være alene, når du har det så dårligt.

:ae:
3
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Filipai » 14. okt 2016, 10:41

dykkersild skrev:
Filipai skrev:At jeg har så mange selvmordstanker at jeg slet ikke kan være nogle steder.

Og de mennesker man regner på vil være der, slet ikke viser sig at være som man regnede med :(


Kan du ikke ringe til Psykiatrisk skadestue og få en snak med dem - du skal ikke være alene, når du har det så dårligt.

:ae:


Jeg kunne aldrig finde på at agere på det, og er som sådan ikke selvmordstruet. Jeg har været igennem møllen en trilliard gange, og jeg er "desværre" for rationel til indlæggelse. For selvom jeg ikke gider leve mere, så ved jeg godt det er et symptom på nogle andre ting, og vil derfor ikke agere på det. Så lige nu får platte serier og debatten lov til at aflede mig, indtil det forhåbentligt stilner lidt af med de dumme tanker.
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 14. okt 2016, 10:49

Filipai skrev:
dykkersild skrev:
Filipai skrev:At jeg har så mange selvmordstanker at jeg slet ikke kan være nogle steder.

Og de mennesker man regner på vil være der, slet ikke viser sig at være som man regnede med :(


Kan du ikke ringe til Psykiatrisk skadestue og få en snak med dem - du skal ikke være alene, når du har det så dårligt.

:ae:


Jeg kunne aldrig finde på at agere på det, og er som sådan ikke selvmordstruet. Jeg har været igennem møllen en trilliard gange, og jeg er "desværre" for rationel til indlæggelse. For selvom jeg ikke gider leve mere, så ved jeg godt det er et symptom på nogle andre ting, og vil derfor ikke agere på det. Så lige nu får platte serier og debatten lov til at aflede mig, indtil det forhåbentligt stilner lidt af med de dumme tanker.


Godt at høre at det trods alt ikke er "lige op over". Så må du give den gas herinde i stedet for - god karma til dig i weekenden :kys:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pjeps » 14. okt 2016, 12:17

At jeg spildte flere timer på at vente på en blikkenslager, som aldrig kom!

Forklaringen var at jeg ikke stod i systemet, og at de desværre ikke vidste hvad der var sket.
0
:ninja:
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Avino » 14. okt 2016, 15:27

Tusind, tusind TAK for alle jeres grønne kort.
I aner slet ikke, hvor meget det varmer. :kram:

Jeg er- stadigt- fuldstændigt handlingslammet. Vågnede i morges og tænkte- det er bare en rigtigt grim drøm.
Det er det så ikke.

Umiddelbart tænker jeg- at jeg burde være fyret med det samme, da jeg er sådan en dårlig kollega, samt er et udyr overfor beboerne ?

Det kræver noget tid, at få bearbejdet det.

Igen. TAK til alle jer. I er altså nogle vidunderlige mennesker
:kram:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Filipai » 14. okt 2016, 16:14

Ville bare lige sige tak for de søde grønne kort.
Er taget afsted til min mor, som har puttet mig under dynen, og lavet vafler til mig. Det tager ikke tankerne, men i det mindste tager omsorgen toppen af modløsheden. Det skal nok blive bedre.
Tak skønne debatmennesker
8
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 16:32

En mail fra vores hovedkontor omkring et kursus i København en af os SKAL på - og det er selvfølgelig lige den dag hvor vi skal til Chris Carter foredrag om aftenen :rulle: Det er så typisk, og vedkommende der skal afsted kan ikke nå at komme tilbage til Herning inden det starter. Jeg tror vi ender med at må trække lod. Øv.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2016, 07:16

Det er måske lidt tidligt på dagen at vurdere, men altså. To ting:

- Jeg er blevet snotforkølet af at stå i skoven til motionsdagen i går, fordi jeg havde glemt at tage et par ekstra sokker på, og mine støvlers såle er ikke tykke nok til at holde kulden ude. Resten af kroppen var så grundigt pakket ind i tøj og tæppe, at mine kolleger mente, jeg var en ny pokémon.

- Vi skal i sommerhus ved Vestkysten i denne ferie. Men det er ikke "mit" sommerhus - det var lejet ud. Og det blæser. Vi har hverken pakket eller fået gjort helt rent herhjemme endnu, og jeg har ondt i hovedet pga. snot, så jeg orker ikke være aktiv. Min mand mener det godt, når han tvinger mig af sted (han oplever en helt anden kone, når jeg er derovre), men jeg er allerede stresset på forhånd. Det holder ikke!
0
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 15. okt 2016, 07:59

Virkelig dårligt humør og jeg orker ingenting
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pjeps » 15. okt 2016, 09:16

At jeg stadig ikke er færdig med at gøre den gamle lejlighed færdig!

10 nattevagter + dagvagter de andre dage samtidig med en flytning og istandgørelse af den gamle lejlighed gør mig lidt presset !
0
:ninja:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf zembra1986 » 15. okt 2016, 13:42

At der er så gråt og mørkt i dag....ligesom de sidste mange dage

Kan bare mærke hvordan jeg visner mere og mere for hver dag der går, og hvordan de negative dystre tanker begynder at overtage :( :trist:

lorte efterår!!
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 14:29

Jeg ved ikke hvad der sker for en af mine overboer idag.

For et par timer siden virkelig høje bankelyde. Som i ikke bare min yderdør vibrerede men døren fra min entre ind til selve lejligheden vibrerede. Og det fik selvfølgelig min opmærksomhed. "DU SKYLDER PENGE... DET ER HVAD ER SKER NÅR DU SKYLDER PENGE" blev der råbt og skreget i opgangen imens der blev hamret og sparket på overboens dør. Manden derfra trampede bagefter ned og ud hvor han begyndte at ringe fra sin telefon (ja, jeg lurede både igennem dørspionen og du af vinduet).
Det er vist faldet til ro igen... tænkte jeg

Nu sidder der en eller anden i en bil ude foran blokken og høre højt techno tramper musik som jeg kan høre selv igennem vinduerne... Og som jeg skriver dette kommer manden oppe fra ned og sætter sig ind i bilen. Vidste bare at de 2 kødhoveder kendte hinanden

Ffs, det var sådan en dejlig stille opgang....
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 15. okt 2016, 14:37

En tur til dyrlægen lige fra morgenstunden.

Hunden er blevet ret dårlig. Et tydeligt skidt tilpas, vil hverken spise eller drikke og viser tegn på at have ondt i maveregionen.

Dyrlægen konstatere hun har lidt feber og de kan jo også tydeligt se hun er dårlig, så man frygter lidt noget betændt livmoder.
Hun bliver undersøgt og testet, heldigvis tyder det ikke på livmoderen men testene viste blod i urin og nogle andre ting. Så nu er hun på smertestillende og antibiotika samt vi har specialkost med hjem til hende.

Heldigvis har vi fået lidt mad og vand i hende efter det smertestillende er begyndt at virke. Og hun kan slappe af nu. Hvilket hun ikke kunne før.
0

Tilbage til "Generelt"