Marioneta skrev:MyGirl skrev:Marioneta skrev:Mine æg blev ikke befrugtet, det er jeg noget træt af. Gider sgu ikke mere. Det er nytteløst. Må bare konstatere at jeg ventede for længe med at gå i gang.
Åhhhh, det er jeg ked af at høre![]()
Er det din egen fornemmelse, at det er det, der er grunden, eller noget lægerne siger? (Kan ikke lige huske hvor gammel du er..)
Det er bare mig, som er sur over at jeg ikke har bare den mindste medgang her i livet. Arghhhh....![]()
![]()
![]()
Lægen siger intet og der er heller ikke noget specielt at sige. Jeg kan jo sagtens blive gravid, jeg er bare irriteret over at det skal være så besværligt. Jeg orker det ikke mere og føler det er nytteløst, men når man kigger objektivt på det, så er der jo ikke noget, som viser at det ikke skulle kunne lade sige gøre.
Jeg har fået lagt et æg tilbage, hvor jeg blev midlertidig gravid. Der er intet usædvanligt i en biokemisk graviditet. Så har jeg haft et forsøg, hvor ægget blev dobbeltbefrugtet, det er bare ren uheld og viser intet. Og nu et forsøg, hvor to æg ikke blev befrugtet, det er der heller ikke noget specielt i. De kan være umodne eller også bare dårlige, det kan man sagtens opleve uden at man har generelt dårlige æg. Så der er intet, der tyder på, at det ikke ville skulle kunne lykkes, hvis bare jeg har tålmodighed nok. Jeg er 36 år og når man er midt i 30'erne er det naturligt, at der er kromosomfejl på hver andet æg, så der er virkelig ikke noget usædvanligt ved mine forsøg endnu.
Tålmodigheden har jeg for det meste, men hvad jeg mangler er PENGE! Jeg har jo ingen mand og mine forsøg er begrænsede og derfor ender det jo højt sandsynligt med at det ikke lykkedes og det synes jeg er vildt frustrerende, at det ikke lykkedes pga. økonomi. Hvis bare det var fordi jeg ikke kunne få børn, det tror jeg bedre, at jeg kunne forholde mig til. I forvejen er jeg rigtig ensom og ked af at være alene her i livet og når jeg så heller ikke kan få børn pga jeg er alene, så gør det bare dobbelt så ondt. Jeg misunder godt nok alle jer, som har mænd at dele det her med.
Kan godt forstå, det hele virker lidt op ad bakke lige nu

Men håber, du får det både økonomiske og følelsesmæssige overskud igen, så du kan blive nogens mor