Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 12. okt 2016, 06:19

Yetie skrev:
Evapeva skrev:Og han gjorde det i smug, fordi han kendte min holdning til det. Som i korte træk er ovenstående - du skal fandeme ikke hjælpe gud og hver mand, så længe vores indkørsel er fyldt op med mursten, som venter på at blive muret i tilbygningen. Jeg har haft fucking bryggers samt udelukkende koldt vand i køkkenet, siden den yngste blev født. I september 2014!


Men det er åbenbart aldrig sjovt at ordne noget derhjemme. Min mand er lidt på samme måde. Han kan godt hjælpe sin far med at lægge terrasse eller sin kammerat med at ordne tag, men at støvsuge eller pudse vinduer er en meget uoverkommelig opgave - selvom han går hjemme. Ja, han er førtidspensionist, men han bruger det også konsekvent som undskyldning for ikke at lave en skid herhjemme. :evil:

Havde også en eks der et par gange tog ud og hovedrengjorde hans forældres hus, mens hjemmeboendeteenagesøster bare sad og så på, og vores eget hjem flød, eller jeg selv gjorde det hele.
Her kan man virkelig bruge udtrykket "feje for egen dør"...
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 12. okt 2016, 07:11

Han ville skære vandmelon til mig til morgenmad, men gad altså ikke lige vaske brættet først, så nu smager vandmelonen af løg :lol: :stoned: Haha ja jeg kan kun grine af det, men øv hvor jeg også synes det er 5% narragtigt at jeg nu ikke kan nyde vandmelonen :puke: Kan godt lide løg, men det her er lidt for meget af det gode.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 12. okt 2016, 08:27

I går
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 12. okt 2016, 09:10

Q-beben skrev:Lige nu bor mine børn hos mig hele tiden, - dvs. min kæreste og jeg har kun én dag hveranden uge, hvor vi er uden børn.

I går var det sådan en dag, og vi havde selvfølgelig aftalt at skulle ses. Han spørger dog i løbet af dagen, om vi kan droppe det, da han føler sig presset på tiden mht at nå nogle ting. Jeg bliver selvfølgelig skuffet, for jeg havde glædet mig, men det er jo fair nok, hvis han har noget, han skal nå.

Da vi snakker sammen, inden vi skal sove, - fortæller jeg, at jeg har savnet ham, - og spørger så, om han nåede det, han skulle. Han fortæller så, at han faktisk ikke har lavet en disse. Han har bare ligget på sofaen og set fjernsyn.

Fair nok, at han har brug for at ligge på sofaen og lave ingenting - men det kan han gøre i morgen, i overmorgen, - ja de næste fem dage, hvor vi ikke skal ses, og hvor han ikke har sine børn.

Tak, supermand! Vælg dog bare vores børnefri-dag fra til fordel for... ingenting.


Øhm... jeg bliver nødt til lige at fortælle videre på den her historie og samtidigt... kaste lidt galde op - omkring mig selv... altså pga. mig selv som kæreste...

Nu var det jo tirsdag i går - og det er igen den eneste dag, min kæreste og jeg er uden børn.

Kæresten siger så mandag, skal vi ses tirsdag? Jeg må så indrømme, at jeg fuldstændigt havde glemt vores tirsdag - så jeg havde lagt et aftenmøde ind tirsdag aften.

Avs, det var ikke smart gjort. Slet ikke, når jeg tænker på, hvor sur jeg blev på ham sidste gang..., hvor han "glemte" vores tirsdag...

Han reagerede stille og roligt ved at bemærke, at han ikke blev sur, fordi jeg glemte vores tirsdag :) Og at han gerne ville komme ud til mig efter mit aftenmøde :)

Pinlig, på pinlig, på endnu mere pinlig...
10
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 12. okt 2016, 11:16

Q-beben skrev:
Q-beben skrev:Lige nu bor mine børn hos mig hele tiden, - dvs. min kæreste og jeg har kun én dag hveranden uge, hvor vi er uden børn.

I går var det sådan en dag, og vi havde selvfølgelig aftalt at skulle ses. Han spørger dog i løbet af dagen, om vi kan droppe det, da han føler sig presset på tiden mht at nå nogle ting. Jeg bliver selvfølgelig skuffet, for jeg havde glædet mig, men det er jo fair nok, hvis han har noget, han skal nå.

Da vi snakker sammen, inden vi skal sove, - fortæller jeg, at jeg har savnet ham, - og spørger så, om han nåede det, han skulle. Han fortæller så, at han faktisk ikke har lavet en disse. Han har bare ligget på sofaen og set fjernsyn.

Fair nok, at han har brug for at ligge på sofaen og lave ingenting - men det kan han gøre i morgen, i overmorgen, - ja de næste fem dage, hvor vi ikke skal ses, og hvor han ikke har sine børn.

Tak, supermand! Vælg dog bare vores børnefri-dag fra til fordel for... ingenting.


