Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 16. okt 2016, 12:23

Ellers er der sixpence-udgaven

Billede
Og til manden en eh..slags kasket?

Billede
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 16. okt 2016, 12:54

vUlpeS skrev:De burde lave en, der er udformet som et pindsvin. Så kunne man cykle rundt med et pindsvin på hovedet og med næsen i sky :)


Årh, hvis sådan en fandtes, er det lige før, jeg ville gå ud og købe mig en cykel bare for at have et alibi for at bruge pindsvinehjelmen. :dåne:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2016, 13:47

Ny barista på en af stamcaféerne imponerer mig ikke synderligt ...:

Jeg: "Kan du ikke give mig en dobbelt espresso med lidt varmt vand ved siden af?"
Hun: "Jo. Er det til at drikke her eller til at tage med?"
Jeg med et smil (kunne altså ikke nære mig) : "Ja, jeg er ikke skidesej til at balancere med det dér varme vand on the side ude på gaden. Men måske skal jeg bare øve mig ...".
Hun smilede pænt, svarede "nå nej, det kan jeg godt se" og tænkte sikkert: "Møgfisse!"

:D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2016, 16:28

Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Miss_no_More » 16. okt 2016, 16:32

Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.


Den hører næsten til i WTF-tråden også :lol2:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2016, 16:36

Miss_no_More skrev:
Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.


Den hører næsten til i WTF-tråden også :lol2:

Der kan jeg så placere de episoder, hvor h*n placerer sig i et hjørne af klassen med en pude på hovedet og proklamerer, at h*n er en champignon.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf HappyPaww » 16. okt 2016, 16:48

Fru Sunshine skrev:
Miss_no_More skrev:
Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.


Den hører næsten til i WTF-tråden også :lol2:

Der kan jeg så placere de episoder, hvor h*n placerer sig i et hjørne af klassen med en pude på hovedet og proklamerer, at h*n er en champignon.

Hans forældre er nok veganere, der går med sølvpapirshatte og tror på reinkarnation :lol:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2016, 17:00

HappyPaww skrev:
Fru Sunshine skrev:
Miss_no_More skrev:
Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.


Den hører næsten til i WTF-tråden også :lol2:

Der kan jeg så placere de episoder, hvor h*n placerer sig i et hjørne af klassen med en pude på hovedet og proklamerer, at h*n er en champignon.

Hans forældre er nok veganere, der går med sølvpapirshatte og tror på reinkarnation :lol:

Det skulle man tro, men de er såmænd ret almindelige - bortset fra at mor nægter at lade barnet udrede. Men det hører nok også hjemme i WTF-tråden.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 16. okt 2016, 17:02

Fru Sunshine skrev:
HappyPaww skrev:
Fru Sunshine skrev:
Miss_no_More skrev:
Fru Sunshine skrev:Mindfulness spisning er på mange måder et hit, men når man nu har en elev, der ynder at placere sig på gulvet på hug i huleboerposition, mens h*n knurrer af sin pære OG af den lærer, der forsøger at få barnet til at være stille, går fidusen lidt af det.


Den hører næsten til i WTF-tråden også :lol2:

Der kan jeg så placere de episoder, hvor h*n placerer sig i et hjørne af klassen med en pude på hovedet og proklamerer, at h*n er en champignon.

Hans forældre er nok veganere, der går med sølvpapirshatte og tror på reinkarnation :lol:

Det skulle man tro, men de er såmænd ret almindelige - bortset fra at mor nægter at lade barnet udrede. Men det hører nok også hjemme i WTF-tråden.

