Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tricolette » 16. okt 2016, 19:02

Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:Min familie!
Føler ikke jeg har ikke gjort andet hele dagen end at servicere dem, sørge for mad, rydde op osv
Og ikke én siger tak for mad! Manden sætter sig med sine bilag, knægten smutter på værelset til sin pc og datteren sætter sig i sofaen med sin pc.
Argh!!! :cuss:
Jeg ville jo sy hele dagen, og har ikke engang kigget ind på min symaskine :whine:

Overvejer lidt om jeg er præmens eller bare en klimateriemakrel - sur er jeg i hvert fald :tie:

Næste gang giver du dem bare besked på at lette rumpetten, hvis de vil noget.


Ved det godt - men nogle gang bliver man jo lidt matyragtig, når ingen hjælper af sig selv ;)
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 16. okt 2016, 19:26

Den nar der bliver ved med at køre frem og tilbage med mega techno bas for nedrullede vinduer. Skru dog ned og luk vinduerne! :sur:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 16. okt 2016, 20:15

Bivirkningerne ( mavekramper og underlig mave ) ved den nye pillekur jeg skal tage mod mit rosacea :sur:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 16. okt 2016, 22:12

At Fantastic Beasts and Where to Find Them skal deles op i FEM film. FEM!!!!

Nå ja, behøver jeg sige, at bogen er effing 59 sider "lang"?! Hvor er jeg træt af filmverdenen... Hvis det kan malkes, skal det malkes...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 16. okt 2016, 22:22

lillebjoern skrev:At Fantastic Beasts and Where to Find Them skal deles op i FEM film. FEM!!!!

Nå ja, behøver jeg sige, at bogen er effing 59 sider "lang"?! Hvor er jeg træt af filmverdenen... Hvis det kan malkes, skal det malkes...

Som jeg har forstået det, er det ikke bogen som sådan de filmatiserer, men tilblivelsen af den. Filmene skal så centrere sig om magikermiljøet 70 år før Harry Potter, med bla en ung Dumbledore. Så det er som sådan helt nye film, men jeg er enig i, at fem måske lige er i overkanten.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 16. okt 2016, 22:36

Daine skrev:
lillebjoern skrev:At Fantastic Beasts and Where to Find Them skal deles op i FEM film. FEM!!!!

Nå ja, behøver jeg sige, at bogen er effing 59 sider "lang"?! Hvor er jeg træt af filmverdenen... Hvis det kan malkes, skal det malkes...

Som jeg har forstået det, er det ikke bogen som sådan de filmatiserer, men tilblivelsen af den. Filmene skal så centrere sig om magikermiljøet 70 år før Harry Potter, med bla en ung Dumbledore. Så det er som sådan helt nye film, men jeg er enig i, at fem måske lige er i overkanten.


Okay - det har ikke stået nogen af de steder, jeg har læst, men går ud fra du har mere styr på det end mig :D Forstår bare ikke hvorfor de skal kalde dem "Magic Beasts and Where to Find Them", så. Og synes stadig det er synd at malke det så meget. Det mister jo helt magien.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 17. okt 2016, 01:24

lillebjoern skrev:
Daine skrev:
lillebjoern skrev:At Fantastic Beasts and Where to Find Them skal deles op i FEM film. FEM!!!!

Nå ja, behøver jeg sige, at bogen er effing 59 sider "lang"?! Hvor er jeg træt af filmverdenen... Hvis det kan malkes, skal det malkes...

Som jeg har forstået det, er det ikke bogen som sådan de filmatiserer, men tilblivelsen af den. Filmene skal så centrere sig om magikermiljøet 70 år før Harry Potter, med bla en ung Dumbledore. Så det er som sådan helt nye film, men jeg er enig i, at fem måske lige er i overkanten.


Okay - det har ikke stået nogen af de steder, jeg har læst, men går ud fra du har mere styr på det end mig :D Forstår bare ikke hvorfor de skal kalde dem "Magic Beasts and Where to Find Them", så. Og synes stadig det er synd at malke det så meget. Det mister jo helt magien.

Og det er åbentbart Rowling som der selv skal skrive manuskriptet til alle 5 film
Senest rettet af Aspargsen 17. okt 2016, 08:06, rettet i alt 1 gang.
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fuck.exe » 17. okt 2016, 06:30

Det irriterer mig efterhånden en del, at hver gang folk får nys om at min mand og jeg har delt barslen 50/50, så falder kommentaren "hvor ER det flot at han tager så meget barsel" fucking ALTID. Der er aldrig nogen der roser MIG for at have taget barsel, og jeg havde endda fornøjelsen af en kolikbaby der skreg non-stop i 4 måneder :sur:

Når min mand ringer til lægen ang et af børnene, bliver han skamrost som en lille hund af lægesekretæren, fordi han kan huske sine børns CPR-numre. En voksen mand bliver rost, fordi han kan huske 20 tal i ikke-vilkårlig rækkefølge. Det irriterer mig også, at folk bruger udtrykket "bliver han så passet af sin far i dag?". Nej, søster lagkage, mine børn bliver ikke passet af deres far. Han er ikke en babysitter, han er deres FAR. Vi er 2 styks forældre derhjemme, og min mand har -endnu- begge sine arme og nogenlunde gode forstand. Jeg tror at det går.

