Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 13. okt 2016, 15:08

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om Tindermatchet. 90% af samtalen går som smurt, og han virker sjov og sød. Men i de resterende 10% skriver han nogen ting, hvor jeg bare virkelig tænker "Nej... Nej... Det skrev du bare ikke."
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 13. okt 2016, 15:42

JessicaD skrev:
Animi skrev:Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om Tindermatchet. 90% af samtalen går som smurt, og han virker sjov og sød. Men i de resterende 10% skriver han nogen ting, hvor jeg bare virkelig tænker "Nej... Nej... Det skrev du bare ikke."


Som fx.? :D


Haha, årh, jeg er total paranoid og er bange for at han måske også er herinde :lol2: :genert: Men det er bare sådan lidt oversharing, lidt intime informationer jeg måske finder liiiige i overkanten at skrive til folk man ikke kender.
Og så også det at han i overflod sender mig hjerter og kyssesmilyer
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 16. okt 2016, 20:10

Marioneta skrev:Tre måneder senere og jeg render først nu ind i den unge pædagog, så det var rigtigt nok, at jeg ikke ville se ham så meget mere. Jeg skulle aflevere sønnen og vi kørte forbi ham, da han kom cyklende. Vi går ind og er lidt sent på den, så børnene er gået til morgensang og jeg går ned i salen med min søn. Hans klasse sidder klar, som nogle af de første. Vi må lige vente på at nogle af de andre klasser går forbi inden vi går ind af døren, og der er ung pædagog og hans klasse imellem. Jeg bøjer mig bare og snakker med min søn, da han går forbi og bagefter går vi ind i salen. Klasserne sidder samme sted hver gang og jeg står ude ved væggen ligesom ham ca 2 m fra ham, men denne gang var der en anden lærer imellem os. De opfordrer til at forældre er med til morgensang, hvis det er muligt, men det er kun på fridage, at jeg er og det er ikke så tit. Nu har jeg dog orlov i 7 uger, så jeg kommer nok lidt oftere afsted, så kommer nok til at rende ind i ham engang imellem i den periode.


Og?

Han har takket nej. Længere er den ikke.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 16. okt 2016, 21:28

Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D
15
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. okt 2016, 21:51

Animi skrev:Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D



Fortæl! :pompom:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. okt 2016, 00:12

Viskelæder skrev:
Animi skrev:Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D



Fortæl! :pompom:


Han var bare helt ekstrem sød, og vi klikkede fuldkommen. Først drak vi kaffe og sad og snakkede i 3 timer, så spiste vi mad og gik bare bagefter rundt og snakkede. Og jeg fik en masse kys. Og det føltes bare virkelig naturligt at snakke med ham, så det er rigtig dejligt.
Det var meget bedre end jeg havde turde håbe på :lun:
17
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 17. okt 2016, 14:34

Animi skrev:
Viskelæder skrev:
Animi skrev:Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D



Fortæl! :pompom:


Han var bare helt ekstrem sød, og vi klikkede fuldkommen. Først drak vi kaffe og sad og snakkede i 3 timer, så spiste vi mad og gik bare bagefter rundt og snakkede. Og jeg fik en masse kys. Og det føltes bare virkelig naturligt at snakke med ham, så det er rigtig dejligt.
Det var meget bedre end jeg havde turde håbe på :lun:


Ih, hvor dejligt. :lun: Har I aftalt at ses igen?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. okt 2016, 15:30

NLeth skrev:
Animi skrev:
Viskelæder skrev:
Animi skrev:Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D



Fortæl! :pompom:


Han var bare helt ekstrem sød, og vi klikkede fuldkommen. Først drak vi kaffe og sad og snakkede i 3 timer, så spiste vi mad og gik bare bagefter rundt og snakkede. Og jeg fik en masse kys. Og det føltes bare virkelig naturligt at snakke med ham, så det er rigtig dejligt.
Det var meget bedre end jeg havde turde håbe på :lun:


Ih, hvor dejligt. :lun: Har I aftalt at ses igen?


Vi har ikke aftalt en bestemt dag, men bare at vi helt klart skal ses igen - og meget snart! :lun:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 18. okt 2016, 17:10

Så har jeg fået aftalt en fredagsdate med sød Tinderfyr :lun:
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 18. okt 2016, 17:15

Sød samarbejdspartner har inviteret mig til julefrokost :blush2:
Jeg er med på en måske'er fordi det er midt i eksamensperioden og vil kræve en overnatning i KBH (Som de vist sørger for)

Vil vildt gerne med så mon ikke jeg ret hurtigt får meldt mig til og fundet ud af at løse det praktiske ;)
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 18. okt 2016, 20:47

Nåmen Tinderdate røg i svinget. Jeg havde meldt ud at jeg har relativ lidt tid de næste par måneder og at en date af den årsag lige nu nok ikke var en oplagt ide. Han skrev at han syntes vi lige skulle mødes alligevel for så havde vi lige fået hilst på hinanden. Fint nok, jeg kommer med nogle konkrete forslag til hvornår og hvor vi kan mødes. Ingen respons i går. I dag skriver han så at han alligevel synes det var en dårlig ide at mødes hvis jeg ikke havde så meget tid de næste par måneder. Jeg svarede fair nok, og at jeg alligevel heller ikke gider spilde mere tid på ubeslutsomme mænd. Og så afmatchede jeg ham.

