WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Anne Droid » 13. okt 2016, 18:44

Daflo skrev:Breaking news, virkelig?!


Jeg læste det som Nordkorea :D
3
Klimatosse
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 13. okt 2016, 18:58

Advocatus-Diaboli skrev:To indbrudstyve bryder ind hos en af Amerikas værste homoseksuelle sexforbrydere, bliver overmandet af ham og "sexually assaulted" i 5 dage, før en nabo hører dem råbe hjælp.

"Harrington, known as ‘The Wolfman‘, easily overpowered the men, tied them up and assaulted them for five full days. Both the men’s agony would have continued if a neighbour had not heard their cries for help and called the police – who quickly came and rescued the two robbers.

"They broke in my front door, so I broke in their back doors!” The Wolfman is said to told police on his arrest."

https://thecoverage.my/news/two-burglar ... -predator/

Wolfman-Burglary-2-696x359.jpg


Billederne er altså lidt sjove :genert:
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 14. okt 2016, 08:59

http://www.bt.dk/film-og-tv/amalie-stil ... som-medina




Kan kun komme med en kommentar.... WTF! ?
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf computermus » 14. okt 2016, 09:18

Wizzze skrev:http://www.bt.dk/film-og-tv/amalie-stiller-op-til-melodi-grand-prix-jeg-er-lige-saa-god-som-medina




Kan kun komme med en kommentar.... WTF! ?

Nej. Bare nej ! Det var ikke lige en single som jeg ville styrte ud og købe. Det er da fint at man prøver på at blive bedre til de ting som man ikke er ret god til, men der må også være en tid hvor man ser på sig selv og siger : " Det her det kan jeg ikke " . Og så fokusere på det man er bedre til.
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 14. okt 2016, 13:00

Kører med min søster, hun kører bilen og jeg sidder ved siden af, og flere gange på turen så sidder hun og kæmper med fartkontrollen, fordi "der skal hives i den her og så trykkes på den her, og før når den tager fat så har den sat sig", her er første WTF?? Og jeg er sådan lidt er du nu sikker på det? hvortil hun svarer, ja, det er hvad hun har fået at vide af manden.
Jeg må så tjekke instruktions bogen, for at finde ud af at den måde jeg har brugt, i selv samme bil er den rigtige, så nu har min søster lært at bruge fartpilot.

2 wtf, kommer da hun skal overhale en anden bil, hun fortsætter med at kører i 5 (højeste gear) i hele overhalingen. WTF??? Her må jeg så også sige, det går meget nemmere og hurtigere hvis du før du vil overhale geare ned, så du hurtigt kan komme forbi den du vil overhale.
Jeg troede faktisk de lærte den slags ved kørerskolen.

Så lærte min søster da også noget i dag, og hendes mand, for hun vil fortælle det videre til ham :-)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Studsgaard » 14. okt 2016, 19:47

cola skrev:Kører med min søster, hun kører bilen og jeg sidder ved siden af, og flere gange på turen så sidder hun og kæmper med fartkontrollen, fordi "der skal hives i den her og så trykkes på den her, og før når den tager fat så har den sat sig", her er første WTF?? Og jeg er sådan lidt er du nu sikker på det? hvortil hun svarer, ja, det er hvad hun har fået at vide af manden.
Jeg må så tjekke instruktions bogen, for at finde ud af at den måde jeg har brugt, i selv samme bil er den rigtige, så nu har min søster lært at bruge fartpilot.

2 wtf, kommer da hun skal overhale en anden bil, hun fortsætter med at kører i 5 (højeste gear) i hele overhalingen. WTF??? Her må jeg så også sige, det går meget nemmere og hurtigere hvis du før du vil overhale geare ned, så du hurtigt kan komme forbi den du vil overhale.
Jeg troede faktisk de lærte den slags ved kørerskolen.

Så lærte min søster da også noget i dag, og hendes mand, for hun vil fortælle det videre til ham :-)

Det vil jeg sige kommer meget an på bilen.
I min bil ville jeg ikke overhale uden at geare ned ( da den har en lille motor)
Men i min mands bil er det bestemt ikke nødvendigt.
0
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8897

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf D.itsen » 14. okt 2016, 20:55

Wizzze skrev:http://www.bt.dk/film-og-tv/amalie-stiller-op-til-melodi-grand-prix-jeg-er-lige-saa-god-som-medina




Kan kun komme med en kommentar.... WTF! ?

er det indslag ikke et par år gammelt?
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 14. okt 2016, 21:46

Wizzze skrev:http://www.bt.dk/film-og-tv/amalie-stiller-op-til-melodi-grand-prix-jeg-er-lige-saa-god-som-medina




Kan kun komme med en kommentar.... WTF! ?