Det undrer mig virkelig at vi skriver 2016, og vi er stadig låst så fast i de gamle kønsroller :gruble:
36
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 17. okt 2016, 08:05

lillebjoern skrev:
Daine skrev:
lillebjoern skrev:At Fantastic Beasts and Where to Find Them skal deles op i FEM film. FEM!!!!

Nå ja, behøver jeg sige, at bogen er effing 59 sider "lang"?! Hvor er jeg træt af filmverdenen... Hvis det kan malkes, skal det malkes...

Som jeg har forstået det, er det ikke bogen som sådan de filmatiserer, men tilblivelsen af den. Filmene skal så centrere sig om magikermiljøet 70 år før Harry Potter, med bla en ung Dumbledore. Så det er som sådan helt nye film, men jeg er enig i, at fem måske lige er i overkanten.


Okay - det har ikke stået nogen af de steder, jeg har læst, men går ud fra du har mere styr på det end mig :D Forstår bare ikke hvorfor de skal kalde dem "Magic Beasts and Where to Find Them", så. Og synes stadig det er synd at malke det så meget. Det mister jo helt magien.

Sikkert fordi titlen er genkendelig fra bøgerne :) Mit gæt er, at vi filmene skal rundt og finde de her skabninger og at Newt Scamander så til sidst skriver bogen. Men ja, de (Rowling) skal virkelig oppe sig for ikke bare at lave ligegyldige film.
MEN jeg vil lige sige, at det jo kun var meningen der skulle komme to 'bæst' film, så der kan da være en chance for at de næste tre bliver en anden form for prequel historier. Det har været lidt svært at gå klarlagt helt. Det ville jeg synes er ok, hvis de kan holde standarden.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Oveditlevsen » 17. okt 2016, 08:31

FruDulle skrev:Jeg er pisse træt af st høre hvor heeeelt fantastisk min mand og er det bare fantastisk at han arbejder fuldtid og bygger en tilbygning om aftenen og ALLE weekender. Mens ingen anerkender at jeg er alene fra 05-17 og står for alt med barn dag og nat- især nat er jo festligt når ens barn gerne vågner flere gange og kun mor er god nok, hus, praktik, fuldtids studie og deltids studie og står for at finde på noget at lave hver evigt eneste weekend med barnet så vi kommer ud, så der sker noget for ham og så han ikke går i vejen for byggeri...i de sidste 6 mdr. Det er jo bare at være mor...

Men hold da kæft hvor er manden en helt.


Det er DA også flot at lave en tilbygning selv :D
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 17. okt 2016, 10:54

FruDulle skrev:Jeg er pisse træt af st høre hvor heeeelt fantastisk min mand og er det bare fantastisk at han arbejder fuldtid og bygger en tilbygning om aftenen og ALLE weekender. Mens ingen anerkender at jeg er alene fra 05-17 og står for alt med barn dag og nat- især nat er jo festligt når ens barn gerne vågner flere gange og kun mor er god nok, hus, praktik, fuldtids studie og deltids studie og står for at finde på noget at lave hver evigt eneste weekend med barnet så vi kommer ud, så der sker noget for ham og så han ikke går i vejen for byggeri...i de sidste 6 mdr. Det er jo bare at være mor...

Men hold da kæft hvor er manden en helt.


Jeg kan så godt følge dig.

Min mand har arbejdet hver anden weekend (14-15 timer pr dag), de første 3,5 år af vores datters liv. Og det var så synd for ham, alt det han gik glip af i hendes liv. Jeg synes ærlig talt det var hårdt at være alene med en baby hver anden weekend, altid at være alene om de ting, jeg havde regnet med vi skulle være to om osv. osv. Men mig var det sgu aldrig synd for. Aldrig.
Men min stakkels mand derimod. Åh, hvor var det synd. :tie:

Det stod ham ellers frit for at søge andet arbejde, hvis det var så hårdt for ham.
2
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 17. okt 2016, 12:11

Snot og feber :cuss:
Min næse er ved at falde af! :panik:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 17. okt 2016, 12:45

At mit arbejde er så pisse pisse stressende for tiden. Det går ud over min fritid og min træning, og det irriterer mig virkelig grænseløst. :cuss:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 17. okt 2016, 14:27

At det er så koldt.. og at det bliver tidligt mørkt..

Og om 2 uger bliver det endnu værre, da vi skifter til vintertid
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 17. okt 2016, 14:31

Aviva skrev:At det er så koldt.. og at det bliver tidligt mørkt..

Og om 2 uger bliver det endnu værre, da vi skifter til vintertid

Enig. Eneste fordel ved vintertid er, at morgenerne bliver lysere i en periode. Men det bliver sejt at det så er mørkt allerede ved 18-tiden.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"