Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 19. okt 2016, 06:17

IrmaPigen skrev:Nåmen Tinderdate røg i svinget. Jeg havde meldt ud at jeg har relativ lidt tid de næste par måneder og at en date af den årsag lige nu nok ikke var en oplagt ide. Han skrev at han syntes vi lige skulle mødes alligevel for så havde vi lige fået hilst på hinanden. Fint nok, jeg kommer med nogle konkrete forslag til hvornår og hvor vi kan mødes. Ingen respons i går. I dag skriver han så at han alligevel synes det var en dårlig ide at mødes hvis jeg ikke havde så meget tid de næste par måneder. Jeg svarede fair nok, og at jeg alligevel heller ikke gider spilde mere tid på ubeslutsomme mænd. Og så afmatchede jeg ham.

Fair nok han ikke gider mødes, når jeg melder ud jeg ikke har så meget tid pt. Men så lad da være med at melde ud at du synes vi alligevel skal mødes for at ombestemme dig 4 dage efter. Jeg får lange nosser af den slags :rulle:


Jeg kan faktisk virkelig godt mærke på min tolerencetærskel at den sidste gut jeg så var sådan en der aflyste i sidste øjeblik med dårlige undskyldninger og aldrig kunne melde noget klart ud. Man vidste aldrig rigtig når man havde en aftale med ham om den blev en realitet. Derfor er jeg overfølsom over for ubeslutsomme mænd, selvom det måske ikke er ond vilje hos dem (som det var hos føromtalte gut). Den sidste fik en tilsvarende svada med på vejen, da han over ca en måneds tid ombestemte sig 4 gange mht om vi skulle ses igen.

Jeg orker simpelt hen bare ikke bruge min tid på sådan noget.
3
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Singletråden

Indlægaf Thitida-No-Chey » 19. okt 2016, 07:36

Wait, så man kan selv styre både hvilken aldersgruppe man KAN se, og hvilken man vil ses af, og så matcher de ud fra det...? That's... interesting...

(min veninde prøver at arrangere en blind date med en kollega... little scary!)
0
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. okt 2016, 08:31

Thitida-No-Chey skrev:Wait, så man kan selv styre både hvilken aldersgruppe man KAN se, og hvilken man vil ses af, og så matcher de ud fra det...? That's... interesting...

(min veninde prøver at arrangere en blind date med en kollega... little scary!)


Nej, du kan ikke styre, hvem der kan se dig.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 19. okt 2016, 14:23

Min fredagsdate blev rykket til i morgen - hvilket passer mig meget fint, for så ser jeg ham jo bare hurtigere :D
Jeg har lovet at lave mad, hvilket jeg altid bliver lidt nervøs for, men heldigvis er manden altædende, så der er ikke særlig store krav hvad jeg skal lave.Tror bare jeg laver noget ret simpelt og ikke noget fancy, så han ikke tror jeg er gourmet kok og forventer noget stort hver gang jeg laver mad :lol2:
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 19. okt 2016, 19:28

Jeg har fundet mig en friend with benefits. Og er ret tilfreds med arrangementet efter alt for lang tid helt alene med kun skuffende Tinderdates at berette om ... Bortset fra manglen på nattesøvn, når han er her. Kender I det? Jeg er så længe om at vænne mig til, at jeg ikke har sengen for mig selv, så det = nærmest søvnløse nætter.
Senest rettet af NLeth 8. jan 2017, 16:57, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 19. okt 2016, 19:54

Animi skrev:Min fredagsdate blev rykket til i morgen - hvilket passer mig meget fint, for så ser jeg ham jo bare hurtigere :D
Jeg har lovet at lave mad, hvilket jeg altid bliver lidt nervøs for, men heldigvis er manden altædende, så der er ikke særlig store krav hvad jeg skal lave.Tror bare jeg laver noget ret simpelt og ikke noget fancy, så han ikke tror jeg er gourmet kok og forventer noget stort hver gang jeg laver mad :lol2:


Uh - du tænker allerede i fremtid og flere dates. Dét lover godt! :) God date!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 19. okt 2016, 20:05

Nå, ham den søde tindergut jeg har set en enkelt gang kan desværre ikke rumme at være sammen med en som laver nøgenbilleder.

Det er helt fair, jeg kan sagtens følge ham og véd godt jeg spænder lidt ben for mig selv med den hobby, men jeg er lidt ærgelig alligevel, vi havde en ret god relation allerede, synes jeg.