Øhm... jeg bliver nødt til lige at fortælle videre på den her historie og samtidigt... kaste lidt galde op - omkring mig selv... altså pga. mig selv som kæreste...

Nu var det jo tirsdag i går - og det er igen den eneste dag, min kæreste og jeg er uden børn.

Kæresten siger så mandag, skal vi ses tirsdag? Jeg må så indrømme, at jeg fuldstændigt havde glemt vores tirsdag - så jeg havde lagt et aftenmøde ind tirsdag aften.

Avs, det var ikke smart gjort. Slet ikke, når jeg tænker på, hvor sur jeg blev på ham sidste gang..., hvor han "glemte" vores tirsdag...

Han reagerede stille og roligt ved at bemærke, at han ikke blev sur, fordi jeg glemte vores tirsdag :) Og at han gerne ville komme ud til mig efter mit aftenmøde :)

Pinlig, på pinlig, på endnu mere pinlig...


Ved du hvad? I det mindste er du da stor nok til at erkende din bommert. Det synes jeg altså også tæller for noget :)
5
...
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 12. okt 2016, 17:52

Evapeva skrev:Og han gjorde det i smug, fordi han kendte min holdning til det. Som i korte træk er ovenstående - du skal fandeme ikke hjælpe gud og hver mand, så længe vores indkørsel er fyldt op med mursten, som venter på at blive muret i tilbygningen. Jeg har haft fucking bryggers samt udelukkende koldt vand i køkkenet, siden den yngste blev født. I september 2014!

Har du ikke overvejet at hyre en til at lave det? Ved godt det koster mere, men helt ærligt, du skal sgu da ikke nøjes med det der, når løsningen er at han skal nosse sig sammen.
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 13. okt 2016, 06:54

Luffegås skrev:
Evapeva skrev:Og han gjorde det i smug, fordi han kendte min holdning til det. Som i korte træk er ovenstående - du skal fandeme ikke hjælpe gud og hver mand, så længe vores indkørsel er fyldt op med mursten, som venter på at blive muret i tilbygningen. Jeg har haft fucking bryggers samt udelukkende koldt vand i køkkenet, siden den yngste blev født. I september 2014!

Har du ikke overvejet at hyre en til at lave det? Ved godt det koster mere, men helt ærligt, du skal sgu da ikke nøjes med det der, når løsningen er at han skal nosse sig sammen.


Jo, det har jeg ofte overvejet! :)
Men han er murer og bygningskonstruktør, så der ligger (lå) stolthed i selv at tegne det, selv at søge byggetilladelse, selv at bygge det.
Dog kan jeg godt mærke, at han er ved at være "blød". Jeg tror faktisk, der ville komme et lettelsens suk, hvis jeg foreslog det.
Desværre tror jeg ikke, vi har råd til det i øjeblikket. :gruble:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 13. okt 2016, 21:00

I dag

Kom hjem efter en lang dag på job omkring kl 19,30. Han snakkede i telefon med sin mor på det tidspunkt og forsatte ca 20 min. Herefter gik han direkte ind og satte sig foran computeren. Ikke noget med lige at sige hej til mig.

1,5 time efter kom han ind i stuen og sagde "sov godt", og så smuttede han på job.

Han vil ikke fortælle hvad der er i vejen pt. Men han siger jeg irriterer ham og han ikke kan rumme mig. Tænker lidt at han nok snart slutter vores forhold.
0
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JackieO » 13. okt 2016, 21:07

Glimmer skrev:I dag

Kom hjem efter en lang dag på job omkring kl 19,30. Han snakkede i telefon med sin mor på det tidspunkt og forsatte ca 20 min. Herefter gik han direkte ind og satte sig foran computeren. Ikke noget med lige at sige hej til mig.

1,5 time efter kom han ind i stuen og sagde "sov godt", og så smuttede han på job.

Han vil ikke fortælle hvad der er i vejen pt. Men han siger jeg irriterer ham og han ikke kan rumme mig. Tænker lidt at han nok snart slutter vores forhold.


Øv, hvor må det være ubehageligt for dig :kram:
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12179

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 13. okt 2016, 21:25

Glimmer skrev:I dag

Kom hjem efter en lang dag på job omkring kl 19,30. Han snakkede i telefon med sin mor på det tidspunkt og forsatte ca 20 min. Herefter gik han direkte ind og satte sig foran computeren. Ikke noget med lige at sige hej til mig.

1,5 time efter kom han ind i stuen og sagde "sov godt", og så smuttede han på job.

Han vil ikke fortælle hvad der er i vejen pt. Men han siger jeg irriterer ham og han ikke kan rumme mig. Tænker lidt at han nok snart slutter vores forhold.


