Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 19. okt 2016, 20:58

Glimmer skrev:At det kunne være sjovt at klæde sig ud som klovn og så bare stå med en plastøkse og kigge på folk der kørte forbi. Jeg ville ikke sige noget eller gøre noget. Bare stå og se skræmmende ud

Det giver stadig frikort til at give dig et par på lampen så :sur:
7
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 19. okt 2016, 22:08

HappyPaww skrev:
Oveditlevsen skrev:
Moxy-lady skrev:Jeg ELSKER Jennifer Lawrence og har lyst til at give røde kort til alle der ikke kan lide hende :D

Er der flere kendte der hedder det, for det kan da ikke være hende der har været med i Hunger Games? :gruble: :-p

Hvorfor ikke?

Jeg synes hun er top nederen. Det virker nemlig så påtaget den der "jeg er så klodset og nede på jorden"-attitude. Sådan lidt a la Amalie der spiller dummere end hun reelt er..
Og så er hendes skuespilstalent også mega overvurderet...!

Enig.
Plotte i Hunger Games er godt og solidt, men Jennifer Lawrence's "stone face/blank"-mimik kan jeg simpelthen ikke abstrahere fra.
Det samme gør sig gældende i "American Hustler"...
Det ødelagde begge film.

Og jeg tror seriøst ikke på, at hendes gentagne "snublen" til diverse prisuddelinger er ægte. Hvis man var så klodset, fik man fx lagt sin kjole bare 3 cm op,så man ikke skvatter i den - fordi man ved, man er klodset anlagt.
5
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 19. okt 2016, 22:25

Glimmer skrev:At det kunne være sjovt at klæde sig ud som klovn og så bare stå med en plastøkse og kigge på folk der kørte forbi. Jeg ville ikke sige noget eller gøre noget. Bare stå og se skræmmende ud

Mærkelig humor.
6
:banan: :banan:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 20. okt 2016, 00:47

Vil næsten ønske jeg møder en af de der "klovne" hvis jeg har en dårlig dag her i den nærmeste fremtid.
Tror jeg ville flippe fuldstændig ud, og se det som en undskyldning for at lade min dårlige dag gå ud over nogen.
Og så ville jeg ønske jeg har en af de 'gode' tasker med, dvs en tung en med en medium lang strop jeg kan bruge til at tæske løs på klovnen med. Eller at der ligger en god kæp i nærheden.

Synes ikke man må gå rundt og slå på folk ellers, men lige her synes jeg det er OK.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Glimmer » 20. okt 2016, 04:26

Sevii skrev:
Glimmer skrev:At det kunne være sjovt at klæde sig ud som klovn og så bare stå med en plastøkse og kigge på folk der kørte forbi. Jeg ville ikke sige noget eller gøre noget. Bare stå og se skræmmende ud

Mærkelig humor.


Tja. Jeg ville også selv dø af skræk hvis jeg mødte en klovn. Men derfor kan jeg da godt sætte mig ind i det kan være fristende at forskrække folk, det er jo fascinerende at se folks reaktion. Jeg ville jo aldrig stå som en klovn i siden af vejen
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 20. okt 2016, 06:30

Lys skrev:
lillebjoern skrev:
Lys skrev:
lillebjoern skrev:Jeg kan ikke udstå Jennifer Lawrence. Hun er så falsk, at det halve kunne være nok.


Hvordan vurderer du, at hun er falsk? Jeg antager, at du ikke har mødt hende :P

Jeg har ikke selv noget særligt forhold til hende, men jeg tænker at det er vanskeligt at vurdere en Hollywood-skuespillers personlighed på baggrund af pressedækning? Så jeg er mest bare nysgerrig på, hvad du bygger det på.


Jeg antager at hun er falsk, fordi hun hele tiden spiller "den klodsede pige" og hver eneste gang hun interviewes, udtaler ting som "jeg spiser altså pizza HELE tiden, det kan man godt når man er kendt" og "hahahaha, jeg var sååå kikset, da jeg lavede det der stunt, hahaha"... Men det er bare slet ikke det, hun udstråler når man så ser hende ellers, og for mig virker hun bare som endnu en af de glamourøse kendte.


Interessant - jeg tænker, at man godt kan rumme begge dele :)


Det kan man også. Det føler jeg bare ikke hun gør. Det virker alt for påtaget... jeg synes bare det er så nemt at gennemskue hende.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 20. okt 2016, 06:48

Glimmer skrev:Tja. Jeg ville også selv dø af skræk hvis jeg mødte en klovn. Men derfor kan jeg da godt sætte mig ind i det kan være fristende at forskrække folk, det er jo fascinerende at se folks reaktion. Jeg ville jo aldrig stå som en klovn i siden af vejen

Jeg ville elske at være vidne til en af de klovne forsøge at skræmme en, der så til gengæld gav klovnen den gevaldige røvfuld, der uden tvivl vil blive uddelt før eller siden. Bare stå og se på idioten banket til plukfisk med sin egen plastikøkse. Og more mig over hvordan narrøven efterfølgende bliver nødt til at ringe på arbejdet og sygemelde sig, og skulle forklare sin chef hvordan vedkommende var kommet til skade.
3
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf achillaxedprune » 20. okt 2016, 06:56

Allmost_Famous skrev:
Glimmer skrev:Tja. Jeg ville også selv dø af skræk hvis jeg mødte en klovn. Men derfor kan jeg da godt sætte mig ind i det kan være fristende at forskrække folk, det er jo fascinerende at se folks reaktion. Jeg ville jo aldrig stå som en klovn i siden af vejen

Jeg ville elske at være vidne til en af de klovne forsøge at skræmme en, der så til gengæld gav klovnen den gevaldige røvfuld, der uden tvivl vil blive uddelt før eller siden. Bare stå og se på idioten banket til plukfisk med sin egen plastikøkse. Og more mig over hvordan narrøven efterfølgende bliver nødt til at ringe på arbejdet og sygemelde sig, og skulle forklare sin chef hvordan vedkommende var kommet til skade.


