Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Undtagelsen
Indlæg: 2244
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4593

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Undtagelsen » 18. okt 2016, 09:14

Kan I finde et par sorte sko i herrelook med hæl uden de ligner Bedstemor And sko?
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 18. okt 2016, 10:02

Lismaens skrev:
FrøkenM skrev:
Lismaens skrev:
FrøkenM skrev:
Lismaens skrev:Er der nogle der ved hvor denne t-shirt er fra?

Jeg er næsten sikker på den er fra mbyM. https://mbym-shop.com/da-dk/yona-yazmin-shirt?id=5708271389187


Det er den! Tusind tak. :kys:

Så lidt :kys:

Alt afhængig af hvad størelse du skal bruge så har de den også på Messages webshop. Dog kun med 25% :)


Jeg skal have en xl. Den er vist udsolgt alle steder. Øv.

Hvis det er kan jeg tage forbi min lokale Message i morgen :) de sender vist fragtfrit
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frk._Strawberry » 18. okt 2016, 11:16

Leder efter denne blondekjole i mørkeblå i str 36 - meget gerne et sted hvorfra de sender fragtfrit.

http://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kvi ... ky#start=1

Bestsellers egen webshop er tjekket og Zalando er også - uden held :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frk._Strawberry » 19. okt 2016, 07:01

Ballademager skrev:
Frk._Strawberry skrev:Leder efter denne blondekjole i mørkeblå i str 36 - meget gerne et sted hvorfra de sender fragtfrit.

http://shop.bestseller.com/dk/da/bc/kvi ... ky#start=1

Bestsellers egen webshop er tjekket og Zalando er også - uden held :(


Skal det være præcist den? Fandt denne (som ser sort ud, men farven hedder det samme som på din?)

http://m.boozt.com/dk/da/only/onlnew-sa ... =brandwall


Desværre ja :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7798

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 20. okt 2016, 07:31

Det er sidste gang jeg lader min kæreste se den store bagedyst. Han har forelsket sig i det ur Jesper har på. Jeg har fået luret hvad det er for et ur, men det lader til at rødguldsfarven ikke lige er sådan at opdrive, og at det nok er en special edition.

Er der mon nogle der er bedre googlere end jeg, eller har en ide til hvor jeg kan lede efter det.
Det hedder CERTINA DS-8 CHRONOGRAPH MOON PHASE, men skal være i rødguld og ikke i rosaguld som på det første billede, men i rødguld som på billede 2.


Billede
Billede
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 21. okt 2016, 09:54

Pæne bukser i jeans-snit, gerne stretch, men ikke denim stof? Helst skinny/smalle (altså ikke klassiske "herrebukser") :gruble:

Synes jeg ser en del gå med dem, men det er ikke lykkedes mig at finde nogen, især ikke nogen som jeg faktisk kunne få på :lol: (Str 42 med maven som problemområde)...
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 21. okt 2016, 09:58

HappyPaww skrev:Pæne bukser i jeans-snit, gerne stretch, men ikke denim stof? Helst skinny/smalle (altså ikke klassiske "herrebukser") :gruble:

Synes jeg ser en del gå med dem, men det er ikke lykkedes mig at finde nogen, især ikke nogen som jeg faktisk kunne få på :lol: (Str 42 med maven som problemområde)...


Har du prøvet at kigge efter superstrech busker fra h&m de fåes også med høj talje.
0
Tryk på * :slem:
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frk._Strawberry » 21. okt 2016, 19:38

Ballademager skrev:
:)


Fundet og købt kl 05.15 imorges! :D
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 21. okt 2016, 20:29

Spjaerten skrev:
HappyPaww skrev:Pæne bukser i jeans-snit, gerne stretch, men ikke denim stof? Helst skinny/smalle (altså ikke klassiske "herrebukser") :gruble:

Synes jeg ser en del gå med dem, men det er ikke lykkedes mig at finde nogen, især ikke nogen som jeg faktisk kunne få på :lol: (Str 42 med maven som problemområde)...


