Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 14. okt 2016, 13:40

MaybeBaby skrev:
Juki skrev:
MaybeBaby skrev:
kidkomb skrev:
MaybeBaby skrev:Hvorfor man ikke kan rapportere et indlæg fordi det allerede er rapporteret :gruble:?

Jeg går ud fra at det er fordi moderatorene ellers ville drukne i anmeldelser over feks dét indlæg som jeg anmeldte nu (og som nok er det samme som du ville anmelde fordi det går over alles (går jeg ud fra) grænse og bare skal stoppes med det samme)


Den kan jeg godt følge. Men det undrede mig alligevel fordi jeg tænkte at hvis det fx var et indlæg med grov tale eller personangreb kunne det ikke skade med fleres besyv med, men jeg kan godt se at det i det her tilfælde nok er meget smart.

I øvrigt er det godt nok temmelig ubehageligt det der er foregået med brugernavne i åbent forum.

Hvad er der sket?


Ikke registrerede brugere der skriver indlæg i trolletråde i åbent forum under andre brugeres private fulde navne, by osv. Det er sgu creepy :s .

Jeg har kun set en der gjorde det, men vidste selvsagt ikke det er foregået flere gange. Det er squ pænt klamt!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 14. okt 2016, 13:41

Hvorfor er der pludselig så mange på facebook, som skriver deres indlæg med stor skrift? :gruble:
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24627
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 18:28

Hvordan Sarah Grünewald kan holde balancen i de sko. De ser abnormt høje ud (eller også er det bare fordi hun har en kortere kjole på end normalt).
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf MissHelenaVon » 14. okt 2016, 19:29

Hvorfor nogle folk synes det er sjovt, at klæde sig ud som klovne og gå rundt og skræmme folk?? :evil:

Hvis jeg f.eks kom kørende og der kom sådan en klovn løbende imod mig med en hammer/kniv/kølle eller ligende, ja så blev klovnen sgu kørt ned!! Så kunne det være, at de kunne lære det :devil:
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 10:13

Juki skrev:
MaybeBaby skrev:
Juki skrev:
MaybeBaby skrev:
kidkomb skrev:
MaybeBaby skrev:Hvorfor man ikke kan rapportere et indlæg fordi det allerede er rapporteret :gruble:?

Jeg går ud fra at det er fordi moderatorene ellers ville drukne i anmeldelser over feks dét indlæg som jeg anmeldte nu (og som nok er det samme som du ville anmelde fordi det går over alles (går jeg ud fra) grænse og bare skal stoppes med det samme)


Den kan jeg godt følge. Men det undrede mig alligevel fordi jeg tænkte at hvis det fx var et indlæg med grov tale eller personangreb kunne det ikke skade med fleres besyv med, men jeg kan godt se at det i det her tilfælde nok er meget smart.

I øvrigt er det godt nok temmelig ubehageligt det der er foregået med brugernavne i åbent forum.

Hvad er der sket?


Ikke registrerede brugere der skriver indlæg i trolletråde i åbent forum under andre brugeres private fulde navne, by osv. Det er sgu creepy :s .

Jeg har kun set en der gjorde det, men vidste selvsagt ikke det er foregået flere gange. Det er squ pænt klamt!



Nå, det er dérfor, der pludselig er flere, der har ytret, at vi bør lukke det åbne forum osv. Jeg undrede mig og tænkte: "Lad dog folk trolle løs, hvis det kan glæde dem!" Har i al den tid, jeg har været herinde, vel kigget derinde 2-3 gange. Det lignede fuldkommen ligegyldigt sludder. Men det, I fortæller her, lyder sindssygt ubehageligt og på ingen måde harmløst ... :shock:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 10:40

ManicNinja skrev:
Nå, det er dérfor, der pludselig er flere, der har ytret, at vi bør lukke det åbne forum osv. Jeg undrede mig og tænkte: "Lad dog folk trolle løs, hvis det kan glæde dem!" Har i al den tid, jeg har været herinde, vel kigget derinde 2-3 gange. Det lignede fuldkommen ligegyldigt sludder. Men det, I fortæller her, lyder sindssygt ubehageligt og på ingen måde harmløst ... :shock:

men kan de så ikke bare oprette sig og så gå amok alle andre steder herinde også :gruble:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 15. okt 2016, 10:50

sortkaffe skrev:
ManicNinja skrev:
Nå, det er dérfor, der pludselig er flere, der har ytret, at vi bør lukke det åbne forum osv. Jeg undrede mig og tænkte: "Lad dog folk trolle løs, hvis det kan glæde dem!" Har i al den tid, jeg har været herinde, vel kigget derinde 2-3 gange. Det lignede fuldkommen ligegyldigt sludder. Men det, I fortæller her, lyder sindssygt ubehageligt og på ingen måde harmløst ... :shock:

men kan de så ikke bare oprette sig og så gå amok alle andre steder herinde også :gruble:


