Tråden for dårlig kundeservice

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Tråden for dårlig kundeservice

Indlægaf IrmaPigen » 18. okt 2016, 11:35

Sådan en synes jeg vi skal have. En tråd hvor vi kan tippe hinanden om, hvor man får dårlig kundeservice og hvorfor.

TS starter selv:

IrmaPigen skrev:Kundeservice i Danmark er en by i Rusland.

Jeg stod i Kop & Kande på Peter Bangs Vej for at se om de havde en pære til min maler-lampe. De havde en enkelt af typen, men indpakningen så lidt snavset/slidt ud, plastikken var sprækket lidt i siden osv. Den kostede 72 kr. Jeg spurgte om jeg kunne komme tilbage med den, hvis den nu ikke virkede og få mine penge tilbage. Ekspedienten sagde "ja, hvis den ikke er pakket op". Jeg sagde at jeg jo var nødt til at pakke den ud og sætte den i lampen for teste om den virker. Hun fastholdt. Jeg sagde, at jeg jo altså har en reklamationsret iht købeloven, som gælder uanset om varen er pakket ud. Så sagde hun at det måtte jeg lige drøfte med en anden i butikken som skulle tilkaldes. Jeg sagde "ved du hvad, glem det, hvis det skal være så besværligt, så handler jeg et andet sted". Og så kørte jeg i Silvan og købte to pærer i en pakke til 59 kr.

Nogle gange forstår jeg godt, de små butikker dør.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Tråden for dårlig kundeservice

Indlægaf IrmaPigen » 18. okt 2016, 15:23

Jeg har flere gange i Rema1000 på Finsensvej oplevet ekspedienten er vildt optaget af samtale med en kollega, så de dels ikke siger beløbet (summen) højt og dels giver forkerte penge tilbage.

I det hele taget oplever jeg tit i discount-butikker at ekspedienten ikke gider oplyse en sumbeløbet af ens indkøb. Det er faktisk rimelig uhøfligt synes jeg.
0

Tilbage til "Generelt"