Den store juletråd 2016!!!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Dipsy
Indlæg: 385
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:44
Kort karma: 20
Likede indlæg: 200

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Dipsy » 15. okt 2016, 05:41

Daine skrev:Åh, den der med kanel ... :savl: Hvor er det irriterende, at de ikke fås i Danmark (eller gør de? :gruble: )


Jeg har set dem i en Aldi :)
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf FrøkenM » 15. okt 2016, 07:09

Wizzze skrev:Breaking breaking, Vi har netop sat årets første pose marcipansnitter til livs, og vi kan rapportere at årets høst, ganske lever op til tidligere års standard. Ja jeg vil faktisk gå så langt, som at kalde årgang 2016 over middel :-D
Sødlig fin bouquet, flot kunstig frugtfarve slet ikke blegnet, god smag af mandel, og ikke for meget sukker bare lige tilpas :klap:


Hvor kan man finde dem? :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Myth
Indlæg: 565
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 730

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Myth » 15. okt 2016, 08:01

Jeg har set marcipansnitter i Netto
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 08:15

Daine skrev:Hvis Føtex er nærmere plejer de også at have dem :) Min Føtex ligger i byggerod, så de har dem ikke fremme endnu. Derfor skyndte jeg mig at købe dem i Bilka :D


Jeg ligger midt imellem en netto, kvickly, rema100 og en fakta. Alt andet skal planlægges. Men jeg går så igang med planlægningen :lol:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 15. okt 2016, 08:25

Persnikedy skrev:
Daine skrev:Hvis Føtex er nærmere plejer de også at have dem :) Min Føtex ligger i byggerod, så de har dem ikke fremme endnu. Derfor skyndte jeg mig at købe dem i Bilka :D


Jeg ligger midt imellem en netto, kvickly, rema100 og en fakta. Alt andet skal planlægges. Men jeg går så igang med planlægningen :lol:

:lol: Ja okay, så kan jeg godt se problematikken. Kinder har de nok andre steder, men Milka har jeg igennem årene kun set i Føtex/Bilka, så det kræver nok du finder feltudstyret frem og drager på ekspedition :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Wizzze » 15. okt 2016, 08:27

Myth skrev:Jeg har set marcipansnitter i Netto


Jep Netto
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf FrøkenM » 15. okt 2016, 08:28

Wizzze skrev:
Myth skrev:Jeg har set marcipansnitter i Netto


Jep Netto

Må i Netto igen så :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 09:02

Daine skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:Hvis Føtex er nærmere plejer de også at have dem :) Min Føtex ligger i byggerod, så de har dem ikke fremme endnu. Derfor skyndte jeg mig at købe dem i Bilka :D


Jeg ligger midt imellem en netto, kvickly, rema100 og en fakta. Alt andet skal planlægges. Men jeg går så igang med planlægningen :lol:

:lol: Ja okay, så kan jeg godt se problematikken. Kinder har de nok andre steder, men Milka har jeg igennem årene kun set i Føtex/Bilka, så det kræver nok du finder feltudstyret frem og drager på ekspedition :D


For at svare med en julesang:
But Baby it's cold outside...

Jeg smutter nok derhen alligevel. Milka Forever!!!!
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 16. okt 2016, 09:58

Jeg søger på 5. år efter et rigtig julet juletræstæppe! Hvis nogen af Jer ser et på en dk-hjemmeside eller i en fysisk butik, må I meget meget meget(!) gerne skrive til mig :D De steder jeg har set juletræstæpper, har det været nogle kedelige nogen i sort/hvid/grå mønstre. Jeg søger et, hvor man ikke er i tvivl om det er JUL når man ser det. Allerhelst ville jeg selv brodere det, men jeg kan ikke tåle jutestof, som de fleste skal broderes på - og er det ikke jutestof, er de så dyre at jeg simpelthen ikke har råd. Så en i en fysik butik (det må gerne være Kbh., der skal jeg over til november) ville være lykken, så kan jeg se det :)
Det må gerne koste op i nærheden af 600,- hvis kvaliteten bare er i orden.

