Vi der venter på storken!

PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 20. okt 2016, 09:32

Så er jeg alligevel hoppet over i Terminstråden. Hvis det går galt, må jeg jo komme tilbage, men det satser jeg dog på ikke kommer til at ske :P Håber tilgengæld at se jer alle i Terminstråden snart! :preggo1: :preggo2: Jeg takker for et langt men godt ophold.
4
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 20. okt 2016, 09:51

PinkPowerPrincess skrev:Så er jeg alligevel hoppet over i Terminstråden. Hvis det går galt, må jeg jo komme tilbage, men det satser jeg dog på ikke kommer til at ske :P Håber tilgengæld at se jer alle i Terminstråden snart! :preggo1: :preggo2: Jeg takker for et langt men godt ophold.


Skøøønt, og tillykke!

Håber bestemt ikke at se dig her igen indenfor det næste lille års tid, selvom du ved, du altid er velkommen. :)

Joiner i terminstråden til december/januar... eller det der.. :fløjt:

God graviditet eller hvad man nu siger :kys:
1
Nilin
Indlæg: 42
Tilmeldt: 19. okt 2016, 14:41
Kort karma: 8
Likede indlæg: 54

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Nilin » 20. okt 2016, 14:29

MyGirl skrev:Selvfølgelig er der plads :kys:

Velkommen til! Håber, du er ude herfra igen lynhurtigt :) Det kan jo være, at tredje gang er lykkens gang.

Hvis du vil have info på forsiden, kan du bare udfylde skemaet fra det første indlæg, og så sørger jeg for, at du kommer på.


Tak, her er info :)

Brugernavn: Nilin
Alder: 28
Beskæftigelse: I det offentlige
Kærestes/mands alder: 36
Kærestes/mands beskæftigelse: I det private
Forholdets længde: 10 år
Børn: Nej
Bor: København
Prøvet siden: Maj 2015
Evt. Andet: Har PCO. Startede til udredning i november 2015.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 07:09

Nilin skrev:
MyGirl skrev:Selvfølgelig er der plads :kys:

Velkommen til! Håber, du er ude herfra igen lynhurtigt :) Det kan jo være, at tredje gang er lykkens gang.

Hvis du vil have info på forsiden, kan du bare udfylde skemaet fra det første indlæg, og så sørger jeg for, at du kommer på.


Tak, her er info :)

Brugernavn: Nilin
Alder: 28
Beskæftigelse: I det offentlige
Kærestes/mands alder: 36
Kærestes/mands beskæftigelse: I det private
Forholdets længde: 10 år
Børn: Nej
Bor: København
Prøvet siden: Maj 2015
Evt. Andet: Har PCO. Startede til udredning i november 2015.


Så er du også på forsiden :)
0
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Modtodel » 21. okt 2016, 18:47

Jeg har virkelig haft svært ved at følge den vaaanvittige aktivitet der er i den her tråd og har slet ikke fået kommenteret en eneste gang. Så med dårlig samvittighed er jeg lige lidt ego og opdaterer om egen front.

Vi er i gang med 2. cyklus for 1. gik da total i hegnet altså. Før jeg blev gravid med vores datter kunne man stille uret efter min cyklus på 26 dage og positiv ÆL-test på ca. cd 14.
MEN 1. cyklus i forsøg på at lave lillesøster havde jeg pludselig først positiv ÆL-test på cd 17 og cyklus på 24 dage. Efter fødslen har jeg ellers haft cyklus på alt mellem 27 og 41 så de 24 dage kom totalt bag på mig og håbede helt naivt, at det drejede sig om implantationsblødning, som jeg oplevede første gang. Men ak....

Så nu er vi altså igang med cyklus 2 og jeg er igang med ÆL-test her på cd 12 og er allerede utålmodig. Der er sgu lang vej hjem....
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 21. okt 2016, 19:08

Er der nogen i tråden der har fået fjernet en hormonspiral, som kan fortælle lidt om, om det gjorde ondt, der var ubehag efterfølgende eller andet?

Sorry, hvis det er OT. :genert:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf HappyPaww » 21. okt 2016, 19:20

ina skrev:Er der nogen i tråden der har fået fjernet en hormonspiral, som kan fortælle lidt om, om det gjorde ondt, der var ubehag efterfølgende eller andet?

Sorry, hvis det er OT. :genert:

Det nev lidt da den skulle ud men det var slet ikke slemt. Jeg havde lidt lette smerter og pletblødning nogle dage efter. Det er helt normalt :)
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 21. okt 2016, 19:24

HappyPaww skrev:
ina skrev:Er der nogen i tråden der har fået fjernet en hormonspiral, som kan fortælle lidt om, om det gjorde ondt, der var ubehag efterfølgende eller andet?