Hvorfor slutter du ikke jeres forhold, hvis han behandler dig så dårligt?
11
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 13. okt 2016, 21:31

Sophies-mor skrev:I går

Og igen i dag.
Dog kun her til aften, hvor han flegnede over, at jeg ikke betegner Møns Klint som noget fænomenalt.
Flot jo, men til sammenligning med nogle af de andre billeder (lokaliteter) i den collage, han viste mig - nej. Der har DK andre og bedre steder, der matcher bedre.
Så jo, han er sur over at jeg ikke falder i svime over Møns Klint.

Og ingen af os er fra den region :gruble:
5
Hæklerier på hjernen :cool:
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 13. okt 2016, 21:38

achillaxedprune skrev:
Glimmer skrev:I dag

Kom hjem efter en lang dag på job omkring kl 19,30. Han snakkede i telefon med sin mor på det tidspunkt og forsatte ca 20 min. Herefter gik han direkte ind og satte sig foran computeren. Ikke noget med lige at sige hej til mig.

1,5 time efter kom han ind i stuen og sagde "sov godt", og så smuttede han på job.

Han vil ikke fortælle hvad der er i vejen pt. Men han siger jeg irriterer ham og han ikke kan rumme mig. Tænker lidt at han nok snart slutter vores forhold.


Hvorfor slutter du ikke jeres forhold, hvis han behandler dig så dårligt?


Han har jo ikke altid været sådan. Det er noget der er kommet over de sidste par måneder. Jeg vil jo ikke smide noget godt ud fordi det er dårligt i en periode. Jeg frygter han dropper mig, men samtidig elsker jeg ham. Så jeg. Il ikke forlade ham
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 14. okt 2016, 12:38

Lige nu....
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21843

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 19. okt 2016, 10:07

Glimmer skrev:
achillaxedprune skrev:
Glimmer skrev:I dag

Kom hjem efter en lang dag på job omkring kl 19,30. Han snakkede i telefon med sin mor på det tidspunkt og forsatte ca 20 min. Herefter gik han direkte ind og satte sig foran computeren. Ikke noget med lige at sige hej til mig.

1,5 time efter kom han ind i stuen og sagde "sov godt", og så smuttede han på job.

Han vil ikke fortælle hvad der er i vejen pt. Men han siger jeg irriterer ham og han ikke kan rumme mig. Tænker lidt at han nok snart slutter vores forhold.


Hvorfor slutter du ikke jeres forhold, hvis han behandler dig så dårligt?


Han har jo ikke altid været sådan. Det er noget der er kommet over de sidste par måneder. Jeg vil jo ikke smide noget godt ud fordi det er dårligt i en periode. Jeg frygter han dropper mig, men samtidig elsker jeg ham. Så jeg. Il ikke forlade ham


Har du overvejet at spørge ham om han er på vej ud af forholdet?
Det er selvfølgelig "farligt" hvis han siger ja, men så ved du det i det mindste.
Hvis ikke kan det være han får øjnene op for hvordan det påvirker dig, at han opfører sig som han gør.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 19. okt 2016, 12:34

Purple Haze skrev:
Glimmer skrev:
achillaxedprune skrev:
Glimmer skrev:I dag

Kom hjem efter en lang dag på job omkring kl 19,30. Han snakkede i telefon med sin mor på det tidspunkt og forsatte ca 20 min. Herefter gik han direkte ind og satte sig foran computeren. Ikke noget med lige at sige hej til mig.

1,5 time efter kom han ind i stuen og sagde "sov godt", og så smuttede han på job.

Han vil ikke fortælle hvad der er i vejen pt. Men han siger jeg irriterer ham og han ikke kan rumme mig. Tænker lidt at han nok snart slutter vores forhold.


Hvorfor slutter du ikke jeres forhold, hvis han behandler dig så dårligt?


Han har jo ikke altid været sådan. Det er noget der er kommet over de sidste par måneder. Jeg vil jo ikke smide noget godt ud fordi det er dårligt i en periode. Jeg frygter han dropper mig, men samtidig elsker jeg ham. Så jeg. Il ikke forlade ham


Har du overvejet at spørge ham om han er på vej ud af forholdet?
Det er selvfølgelig "farligt" hvis han siger ja, men så ved du det i det mindste.
Hvis ikke kan det være han får øjnene op for hvordan det påvirker dig, at han opfører sig som han gør.


Jeg har prøvet at snakke om det. Men han går i forsvarsposition med det samme. Så det er lidt hårdt. Men han sagde dog at han ikke var ude på at sårer mig. At det gør ham ked af det, når jeg bliver ked af det. Men lige pt er han bare meget ophængt og kan ikke overskue så meget.

Så jeg sagde at han måtte sige til når han ville snakke. Jeg er her for ham. Siden har vi ikke snakket så meget sammen. Men jeg må jo tro på at han er presset for tiden og han siger til når han er klar.

Men det er hårdt. At have en kæreste som ikke kan kommunikerer med en og fysisk er der heller ikke meget at komme efter
0

Tilbage til "Forhold og sex"