Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 21. okt 2016, 13:33

DenBlødeJyde skrev:Det giver i hvert fald svar på, hvorfor han ikke ville acceptere en venne anmodning på facebook, og kun ville skrive på messenger, mm.
Normalt plejer jeg at kunne lugte sådan noget på lang afstand... Men ja, det er øv. Heldigvis var jeg i bil og ikke tog eller bus. Så have jeg været på den.....


Jeg accepterer ikke venneanmodninger fra folk jeg ikke kender personligt. Jeg vil også kun kommunikere med folk fra Tinder via Tinder.

Det er sådan set fint nok for mig indtil jeg har et grundlæggende kenskab til folk. Jeg gider ærlig talt ikke udlevere mit telefonnummer til hvem som helst, jeg ikke rigtig har kendskab til, jeg gider ikke Skype med folk fra Tinder jeg ikke har mødt og jeg gider ikke sidde og chatte med strangers i en uafbrudt strøm. Jeg har slet ikke det behov. Det er fint for mig, at gå ind på platformen "Tinder" når jeg selv har lysten til det.

Men jeg er nu ikke et forhold.
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 21. okt 2016, 13:51

IrmaPigen skrev:Jeg accepterer ikke venneanmodninger fra folk jeg ikke kender personligt. Jeg vil også kun kommunikere med folk fra Tinder via Tinder.

Det er sådan set fint nok for mig indtil jeg har et grundlæggende kenskab til folk. Jeg gider ærlig talt ikke udlevere mit telefonnummer til hvem som helst, jeg ikke rigtig har kendskab til, jeg gider ikke Skype med folk fra Tinder jeg ikke har mødt og jeg gider ikke sidde og chatte med strangers i en uafbrudt strøm. Jeg har slet ikke det behov. Det er fint for mig, at gå ind på platformen "Tinder" når jeg selv har lysten til det.

Men jeg er nu ikke et forhold.


Sådan har jeg det faktisk også med mine personlige oplysninger. Sød Tinderfyr havde på tinder givet mig hans nr og skrev at jeg bare kunne skrive til ham på SMS i stedet for. Men der skrev jeg at jeg lige ville vente til jeg havde mødt ham.
For hvis nu det viste sig at han var en freak, ville jeg være ret ærgerlig over at han havde mit nr.

Men han viste sig jo at være ret sød, så nu har han mit nr :D
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Singletråden

Indlægaf Ladysparrow » 21. okt 2016, 13:55

DenBlødeJyde skrev:Det giver i hvert fald svar på, hvorfor han ikke ville acceptere en venne anmodning på facebook, og kun ville skrive på messenger, mm.
Normalt plejer jeg at kunne lugte sådan noget på lang afstand... Men ja, det er øv. Heldigvis var jeg i bil og ikke tog eller bus. Så have jeg været på den.....


Synes sgu det er synd for dig - sikke en rådden oplevelse. :( Spassernar.
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. okt 2016, 16:51

Jah... Vi skrev over facebook messenger. Tinder funker ikke altid hos mig.

Nu er jeg så blokeret.

Men så længe det "bare" var Kolding, så var det ikke værre. Men at man som menneske kan finde på sådan noget er over min fatte-evne. Det er SÅ respektløst.
2
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 22. okt 2016, 15:23

For længe siden efterhånden blev jeg inviteret på date af en ret pæn mand, jeg fra tid til anden render ind i i supermarkedet.
Han fik mit nummer, og ringede så til mig og hørte, om jeg havde tid samme aften. Det havde jeg ikke...
Situationen er nu den, at vi aldrig er kommet på date. Han har ringet nogle gange efterhånden for at spørge, om jeg har tid til en date samme aften. Jeg har en del faste ting på programmet om aftenen, og planlægger som regel sociale aftaler ugen ud på forhånd. Og så gider jeg bare ikke rigtigt lette måsen, tage pænt tøj og makeup på, hvis jeg på forhånd er kravlet under dynen i joggingtøj foran fjernsynet, bare fordi det lige passer ham nu og her. Jeg har prøvet et tre gange selv at forslå nogle dage, hvor jeg godt kan. Hans respons på det har været "okay, så ringer jeg der". Første gang ringede han så sent om aftenen, at jeg ikke gad svare. Anden gang ringede han slet ikke. Trejde gang havde jeg sagt, jeg havde tid i aften, men har ikke hørt noget endnu. Han ringer fra hemmeligt nummer, så jeg har ikke mulighed for at kontakte ham. Sidste gang han ringede, forsøgte han at lægge bolden over på mig, fordi han følte, at jeg ikke var interesseret, i og med jeg ikke havde tid samme dag eller den anden dag han forslog. Han har så helt ret i, at jeg ikke er interesseret længere. Jeg gider godt nok ikke bruge tid på en mand, der enten ikke kan administrere en kalender, eller acceptere at jeg har et liv og andre ting at lave, end sidde og vente på ham. Det virker lidt som et eller andet mærkeligt macho-magt trip.

