Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 23:36

MaybeBaby skrev:Thumbs-up :gogo: til moderatorteamet for beslutningen om den midlertidige lukning af åben forum :blomst:.


Thumbs up ligefrem? Ikke for at underkende moderatorerne - men var der rigtigt andet at gøre? Synes jeg ærligt talt ikke. Den lå da til det brækkede højreben.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 23:43

MaybeBaby skrev:
ManicNinja skrev:
MaybeBaby skrev:Thumbs-up :gogo: til moderatorteamet for beslutningen om den midlertidige lukning af åben forum :blomst:.


Thumbs up ligefrem? Ikke for at underkende moderatorerne - men var der rigtigt andet at gøre? Synes jeg ærligt talt ikke. Den lå da til det brækkede højreben.


Det er muligt, men for ikke længe siden var de i pænt meget modvind, så synes jeg ærligt talt ikke der går noget skår af mig lige at skrive thumbs up/god beslutning whatever.


Det er du da også velkommen til. :)
Selv venter jeg, til de en dag har bedrevet et eller andet.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 18. okt 2016, 07:01

Tak for tips om køb af kiwibær i Føtex/Bilka. Jeg spiste en hel bakke i går, og de var go'e. :savl:

Jeg havde lidt frygtet, at de slet ikke var så lækre, som jeg huskede dem fra New Zealand, fordi sådan går det jo ofte med ting, man har fået på en ferie og så prøver at genskabe derhjemme. Men de smagte nøjagtigt lige så godt, så jeg er glad!
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Spjaerten » 18. okt 2016, 07:09

Er det ikke bare skønt den står på 2 uger med gråvejr krydret med regn :rulle:
Hvor blev det pæne solrige efterårsvejr af? :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Guilded_Lily » 18. okt 2016, 08:22

Jeg sidder lige nu med udsigt over en blanding af egetræer og fyr, der vajer let i vinden og er dækket af dis. Det kan jeg godt lide ved efterår :lun:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 19. okt 2016, 00:47

Særiøst.. Jeg bryder mig ikke om folk der bondefanger en ved at forære én et nummer på jukeboksen uden lige at de selv lige har valgt en millionmilliard hardcore techno numre...

Jeg magter det ikke. Heller ikke selvom man giver en øl.
0
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 19. okt 2016, 01:10

sigge skrev:Tak for tips om køb af kiwibær i Føtex/Bilka. Jeg spiste en hel bakke i går, og de var go'e. :savl:

Jeg havde lidt frygtet, at de slet ikke var så lækre, som jeg huskede dem fra New Zealand, fordi sådan går det jo ofte med ting, man har fået på en ferie og så prøver at genskabe derhjemme. Men de smagte nøjagtigt lige så godt, så jeg er glad!

Kiwibær?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ado » 19. okt 2016, 04:33

Der findes ikke nogen, som bliver ramt mere af selvmedlidenhed, end jeg gør, når influenzaen rammer.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Bøtte » 19. okt 2016, 05:24

Ado skrev:Der findes ikke nogen, som bliver ramt mere af selvmedlidenhed, end jeg gør, når influenzaen rammer.


Jo, min mand.
Og han behøver ikke engang være syg for at være ynkelig.
Fx er både jeg og vores datter syge pt. Og nu render han rundt og pylrer og tager Panodil så snart han mærker det mindste, fordi han så tror han også er ved at blive syg.
Efter 12 dage med sygdom (mens jeg ovenikøbet er temmelig gravid) er det fandme anstrengende at høre på hans ynk. :tie:
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 19. okt 2016, 07:08

kidkomb skrev:
sigge skrev:Tak for tips om køb af kiwibær i Føtex/Bilka. Jeg spiste en hel bakke i går, og de var go'e. :savl:

Jeg havde lidt frygtet, at de slet ikke var så lækre, som jeg huskede dem fra New Zealand, fordi sådan går det jo ofte med ting, man har fået på en ferie og så prøver at genskabe derhjemme. Men de smagte nøjagtigt lige så godt, så jeg er glad!

Kiwibær?


Ja! De hedder vist også stikkelsbærkiwi. Jeg har ikke lagt mærke til dem i Danmark før, men jeg fik nogle, da jeg var i New Zealand tidligere på året. De ligner faktisk en mini-kiwi bare uden pels. Og når man skærer dem over, er de også præcis som en kiwi indeni. Man spiser dem hele med skræl på, da skrællen er fin, tynd og som sagt uden pels, og de smager af kiwi.

Jeg så, at Wizzze nævnte i en tråd, at han havde spist nogen, og så blev jeg fyr og flamme, for jeg troede slet ikke, at de kunne fås her i landet. Men det kunne de så. Jeg bliver nok nødt til at skaffe mig en bakke mere.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 19. okt 2016, 09:07

Orv, hvor skal jeg pludselig ud at handle i dag :love:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pityt » 19. okt 2016, 17:36

Serviceinfo:
Hvis du har været forkølet i nogle dage og derfor er lidt hudløs på overlæben af de ca. 537 kleenex der har været brug for, er det en temmelig dårlig plan at få voksbehandlet overlæben.
Selv tak.
4
What's done in the dark will be brought to the light
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Allmost_Famous » 21. okt 2016, 07:43

Sønnike skal hjem til sine bedsteforældre i eftermiddag, og kommer først hjem i morgen. Jeg ved ikke om jeg burde være ung med de unge, og lave et eller andet, eller om jeg bare skal blive hjemme og nørde.
The struggle is real.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf achillaxedprune » 21. okt 2016, 07:52

Allmost_Famous skrev:Sønnike skal hjem til sine bedsteforældre i eftermiddag, og kommer først hjem i morgen. Jeg ved ikke om jeg burde være ung med de unge, og lave et eller andet, eller om jeg bare skal blive hjemme og nørde.
The struggle is real.


Ung med de unge - du skal da ud og lave noget! :banan:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Allmost_Famous » 21. okt 2016, 13:14

achillaxedprune skrev:
Allmost_Famous skrev:Sønnike skal hjem til sine bedsteforældre i eftermiddag, og kommer først hjem i morgen. Jeg ved ikke om jeg burde være ung med de unge, og lave et eller andet, eller om jeg bare skal blive hjemme og nørde.
The struggle is real.


Ung med de unge - du skal da ud og lave noget! :banan:

Men nu regner det jo og alt muligt... :genert:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Generelt"