Sorry, hvis det er OT. :genert:

Det nev lidt da den skulle ud men det var slet ikke slemt. Jeg havde lidt lette smerter og pletblødning nogle dage efter. Det er helt normalt :)


Tak for svar. :kys: Tænkte jo lige, at den jo nok sidder godt fast sådan en, så ville gerne være forberedt på eventuelle smerter. :D Men det lyder til at det er til at holde ud.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf HappyPaww » 21. okt 2016, 19:25

Tag et par Ipren inden - det tager lige toppen :)
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 21. okt 2016, 19:33

Præcis samme som Happypaww.
Det var slet ikke så slemt som jeg frygtede og røg ind i normal cyklus med det samme.
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 21. okt 2016, 19:45

Tak for svar, I tre. :kys:

Husker kun lidt ubehag, da den blev sat op, så jeg håber det går nemt og smertefrit. :gogo:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. okt 2016, 08:33

Marioneta skrev:Mine æg blev ikke befrugtet, det er jeg noget træt af. Gider sgu ikke mere. Det er nytteløst. Må bare konstatere at jeg ventede for længe med at gå i gang.


Åhhhh, det er jeg ked af at høre :kram:

Er det din egen fornemmelse, at det er det, der er grunden, eller noget lægerne siger? (Kan ikke lige huske hvor gammel du er..)
1
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Frk._Strawberry » 23. okt 2016, 18:43

Udover en antibiotikakur, så er vi også lige blevet "fældet" af at jeg har fået nyt fast arbejde pr. 1/12.. så der går nok lige minimum de tre måneders prøvetid før vi sløser med præventionen igen ;)

Jeg læser dog ivrigt med herinde, selvom jeg ikke svarer så ofte :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. okt 2016, 18:56

Marioneta skrev:
MyGirl skrev:
Marioneta skrev:Mine æg blev ikke befrugtet, det er jeg noget træt af. Gider sgu ikke mere. Det er nytteløst. Må bare konstatere at jeg ventede for længe med at gå i gang.


Åhhhh, det er jeg ked af at høre :kram:

Er det din egen fornemmelse, at det er det, der er grunden, eller noget lægerne siger? (Kan ikke lige huske hvor gammel du er..)


Det er bare mig, som er sur over at jeg ikke har bare den mindste medgang her i livet. Arghhhh.... :sur: :evil: :cuss:

Lægen siger intet og der er heller ikke noget specielt at sige. Jeg kan jo sagtens blive gravid, jeg er bare irriteret over at det skal være så besværligt. Jeg orker det ikke mere og føler det er nytteløst, men når man kigger objektivt på det, så er der jo ikke noget, som viser at det ikke skulle kunne lade sige gøre.

Jeg har fået lagt et æg tilbage, hvor jeg blev midlertidig gravid. Der er intet usædvanligt i en biokemisk graviditet. Så har jeg haft et forsøg, hvor ægget blev dobbeltbefrugtet, det er bare ren uheld og viser intet. Og nu et forsøg, hvor to æg ikke blev befrugtet, det er der heller ikke noget specielt i. De kan være umodne eller også bare dårlige, det kan man sagtens opleve uden at man har generelt dårlige æg. Så der er intet, der tyder på, at det ikke ville skulle kunne lykkes, hvis bare jeg har tålmodighed nok. Jeg er 36 år og når man er midt i 30'erne er det naturligt, at der er kromosomfejl på hver andet æg, så der er virkelig ikke noget usædvanligt ved mine forsøg endnu.

Tålmodigheden har jeg for det meste, men hvad jeg mangler er PENGE! Jeg har jo ingen mand og mine forsøg er begrænsede og derfor ender det jo højt sandsynligt med at det ikke lykkedes og det synes jeg er vildt frustrerende, at det ikke lykkedes pga. økonomi. Hvis bare det var fordi jeg ikke kunne få børn, det tror jeg bedre, at jeg kunne forholde mig til. I forvejen er jeg rigtig ensom og ked af at være alene her i livet og når jeg så heller ikke kan få børn pga jeg er alene, så gør det bare dobbelt så ondt. Jeg misunder godt nok alle jer, som har mænd at dele det her med.


Kan godt forstå, det hele virker lidt op ad bakke lige nu :( det må være pissehårdt.

Men håber, du får det både økonomiske og følelsesmæssige overskud igen, så du kan blive nogens mor :kys:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. okt 2016, 18:57

Frk._Strawberry skrev:Udover en antibiotikakur, så er vi også lige blevet "fældet" af at jeg har fået nyt fast arbejde pr. 1/12.. så der går nok lige minimum de tre måneders prøvetid før vi sløser med præventionen igen ;)

Jeg læser dog ivrigt med herinde, selvom jeg ikke svarer så ofte :)


Tillykke med det nye job :banan:

Drømmer stadig om at være ude herfra om tre måneder, meeeen - realistisk "ses" vi jo nok til den tid ;)
0

Tilbage til "Graviditet"