Har du prøvet at kigge efter superstrech busker fra h&m de fåes også med høj talje.

Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 21. okt 2016, 20:56

HappyPaww skrev:
Spjaerten skrev:
HappyPaww skrev:Pæne bukser i jeans-snit, gerne stretch, men ikke denim stof? Helst skinny/smalle (altså ikke klassiske "herrebukser") :gruble:

Synes jeg ser en del gå med dem, men det er ikke lykkedes mig at finde nogen, især ikke nogen som jeg faktisk kunne få på :lol: (Str 42 med maven som problemområde)...


Har du prøvet at kigge efter superstrech busker fra h&m de fåes også med høj talje.

Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Så misforstod jeg dig nok. Det er tyk jeggin stof ja.

Har du tjekket Asos? Jeg har exvis købt nogle i det her stof som er svært at forklare hvad heder, men de er skinny og stretchy

http://m.asos.com/asos-tall/asos-tall-h ... idcolumn=2
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Chachacha » 22. okt 2016, 14:27

HappyPaww skrev:Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Prøv at kigge på Karen Simonsen Vivienne bukser. Både min mor og jeg har dem i sort og mørkegrå, og anbefalede dem også til en kollega, der nu også elsker dem :D
1
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf englishchannel » 23. okt 2016, 15:58

Chachacha skrev:
HappyPaww skrev:Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Prøv at kigge på Karen Simonsen Vivienne bukser. Både min mor og jeg har dem i sort og mørkegrå, og anbefalede dem også til en kollega, der nu også elsker dem :D


Hvordan er de i størrelsen? Jeg synes kun at jeg kan finde dem i str. 40 og opefter. De er ellers super fine :love:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 23. okt 2016, 16:13

englishchannel skrev:
Chachacha skrev:
HappyPaww skrev:Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Prøv at kigge på Karen Simonsen Vivienne bukser. Både min mor og jeg har dem i sort og mørkegrå, og anbefalede dem også til en kollega, der nu også elsker dem :D


Hvordan er de i størrelsen? Jeg synes kun at jeg kan finde dem i str. 40 og opefter. De er ellers super fine :love:


Jeg gik forbi et stativ udenfor Companys igår hvor der hang nogle fra Kaffe der minder ret meget om dem. I pænt tykt business stof til 499kr - kan ikke lige finde dem på nettet desværre.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf englishchannel » 23. okt 2016, 16:41

Spjaerten skrev:
englishchannel skrev:
Chachacha skrev:
HappyPaww skrev:Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Prøv at kigge på Karen Simonsen Vivienne bukser. Både min mor og jeg har dem i sort og mørkegrå, og anbefalede dem også til en kollega, der nu også elsker dem :D


Hvordan er de i størrelsen? Jeg synes kun at jeg kan finde dem i str. 40 og opefter. De er ellers super fine :love:


Jeg gik forbi et stativ udenfor Companys igår hvor der hang nogle fra Kaffe der minder ret meget om dem. I pænt tykt business stof til 499kr - kan ikke lige finde dem på nettet desværre.


Tak for tippet :kys: Jeg vil kigge efter dem næste gang, jeg kommer forbi en Companys.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Chachacha » 23. okt 2016, 19:56

englishchannel skrev:
Chachacha skrev:
HappyPaww skrev:Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Prøv at kigge på Karen Simonsen Vivienne bukser. Både min mor og jeg har dem i sort og mørkegrå, og anbefalede dem også til en kollega, der nu også elsker dem :D


Hvordan er de i størrelsen? Jeg synes kun at jeg kan finde dem i str. 40 og opefter. De er ellers super fine :love:

Jeg har dem i 34 og er som du ved en xs og min mor, der er en m har dem i 38. De er bestemt ikke store i størrelsen, men jeg synes det er pænt at de sidder til, og så er der jo også en elastisk bagside og talje, så gå efter din normale str. er min anbefaling :kys: :kys:

EDIT: Har set dem i Magasin Du Nord i Karen Simonsen-afdelingen lige ved Designers Remix :)
1

Tilbage til "Mode"