EBay mv. har jeg kigget på, men dels synes jeg ikke lige jeg kan finde noget der ikke er totalt tacky, dels gider jeg ikke bøvle med retur. Og jeg har ikke penge til bare at købe og smide det ud, hvis jeg ikke kan lide det.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Spjaerten » 16. okt 2016, 10:08

Daine skrev:Jeg søger på 5. år efter et rigtig julet juletræstæppe! Hvis nogen af Jer ser et på en dk-hjemmeside eller i en fysisk butik, må I meget meget meget(!) gerne skrive til mig :D De steder jeg har set juletræstæpper, har det været nogle kedelige nogen i sort/hvid/grå mønstre. Jeg søger et, hvor man ikke er i tvivl om det er JUL når man ser det. Allerhelst ville jeg selv brodere det, men jeg kan ikke tåle jutestof, som de fleste skal broderes på - og er det ikke jutestof, er de så dyre at jeg simpelthen ikke har råd. Så en i en fysik butik (det må gerne være Kbh., der skal jeg over til november) ville være lykken, så kan jeg se det :)
Det må gerne koste op i nærheden af 600,- hvis kvaliteten bare er i orden.

EBay mv. har jeg kigget på, men dels synes jeg ikke lige jeg kan finde noget der ikke er totalt tacky, dels gider jeg ikke bøvle med retur. Og jeg har ikke penge til bare at købe og smide det ud, hvis jeg ikke kan lide det.



Medusa laver nogle fine nogle, kan bare ikke lige Google mig frem til en side hvor de er til salg :rulle:

8; ellers trip trap - fandt bl a den her https://www.davidsenshop.dk/pi/Trip-Tra ... 48841.aspx
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf FrøkenM » 16. okt 2016, 10:13

2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 16. okt 2016, 10:22

Ej hvor er I gode! :klap: Jeg har googlet og googlet og kun kunnet finde de kedelige fra Ferm Living og House Doctor. Den fra Trip Trap er jeg vild med, jeg synes deres nisser er så søde :genert: Medusatæppet er også kært, jeg kan godt lide deres rensdyr. Jeg må se, om jeg kan finde dem i en fysik butik til den tid, nu ved jeg ihf hvad jeg skal kigge efter :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 17. okt 2016, 09:51

Ballademager skrev:
Daine skrev:Ej hvor er I gode! :klap: Jeg har googlet og googlet og kun kunnet finde de kedelige fra Ferm Living og House Doctor. Den fra Trip Trap er jeg vild med, jeg synes deres nisser er så søde :genert: Medusatæppet er også kært, jeg kan godt lide deres rensdyr. Jeg må se, om jeg kan finde dem i en fysik butik til den tid, nu ved jeg ihf hvad jeg skal kigge efter :D


Har du en symaskine?

I så fald kan jeg anbefale det her. Så kan du gøre det så hjulet, som du vil :D

http://livingsweetliving.dk/blog/2014/1 ... raestaeppe

Jeg kan ikke sy på symaskine, om så mit liv afhang af det :lol: Jeg var den eneste i min årgang, der ikke fik symaskinekørekortet i femte klasse! Men min mor er tidligere syerske, så det kan da godt være jeg skal konferere med hende :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Persnikedy » 17. okt 2016, 13:32

Er det nok kun at pynte træet og huset til jul? Hvis du siger nej og har en mand i nærheden med et fuldskæg (eller selv har et) hvad så med at pynte skægget oveni

http://www.coolstuff.dk/Juleskagskugler
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf FrøkenM » 17. okt 2016, 13:33

Min Rema har endelig et lidt bredere udvalg af juleguf :love:
Eiskonfekt, jødekager og frugtflæsk røg i kurven :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Fest og bryllup"