Umiddelbart er vi enige om at bevare dét vi har som et venskab i stedet. Det kunne være fedt hvis den slags rent faktisk lykkes i virkeligheden :)
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 20. okt 2016, 19:03

Marioneta skrev:Jeg har lige undervist en time i Zumba og da jeg er færdig sidder der en vældig sød gut i receptionen i Fitness Centeret. Han var der altså ikke, da vi startede :D Desværre tror jeg at det er endnu en ung gut, som ser ældre ud, fordi han har lidt skæg og jeg ved slet ikke hvem han er. Han var også fodboldtræner, så meget fik jeg fanget, for vi snakkede om at folk tit melder fra i sidste øjeblik og man ikke ved hvem der kommer til træning. Han er ikke instruktør i centeret, bare en afløser for centerlederen, som kommer et par timer hver dag, så folk kan snakke med hende om medlemskab.

Måske jeg skal lidt mere ned i Fitness :lol2:


Jeg har på fornemmelsen at det er i fotnesscentret det sker.

Jeg følte mig beluret sidst jeg var der ovre i sidste uge.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 21. okt 2016, 05:05

KitKat skrev:Nå, ham den søde tindergut jeg har set en enkelt gang kan desværre ikke rumme at være sammen med en som laver nøgenbilleder.

Det er helt fair, jeg kan sagtens følge ham og véd godt jeg spænder lidt ben for mig selv med den hobby, men jeg er lidt ærgelig alligevel, vi havde en ret god relation allerede, synes jeg.

Umiddelbart er vi enige om at bevare dét vi har som et venskab i stedet. Det kunne være fedt hvis den slags rent faktisk lykkes i virkeligheden :)

Det kan godt være at den hobby er et benspænd til hurtigt at finde en partner. Men du dyrker den vel fordi det gør dig glad? Og en ideel partner er jo ikke en der gør at man skal stoppe med noget der bringer en glæde. Det er i hvert fald vigtigt at afveje hvad du vil sætte mest pris på. At fortsætte som model, eller at have et potentielt større udvalg af mænd i dating-sammenhæng.
4
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. okt 2016, 06:25

Så prøvede man også det.

Jeg var taget fra Esbjerg til Kolding for at drikke kaffe med en gut. Han havde sendt en adresse, men da jeg kom frem kunne jeg ikke få det til at passe. Jeg skrev, flere gange. Uden respons.
Skrev så, at hvis jeg ikke hørte fra ham inden for 10 minutter kørte jeg hjem.
Stadig ingen svar.
Så jeg kørte hjem.

Spassernar! :boo:

Og har stadig ikke hørt fra ham...
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 21. okt 2016, 06:29

DenBlødeJyde: Hold kæft en idiot! :kram:


Tinderdaten i går gik ret godt må man sige - han er i hvert fald først lige taget fra mig :D
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Singletråden

Indlægaf Ladysparrow » 21. okt 2016, 06:51

DenBlødeJyde skrev:Så prøvede man også det.

Jeg var taget fra Esbjerg til Kolding for at drikke kaffe med en gut. Han havde sendt en adresse, men da jeg kom frem kunne jeg ikke få det til at passe. Jeg skrev, flere gange. Uden respons.
Skrev så, at hvis jeg ikke hørte fra ham inden for 10 minutter kørte jeg hjem.
Stadig ingen svar.
Så jeg kørte hjem.

Spassernar! :boo:

Og har stadig ikke hørt fra ham...


Sikke en idiot... :( :kram:
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. okt 2016, 06:54

Så hvis i på Tinder møder en mand på 38, der arbejder som speditør og deler fornavn med en Biker fra Robinson... så tryk på krydset..........
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. okt 2016, 11:28

DenBlødeJyde skrev:Så hvis i på Tinder møder en mand på 38, der arbejder som speditør og deler fornavn med en Biker fra Robinson... så tryk på krydset..........


Hold nu kæft, hvor ville jeg blive vred - idioten er vel i forhold. Eller fjoller bare rundt under falsk navn og billede på Tinder for bekræftelse igennem en eller anden syg fantasiverden, han har opbygget.

Uanset: Øv! :ae:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. okt 2016, 13:22

Det giver i hvert fald svar på, hvorfor han ikke ville acceptere en venne anmodning på facebook, og kun ville skrive på messenger, mm.
Normalt plejer jeg at kunne lugte sådan noget på lang afstand... Men ja, det er øv. Heldigvis var jeg i bil og ikke tog eller bus. Så have jeg været på den.....
0

Tilbage til "Forhold og sex"