Det er i hvert fald rimelig WTF synes jeg. Med hvilken begrundelse vil man dog lade sådan et barn "i stikken" på den måde? Hvis der er en konkret diagnose kan man hjælpe langt mere målrettet jo.
Gad vide om hun også er anti-vaxer :gruble: Dem har jeg fordomme om.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Guilded_Lily » 16. okt 2016, 17:25

En efterårsdag ved Vesterhavet: en fyr i cykeltøj flyver med drage. To tyske piger pakket ind i spandex og vinterfrakker, huer og handsker, laver gymnastikøvelser, hvor de kravler rundt på hinanden. En lettere buttet dame tager pludselig alt tøjet af og flasher en hudfarvet badedragt, hvorefter hun hopper i de grå bølger et kvarters tid.
8
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Oddinary » 17. okt 2016, 12:30

ManicNinja skrev:Ny barista på en af stamcaféerne imponerer mig ikke synderligt ...:

Jeg: "Kan du ikke give mig en dobbelt espresso med lidt varmt vand ved siden af?"
Hun: "Jo. Er det til at drikke her eller til at tage med?"
Jeg med et smil (kunne altså ikke nære mig) : "Ja, jeg er ikke skidesej til at balancere med det dér varme vand on the side ude på gaden. Men måske skal jeg bare øve mig ...".
Hun smilede pænt, svarede "nå nej, det kan jeg godt se" og tænkte sikkert: "Møgfisse!"

:D


To kopper, to hænder? Kan ikke se, hvorfor det berettiger en dumsmart bemærkning.
I den slags job er det også helt naturligt at komme til at køre på autopilot, og sige ting, der i nogen kundeinteraktioner ikke er så velovervejede. Selvom man er intelligent.
10
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 17. okt 2016, 14:30

Oddinary skrev:
ManicNinja skrev:Ny barista på en af stamcaféerne imponerer mig ikke synderligt ...:

Jeg: "Kan du ikke give mig en dobbelt espresso med lidt varmt vand ved siden af?"
Hun: "Jo. Er det til at drikke her eller til at tage med?"
Jeg med et smil (kunne altså ikke nære mig) : "Ja, jeg er ikke skidesej til at balancere med det dér varme vand on the side ude på gaden. Men måske skal jeg bare øve mig ...".
Hun smilede pænt, svarede "nå nej, det kan jeg godt se" og tænkte sikkert: "Møgfisse!"

:D


To kopper, to hænder? Kan ikke se, hvorfor det berettiger en dumsmart bemærkning.
I den slags job er det også helt naturligt at komme til at køre på autopilot, og sige ting, der i nogen kundeinteraktioner ikke er så velovervejede. Selvom man er intelligent.


Autopilot - yes, indeed. :) Overvejede jeg selvfølgelig også. Og det er nu også derfor, jeg skriver, at hun sikkert blev mopset. Selv om det egentlig ikke virkede sådan.

Jeg ville nu ha' skullet bruge tre hænder. Eftersom jeg også fik kage. Men det kan jeg da godt se, I ikke kunne vide ud fra dette. :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. okt 2016, 15:55

Jeg har altid undret mig over/bemærket denne pose i Ritter Sport-butikken...
Der er ikke andre varianter, der er pakket sådan. Og papegøjen er sød.
Så idag investerede jeg lidt over 2 euro i min egen pose, og de er virkelig gode. På den bedsteforældre-hyggelige måde.

Billede
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. okt 2016, 21:06

Observeret i parkeringshus: Rød bil forlader sin parkeringsbås og er på vej ud. Det er synligt for alle at føreren har glemt sin taske på taget af bilen.
Blå bil kører lige bagved, den dytter og blinker for at gøre rød bil opmærksom på denne katastrofe.
Rød bils fører stikker langsomt en arm ud af vinduet og giver fuckfinger til blå bil, speeder op og forlader parkeringshuset.
16
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf HappyHippo » 17. okt 2016, 23:26

Dirtylittledevil skrev:Observeret i parkeringshus: Rød bil forlader sin parkeringsbås og er på vej ud. Det er synligt for alle at føreren har glemt sin taske på taget af bilen.
Blå bil kører lige bagved, den dytter og blinker for at gøre rød bil opmærksom på denne katastrofe.
Rød bils fører stikker langsomt en arm ud af vinduet og giver fuckfinger til blå bil, speeder op og forlader parkeringshuset.


Karma :D
6

Tilbage til "Generelt"