Jeg så en video, hvor en mand gik amok på en klovn... Han gik hen og hentede en flaske, som han knaldede i hovedet på klovnen, der efterfølgende lå ganske livløs. Det var absolut ikke sjovt at se, og ganske unødvendigt i min optik. Fair nok, hvis man i sin forskrækkelse kommer til at lange ud... Men at slå andre til plukfisk er ikke i orden.

Jeg kan ikke lige finde ud af at linke til en facebookvideo, men det er UNILAD, der har oploadet den 9. oktober kl. 02.08.
https://www.facebook.com/uniladmag/vide ... nref=story
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 20. okt 2016, 07:03

achillaxedprune skrev:
Jeg så en video, hvor en mand gik amok på en klovn... Han gik hen og hentede en flaske, som han knaldede i hovedet på klovnen, der efterfølgende lå ganske livløs. Det var absolut ikke sjovt at se, og ganske unødvendigt i min optik. Fair nok, hvis man i sin forskrækkelse kommer til at lange ud... Men at slå andre til plukfisk er ikke i orden.

Jeg kan ikke lige finde ud af at linke til en facebookvideo, men det er UNILAD, der har oploadet den 9. oktober kl. 02.08.
https://www.facebook.com/uniladmag/vide ... nref=story

Altså, det der er jo en velovervejet ting, der sker efterfølgende. Jeg snakker om et tilfælde, hvor der i selvforsvar bliver uddelt bøllebank.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf achillaxedprune » 20. okt 2016, 07:11

Allmost_Famous skrev:
achillaxedprune skrev:
Jeg så en video, hvor en mand gik amok på en klovn... Han gik hen og hentede en flaske, som han knaldede i hovedet på klovnen, der efterfølgende lå ganske livløs. Det var absolut ikke sjovt at se, og ganske unødvendigt i min optik. Fair nok, hvis man i sin forskrækkelse kommer til at lange ud... Men at slå andre til plukfisk er ikke i orden.

Jeg kan ikke lige finde ud af at linke til en facebookvideo, men det er UNILAD, der har oploadet den 9. oktober kl. 02.08.
https://www.facebook.com/uniladmag/vide ... nref=story

Altså, det der er jo en velovervejet ting, der sker efterfølgende. Jeg snakker om et tilfælde, hvor der i selvforsvar bliver uddelt bøllebank.


Jeg er nok bare ikke så meget til reel bøllebank og folk, der bliver slået til plukfisk... men et enkelt slag eller skub i forskrækkelse er helt OK. Anyway - håber bare fænomenet stopper snart.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 20. okt 2016, 07:14

Men medmindre at klovnen fortsat opfører sig truende og giver igen efter første slag fra offeret, vil gentagen slag eller 'bøllebank' vel aldrig kunne blive set som selvforsvar?
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf achillaxedprune » 20. okt 2016, 07:18

Animi skrev:Men medmindre at klovnen fortsat opfører sig truende og giver igen efter første slag fra offeret, vil gentagen slag eller 'bøllebank' vel aldrig kunne blive set som selvforsvar?


Næppe i Danmark. Hvilket jeg som udgangspunkt heller ikke mener det er.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 20. okt 2016, 07:20

Men udover det, så er videoen med klovnen der bliver slået i hovedet med en flaske ikke ægte, det er også en prank, lavet af en Youtube kanal der hedder TrollStation :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 20. okt 2016, 07:25

I har ret. Jeg reagerer kraftigt på at folk finder det morsomt at udsætte andre for en behandling, de selv ville "dø af skræk" over. Men selvfølgelig er plukfisk og bøllebank dumme ord at bruge. I virkeligheden skulle jeg nok bare have formuleret mig bedre omkring mit ønske om, at nogen forsvarer sig og laver et stort sæbeøje på en klovn, og de andre klovne bliver så bange, at de stopper deres idiotiske opførsel.
3
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lulu » 20. okt 2016, 07:30

Allmost_Famous skrev:I har ret. Jeg reagerer kraftigt på at folk finder det morsomt at udsætte andre for en behandling, de selv ville "dø af skræk" over. Men selvfølgelig er plukfisk og bøllebank dumme ord at bruge. I virkeligheden skulle jeg nok bare have formuleret mig bedre omkring mit ønske om, at nogen forsvarer sig og laver et stort sæbeøje på en klovn, og de andre klovne bliver så bange, at de stopper deres idiotiske opførsel.


Jeg har seriøst overvejet at finde en taske der er stor nok til at rumme en økse, og hvis en klovn kommer for tæt på, så hive øksen frem og spørge hvad klovnen ønsker :fløjt:
0

Tilbage til "Generelt"