Fair nok han ikke gider mødes, når jeg melder ud jeg ikke har så meget tid pt. Men så lad da være med at melde ud at du synes vi alligevel skal mødes for at ombestemme dig 4 dage efter. Jeg får lange nosser af den slags :rulle:
Senest rettet af IrmaPigen 19. okt 2016, 04:32, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Singletråden

Indlægaf Thitida-No-Chey » 18. okt 2016, 22:03

Jeg er ved at være træt af at være single...

Jeg er bare ikke så vanvittigt opsøgende, går ikke ud så meget når der bare er mig, og det skader måske nok mine chancer.

Har været på dating.dk i en periode, men det virkede ikke som om, det var noget for mig. Bevares, folk prikkede da til mig, men det virkede mere som om, det var for at score end noget andet... I'm not really looking to get laid here...!

Har nu meldt mig til en anden side, og skrevet til et par stykker, og ingen svarer tilbage andet end for at sige at de pt skriver med en anden... hvilket er fair nok, men jeg føler bare, det er lidt spild af min tid også....

Tinder tør jeg ikke af frygt for at støde ind i elever...

Hvilke dating sites frekventerer I?
0
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. okt 2016, 05:02

Thitida-No-Chey skrev:Jeg er ved at være træt af at være single...

Jeg er bare ikke så vanvittigt opsøgende, går ikke ud så meget når der bare er mig, og det skader måske nok mine chancer.

Har været på dating.dk i en periode, men det virkede ikke som om, det var noget for mig. Bevares, folk prikkede da til mig, men det virkede mere som om, det var for at score end noget andet... I'm not really looking to get laid here...!

Har nu meldt mig til en anden side, og skrevet til et par stykker, og ingen svarer tilbage andet end for at sige at de pt skriver med en anden... hvilket er fair nok, men jeg føler bare, det er lidt spild af min tid også....

Tinder tør jeg ikke af frygt for at støde ind i elever...

Hvilke dating sites frekventerer I?


Lige pt ikke nogen overhovedet - jeg er løbet lidt sur i den der cyklus, hvor man matcher med en fremmed, skriver lidt frem og tilbage, får forventningerne lidt op fordi han jo virker meget sød og sjov, mødes i virkeligheden og må konstatere at han slet ikke er så sjov/han ikke synes at jeg er sjov, skuffelsen over at den ikke var der alligevel, forfra...

Ville bare lige pippe, at du selv kan styre hvilken aldersgruppe, du søger i på Tinder, så medmindre du underviser voksne, kan en afgrænsning af søgefeltet måske gøre det. Men du kan selvfølgelig ikke styre, om du dukker op hos andre, hvis de søger i din aldersgruppe.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 19. okt 2016, 05:56

Lys skrev:
Thitida-No-Chey skrev:Jeg er ved at være træt af at være single...

Jeg er bare ikke så vanvittigt opsøgende, går ikke ud så meget når der bare er mig, og det skader måske nok mine chancer.

Har været på dating.dk i en periode, men det virkede ikke som om, det var noget for mig. Bevares, folk prikkede da til mig, men det virkede mere som om, det var for at score end noget andet... I'm not really looking to get laid here...!

Har nu meldt mig til en anden side, og skrevet til et par stykker, og ingen svarer tilbage andet end for at sige at de pt skriver med en anden... hvilket er fair nok, men jeg føler bare, det er lidt spild af min tid også....

Tinder tør jeg ikke af frygt for at støde ind i elever...

Hvilke dating sites frekventerer I?


Lige pt ikke nogen overhovedet - jeg er løbet lidt sur i den der cyklus, hvor man matcher med en fremmed, skriver lidt frem og tilbage, får forventningerne lidt op fordi han jo virker meget sød og sjov, mødes i virkeligheden og må konstatere at han slet ikke er så sjov/han ikke synes at jeg er sjov, skuffelsen over at den ikke var der alligevel, forfra...

Ville bare lige pippe, at du selv kan styre hvilken aldersgruppe, du søger i på Tinder, så medmindre du underviser voksne, kan en afgrænsning af søgefeltet måske gøre det. Men du kan selvfølgelig ikke styre, om du dukker op hos andre, hvis de søger i din aldersgruppe.


Det med alderskriterier virker faktisk til at virke på Tinder, nu når jeg tænker over det. Modsat afstand som på ingen måde virker.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 19. okt 2016, 05:57

Jeg har i øvrigt spottet Petrix på Tinder og liket ham, men der var sq ikke match :lol:

Men nok et meget godt eksempel på afstandskriteriet ikke virker. Han kan jo være flere tusinde kilometer væk.
0

Tilbage til "Forhold og sex"