Så ville de vel bare blive bannet. Tænker det er det der er problemet med åbent forum, at man kan ikke rigtig gøre andet end at slette indlæggene.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 10:51

Flora skrev:
sortkaffe skrev:
ManicNinja skrev:
Nå, det er dérfor, der pludselig er flere, der har ytret, at vi bør lukke det åbne forum osv. Jeg undrede mig og tænkte: "Lad dog folk trolle løs, hvis det kan glæde dem!" Har i al den tid, jeg har været herinde, vel kigget derinde 2-3 gange. Det lignede fuldkommen ligegyldigt sludder. Men det, I fortæller her, lyder sindssygt ubehageligt og på ingen måde harmløst ... :shock:

men kan de så ikke bare oprette sig og så gå amok alle andre steder herinde også :gruble:


Så ville de vel bare blive bannet. Tænker det er det der er problemet med åbent forum, at man kan ikke rigtig gøre andet end at slette indlæggene.

ah ja :)
træls er det i hvert fald
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 15. okt 2016, 15:48

Det der med at mænd og kvinder ikke kan være venner, fordi manden altid gerne vil knalde kvinden (åbenbart).
Selv hvis manden gerne ville knalde kvinden hvis de måtte, hvorfor skulle det så forhindre et venskab? Jeg har da også været venner med mænd jeg har haft sex med.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2016, 15:52

Hvad der er med Ekstrabladet og deres tendens til at sende anmeldere til koncerter hvor det virker til anmelderen allerede inden koncerten har en negativ opfattelse?
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2016, 15:55

MaybeBaby skrev:
LadyFox skrev:Hvad der er med Ekstrabladet og deres tendens til at sende anmeldere til koncerter hvor det virker til anmelderen allerede inden koncerten har en negativ opfattelse?


Det har også undret mig. Altså fx Thomas Treo, manden er jo en omvandrende negativitetsbombe. Man skulle tro manden hadede sit arbejde :gruble:.

Præcis. Men jeg læste en anmeldese på EB tidligere, og jeg var OVERBEVIST om at den helt sikkert var skrevet af Treo, det var den så ikke.
0
...
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf IrmaPigen » 15. okt 2016, 16:46

Over hvorfor man ALTID når at male meget mindre end man havde sat sig for. Man når altid mindre end planlagt. Aldrig mere.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6633

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2016, 18:48

At fridage går så fandens stærkt.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. okt 2016, 20:40

At man vælger at opkalde sin butik efter sig selv, når man hedder henholdsvis Peek og Cloppenburg.
Det er godt nok ikke særlig pæne efternavne.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf decibell » 15. okt 2016, 21:10

vUlpeS skrev:Angående chikane i den åbne debat: Var det ikke noget med, at Keller kunne nogle tricks med global ignore i gamle dage?

Det ser meget ud som om, det udelukkende drejer sig om en enkelt (meget forstyrret) person, vi skal af med..

Altså ikke fordi jeg absolut behøver den åbne afdeling, men blot en tanke.

Den ene store fordel, jeg kan få øje på ved at have det, er at det måske kan "lokke nogen i fælden" - Altså vel at mærke nogen, der _ikke_ er Gerda, eller hvad katten, idioten hedder.


Problemet med ÅD er, at gæster uden profil ikke kan bannes eller på anden måde "kontrolleres". Vi kan kun slette deres indlæg, hvilket igen kræver, at vi ser det, eller det bliver anmeldt." Normale" trolls har vi som regel sjældent gjort noget ved, i hvert fald ikke så længe det har været harmløst og måske endda godmodigt. Der var bare ikke noget som helst godmodigt over dette, så løsningen indtil videre er at lukke ÅD.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Generelt"