Var også på tinderdate i går med en helt vildt sød fyr. Men den fysiske tiltrækning var der bare slet ikke, så jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg stiller op med ham. Han har allerede skrevet og spurgt om en anden date, men jeg kunne sgu godt lige bruge noget mere betænkningstid.
2
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 22. okt 2016, 15:34

Grissebassen skrev:For længe siden efterhånden blev jeg inviteret på date af en ret pæn mand, jeg fra tid til anden render ind i i supermarkedet.
Han fik mit nummer, og ringede så til mig og hørte, om jeg havde tid samme aften. Det havde jeg ikke...
Situationen er nu den, at vi aldrig er kommet på date. Han har ringet nogle gange efterhånden for at spørge, om jeg har tid til en date samme aften. Jeg har en del faste ting på programmet om aftenen, og planlægger som regel sociale aftaler ugen ud på forhånd. Og så gider jeg bare ikke rigtigt lette måsen, tage pænt tøj og makeup på, hvis jeg på forhånd er kravlet under dynen i joggingtøj foran fjernsynet, bare fordi det lige passer ham nu og her. Jeg har prøvet et tre gange selv at forslå nogle dage, hvor jeg godt kan. Hans respons på det har været "okay, så ringer jeg der". Første gang ringede han så sent om aftenen, at jeg ikke gad svare. Anden gang ringede han slet ikke. Trejde gang havde jeg sagt, jeg havde tid i aften, men har ikke hørt noget endnu. Han ringer fra hemmeligt nummer, så jeg har ikke mulighed for at kontakte ham. Sidste gang han ringede, forsøgte han at lægge bolden over på mig, fordi han følte, at jeg ikke var interesseret, i og med jeg ikke havde tid samme dag eller den anden dag han forslog. Han har så helt ret i, at jeg ikke er interesseret længere. Jeg gider godt nok ikke bruge tid på en mand, der enten ikke kan administrere en kalender, eller acceptere at jeg har et liv og andre ting at lave, end sidde og vente på ham. Det virker lidt som et eller andet mærkeligt macho-magt trip.

Var også på tinderdate i går med en helt vildt sød fyr. Men den fysiske tiltrækning var der bare slet ikke, så jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg stiller op med ham. Han har allerede skrevet og spurgt om en anden date, men jeg kunne sgu godt lige bruge noget mere betænkningstid.


Jeg ville godt nok også gå lidt kold over ham, der kun gider ses samme aften. Det virker lidt booty call-agtigt.

Med ham den anden, så ville jeg nok selv sige ja tak til anden date for at se, om det ændrede noget. Der er langt mellem de helt vildt søde, så jeg ville være sikker på, at den var helt død, før jeg afviste ham.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 22. okt 2016, 15:44

Grissebassen skrev:For længe siden efterhånden blev jeg inviteret på date af en ret pæn mand, jeg fra tid til anden render ind i i supermarkedet.
Han fik mit nummer, og ringede så til mig og hørte, om jeg havde tid samme aften. Det havde jeg ikke...
Situationen er nu den, at vi aldrig er kommet på date. Han har ringet nogle gange efterhånden for at spørge, om jeg har tid til en date samme aften. Jeg har en del faste ting på programmet om aftenen, og planlægger som regel sociale aftaler ugen ud på forhånd. Og så gider jeg bare ikke rigtigt lette måsen, tage pænt tøj og makeup på, hvis jeg på forhånd er kravlet under dynen i joggingtøj foran fjernsynet, bare fordi det lige passer ham nu og her. Jeg har prøvet et tre gange selv at forslå nogle dage, hvor jeg godt kan. Hans respons på det har været "okay, så ringer jeg der". Første gang ringede han så sent om aftenen, at jeg ikke gad svare. Anden gang ringede han slet ikke. Trejde gang havde jeg sagt, jeg havde tid i aften, men har ikke hørt noget endnu. Han ringer fra hemmeligt nummer, så jeg har ikke mulighed for at kontakte ham. Sidste gang han ringede, forsøgte han at lægge bolden over på mig, fordi han følte, at jeg ikke var interesseret, i og med jeg ikke havde tid samme dag eller den anden dag han forslog. Han har så helt ret i, at jeg ikke er interesseret længere. Jeg gider godt nok ikke bruge tid på en mand, der enten ikke kan administrere en kalender, eller acceptere at jeg har et liv og andre ting at lave, end sidde og vente på ham. Det virker lidt som et eller andet mærkeligt macho-magt trip.

Var også på tinderdate i går med en helt vildt sød fyr. Men den fysiske tiltrækning var der bare slet ikke, så jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg stiller op med ham. Han har allerede skrevet og spurgt om en anden date, men jeg kunne sgu godt lige bruge noget mere betænkningstid.


Ham den første fyr kan jeg godt forstå du ikke gider, han lyder ret irriterende.

Med den anden fyr - hvis han var sød og I havde det hyggeligt, synes jeg bare du skal springe ud i det med endnu en date. Jeg har før prøvet at den fysiske tiltrækning kom senere, så man kan aldrig vide :)
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 22. okt 2016, 16:03

Jeg tager nok ud med ham der den irriterende i aften, hvis jeg altså hører noget inden for en times tid eller max 2. Hvis kemien er fantastisk, kan man jo altid tage en snak om det der med hvordan aftaler fungerer. Ellers siger jeg pænt nej tak, hvis jeg hører fra ham igen på et andet tidspunkt.