I det mindste har hun ret, hun er ligeså god som Medina
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. okt 2016, 07:23

Smiling_Goat skrev:Jeg var i Netto og bag mig i køen stod en mand. jeg forsøgte hele tiden at øge afstanden mellem os, men hver gang jeg gik frem, gik han med.


Den slags kan ske i selv den bedste kø.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2825
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Torn » 15. okt 2016, 07:42

Jeg så dokumentaren "Voldtaget af elitens sønner" og er ret meget WTF og ked af det.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 15. okt 2016, 09:26

Studsgaard skrev:
cola skrev:Kører med min søster, hun kører bilen og jeg sidder ved siden af, og flere gange på turen så sidder hun og kæmper med fartkontrollen, fordi "der skal hives i den her og så trykkes på den her, og før når den tager fat så har den sat sig", her er første WTF?? Og jeg er sådan lidt er du nu sikker på det? hvortil hun svarer, ja, det er hvad hun har fået at vide af manden.
Jeg må så tjekke instruktions bogen, for at finde ud af at den måde jeg har brugt, i selv samme bil er den rigtige, så nu har min søster lært at bruge fartpilot.

2 wtf, kommer da hun skal overhale en anden bil, hun fortsætter med at kører i 5 (højeste gear) i hele overhalingen. WTF??? Her må jeg så også sige, det går meget nemmere og hurtigere hvis du før du vil overhale geare ned, så du hurtigt kan komme forbi den du vil overhale.
Jeg troede faktisk de lærte den slags ved kørerskolen.

Så lærte min søster da også noget i dag, og hendes mand, for hun vil fortælle det videre til ham :-)

Det vil jeg sige kommer meget an på bilen.
I min bil ville jeg ikke overhale uden at geare ned ( da den har en lille motor)
Men i min mands bil er det bestemt ikke nødvendigt.

Det samme her.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Allmost_Famous » 15. okt 2016, 14:34

Jeg er glad for at sy. Derfor sagde jeg også pænt ja tak, da jeg blev tilbudt "en rigtig god sybog med mønstre og alt muligt spændende" som jeg "helt sikkert kan lave en masse tøj ud fra".

Bogen viste sig at være en bog med mønstre til pigetøj 2-6 år. Min søster (som sjovt nok har en pige på to år) gav mig den. Der er nok ikke meget brugbart til sønnike eller mig, men det var vist heller ikke meningen :tie:
10
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 15. okt 2016, 14:37

vUlpeS skrev:"hver dag inden jeg går ud for at røve, beder jeg til vorherre Jesus Kristus, at han vil guide min pistol, og at han vil byde ofrene at de skal undlade at gøre modstand og give mig, hvad de har. Derefter vil jeg give en procentdel af byttet til kirken i form af almisser, hvilket jeg aldrig vil undlade med ønsket om at Gud vil tage disse idioter, jeg har dræbt mens jeg var på arbejde, i sin nåde. Æret være Vorherre."


Og så en barnetremmeseng i baggrunden. Charming
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2016, 15:57

Allmost_Famous skrev:Jeg er glad for at sy. Derfor sagde jeg også pænt ja tak, da jeg blev tilbudt "en rigtig god sybog med mønstre og alt muligt spændende" som jeg "helt sikkert kan lave en masse tøj ud fra".

Bogen viste sig at være en bog med mønstre til pigetøj 2-6 år. Min søster (som sjovt nok har en pige på to år) gav mig den. Der er nok ikke meget brugbart til sønnike eller mig, men det var vist heller ikke meningen :tie:

Ej, men altså...
Så spørg dog pænt i stedet for :nerve:
5
...
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Allmost_Famous » 15. okt 2016, 16:03

LadyFox skrev:Ej, men altså...
Så spørg dog pænt i stedet for :nerve:

Ja, egentlig :lol:
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Generelt"