Ham den søde fortjener virkelig en chance. Men jeg tror bare, jeg har brug for lidt mere tid til lige at mærke efter og finde lysten frem.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. okt 2016, 16:49

DenBlødeJyde skrev:Jah... Vi skrev over facebook messenger. Tinder funker ikke altid hos mig.

Nu er jeg så blokeret.

Men så længe det "bare" var Kolding, så var det ikke værre. Men at man som menneske kan finde på sådan noget er over min fatte-evne. Det er SÅ respektløst.

Sikke en røvbanan! :sur:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. okt 2016, 16:54

Grissebassen skrev:Jeg tager nok ud med ham der den irriterende i aften, hvis jeg altså hører noget inden for en times tid eller max 2. Hvis kemien er fantastisk, kan man jo altid tage en snak om det der med hvordan aftaler fungerer. Ellers siger jeg pænt nej tak, hvis jeg hører fra ham igen på et andet tidspunkt.

Ham den søde fortjener virkelig en chance. Men jeg tror bare, jeg har brug for lidt mere tid til lige at mærke efter og finde lysten frem.


Er helt med Lys her angående bootycall - ham ville jeg godt nok ikke gide. "Så ringer jeg dér" er da et latterligt svar som tilbagemelding på, at du kan ses en bestemt dag. Han kunne lige så godt sige: "Så må vi se, om jeg får lyst til at se dig den dag". :stoned: Når du har serveret et konkret datoforslag, svarer man sgu da ikke med: "Ja, nu må vi se". Er lidt fornærmet på dine vegne.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 22. okt 2016, 17:17

ManicNinja skrev:
Grissebassen skrev:Jeg tager nok ud med ham der den irriterende i aften, hvis jeg altså hører noget inden for en times tid eller max 2. Hvis kemien er fantastisk, kan man jo altid tage en snak om det der med hvordan aftaler fungerer. Ellers siger jeg pænt nej tak, hvis jeg hører fra ham igen på et andet tidspunkt.

Ham den søde fortjener virkelig en chance. Men jeg tror bare, jeg har brug for lidt mere tid til lige at mærke efter og finde lysten frem.


Er helt med Lys her angående bootycall - ham ville jeg godt nok ikke gide. "Så ringer jeg dér" er da et latterligt svar som tilbagemelding på, at du kan ses en bestemt dag. Han kunne lige så godt sige: "Så må vi se, om jeg får lyst til at se dig den dag". :stoned: Når du har serveret et konkret datoforslag, svarer man sgu da ikke med: "Ja, nu må vi se". Er lidt fornærmet på dine vegne.

Ja, det er også ret latterligt. Men altså - jeg tager det ikke så tungt, er stødt på langt værre før. Ser det egentlig ikke som et bootycall, men har mere indtryk af, at det skyldes manglende evne til at koordinere arbejde og fritid og administrere en kalender. Har ikke hørt fra ham i aften, så tager ikke telefonen, hvis han ringer. Men havde nu været åben for at gå ud og drikke en øl, bare for hyggens skyld - det skylder jeg ham jo ikke noget af at gøre.
0
Regnar
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. okt 2016, 12:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Regnar » 23. okt 2016, 13:22

"Singletråden"? Kun for kvinder - eller hvad? :-D Jeg synes, at mændene i datingforstand er for meget i fokus - især visse mænds dårlige sider. For at bidrage til et mere nuanceret billede af datingverdenen vil jeg lige påpege, at kvinder også kan være idioter og respektløse. Jeg blev eksempelvis brændt af af min date i går, som hun ellers havde inviteret mig på. :-D Der var absolut ingen advarselslamper, der blinkede. Jeg gør mit forarbejde godt, så den så jeg ikke lige komme...
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 23. okt 2016, 14:06

Rimelig aggressivt første indlæg, alligevel.
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Regnar
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. okt 2016, 12:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Regnar » 23. okt 2016, 15:52

Puffi skrev:Rimelig aggressivt første indlæg, alligevel.

Ah, var det? Herinde tager I vist bladet fra munden... ;)
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 23. okt 2016, 15:57

Regnar skrev:"Singletråden"? Kun for kvinder - eller hvad? :-D Jeg synes, at mændene i datingforstand er for meget i fokus - især visse mænds dårlige sider. For at bidrage til et mere nuanceret billede af datingverdenen vil jeg lige påpege, at kvinder også kan være idioter og respektløse. Jeg blev eksempelvis brændt af af min date i går, som hun ellers havde inviteret mig på. :-D Der var absolut ingen advarselslamper, der blinkede. Jeg gør mit forarbejde godt, så den så jeg ikke lige komme...


Nej, selvfølgelig er tråden her ikke kun for kvinder. Men her er bare kvinder i overtal, og så giver det vel mening at det er mænd der er i fokus, både med de gode og dårlige sider. Det ville da være mærkeligt hvis vi skulle sidde og tale generelt om kvinder, når vi ikke dater dem, i en tråd der handler om ens singleliv.
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"